Bladeshow West/Dave Canterburry

Datums van bijeenkomsten, wandelingen, nuttige tentoonstellingen (bushcraft gerelateerd) etc. Alleen PARTICULIERE initiatieven en beurzen.
Plaats reactie
henkh
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 okt 2012, 00:25

Bladeshow West/Dave Canterburry

Bericht door henkh »

Afgelopen weekend werd Bladeshow West gehouden in Portland/Oregon. Ik was daar namens mijn werkgever, die btw 2 awards won (Best Folding Knife en Best in Show). Ik heb daar de nodige mensen ontmoet en gesproken als Ethan Becker (die kwam de volgende dag weer terug om ons gesprek te vervolgen; wat een aanrdige man zeg!) van de bekende BK messen maar bijvoorbeeld ook Dave Canterburry bekend van de Pathfinderschool en de voormalige survival serie op History met Cody. Met Dave ook diverse onderwerpen besproken en die wil volgend jaar naar Bladestock komen namens Mora en seminars doen.
WhatsApp Image 2018-10-10 at 14.39.27.jpeg
WhatsApp Image 2018-10-10 at 14.39.27.jpeg (202.47 KiB) 4102 keer bekeken


Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Bladeshow West/Dave Canterburry

Bericht door ger010 »

Tof zeg voor de baas naar Amerika en Dave ontmoeten.
Doe je goed man !!!


Afbeelding
henkh
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 okt 2012, 00:25

Re: Bladeshow West/Dave Canterburry

Bericht door henkh »

Dank je wel. Was erg leuk.


Sosteve
Berichten: 66
Lid geworden op: 26 sep 2018, 23:34

Re: Bladeshow West/Dave Canterburry

Bericht door Sosteve »

henkh schreef:Afgelopen weekend werd Bladeshow West gehouden in Portland/Oregon. Ik was daar namens mijn werkgever, die btw 2 awards won (Best Folding Knife en Best in Show). Ik heb daar de nodige mensen ontmoet en gesproken als Ethan Becker (die kwam de volgende dag weer terug om ons gesprek te vervolgen; wat een aanrdige man zeg!) van de bekende BK messen maar bijvoorbeeld ook Dave Canterburry bekend van de Pathfinderschool en de voormalige survival serie op History met Cody. Met Dave ook diverse onderwerpen besproken en die wil volgend jaar naar Bladestock komen namens Mora en seminars doen.
WhatsApp Image 2018-10-10 at 14.39.27.jpeg
gelukzak ;D


henkh
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 okt 2012, 00:25

Re: Bladeshow West/Dave Canterburry

Bericht door henkh »

Sosteve schreef:
henkh schreef:Afgelopen weekend werd Bladeshow West gehouden in Portland/Oregon. Ik was daar namens mijn werkgever, die btw 2 awards won (Best Folding Knife en Best in Show). Ik heb daar de nodige mensen ontmoet en gesproken als Ethan Becker (die kwam de volgende dag weer terug om ons gesprek te vervolgen; wat een aanrdige man zeg!) van de bekende BK messen maar bijvoorbeeld ook Dave Canterburry bekend van de Pathfinderschool en de voormalige survival serie op History met Cody. Met Dave ook diverse onderwerpen besproken en die wil volgend jaar naar Bladestock komen namens Mora en seminars doen.
WhatsApp Image 2018-10-10 at 14.39.27.jpeg
gelukzak ;D
;D ;D ;D
Deze is 2 weken geleden genomen tijdens Shot Show. Dave met een mes in handen gemaakt door ons bedrijf en ik met een Mora.
shot show 2019.jpeg
shot show 2019.jpeg (99.37 KiB) 3900 keer bekeken


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: Bladeshow West/Dave Canterburry

Bericht door Roely »

Ow geweldig zeg.. Hoewel ik die Dave niet zo hoog heb. Ethan daarintegen is weer jaloers makend, volgens mij een echte no nonsens vent.
Belangrijker
Wat is jullie winnend vouwmes dan, werk jij voor WE. En kun jij die met korting regelen. ;D lijkt me wel mooi om aan mijn verzameling toe te voegen. Nee ik weet wel dat die uitverkocht is.


henkh
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 okt 2012, 00:25

Re: Bladeshow West/Dave Canterburry

Bericht door henkh »

Roely schreef:Ow geweldig zeg.. Hoewel ik die Dave niet zo hoog heb. Ethan daarintegen is weer jaloers makend, volgens mij een echte no nonsens vent.
Belangrijker
Wat is jullie winnend vouwmes dan, werk jij voor WE. En kun jij die met korting regelen. ;D lijkt me wel mooi om aan mijn verzameling toe te voegen. Nee ik weet wel dat die uitverkocht is.
Sorry voor de late reactie; en erg druk en langdurig geveld door longontsteking.

Dave is gewoon een hele aardige vent die ik als een soort ambassadeur beschouw voor bushcraft en survival. En dat doet hij wel goed.
Ethan Becker is een hele wijze man. Als hij binnen komt komt er echt IEMAND binnen. Hele aardige, innemende man. En ook nog verstand van koken :-)
Das één van de erg leuke voordelen van mijn job, het ontmoeten van dit soort mannen.

Ons winnende mes is de 704DS (zie afbeelding). Helaas niet meer verkrijgbaar. Wel de "gewone" uitvoering. Mocht je interesse hebben, neem gewoon contact met me op. Of bezoek onze maandelijkse meetings in Zwolle (a.s. zondag weer). Ik regel vaak wat voor bekenden.
600X800DPI.jpg
600X800DPI.jpg (196.99 KiB) 3751 keer bekeken


Plaats reactie