LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Datums van bijeenkomsten, wandelingen, nuttige tentoonstellingen (bushcraft gerelateerd) etc. Alleen PARTICULIERE initiatieven en beurzen.
Wendy Dready
Berichten: 198
Lid geworden op: 23 dec 2013, 23:15
Locatie: Essen Belgie

LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door Wendy Dready »

Hallo hangmat liefhebbers, hij komt er weer aan, de LENTEHANG
In samenwerking met Arrien de Kampvuurkok en Erik met zijn Bushcraftshop.
Lokatie en details volgen nog.
Wendy.


Gebruikersavatar
lichtje
Berichten: 320
Lid geworden op: 29 jan 2015, 13:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door lichtje »

Super, ik hou het in de gaten, maar ven wel ern grondligger, maar wie weet wat er nog kan gebeuren.


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door oud deelnemer 4 »

Leuk leuk leuk, maar vooralsnog hang ik dan in de Vogezen !
mocht dat veranderen dan kom ik ook !


Gebruikersavatar
johndice
Berichten: 242
Lid geworden op: 04 jan 2015, 22:28
Contacteer:

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door johndice »

Leuk, ik hou het in de gaten. Wie weet een kansje om mijn TTTM uit te proberen.

Groet,

John


Gebruikersavatar
lichtje
Berichten: 320
Lid geworden op: 29 jan 2015, 13:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door lichtje »

Zou ik wel willen zien je TTTM, en misschien weer mij kunnen helpen met mijn tarpje lol. Nee hoor ik ga eerst zelf proberen.


Wendy Dready
Berichten: 198
Lid geworden op: 23 dec 2013, 23:15
Locatie: Essen Belgie

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door Wendy Dready »

@ Oakleaf, Vogezen moet prachtig hangen zijn en mocht dat niet doorgaan ben je welkom natuurlijk.
@ johndice, idd een prima weekend om je hangmat uit te testen en van alles over hangen te leren.
@ Lichtje, dit jaar zijn er veel meer potentiele deelnemers maar de plaatsen zijn beperkt. Dus mensen die vorig jaar als grondslaper mochten kennis maken met de lentehang zijn alleen opnieuw welkom als ze inderdaad oprechte hangers zijn geworden en met hun eigen hangmat, tarp en toebehoren komen hangen. Zo krijgen nieuwe beginners ook een kans op deelname.


Gebruikersavatar
lichtje
Berichten: 320
Lid geworden op: 29 jan 2015, 13:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door lichtje »

okay bedankt voor je info. Dan kom ik bij deze niet.


Gebruikersavatar
johndice
Berichten: 242
Lid geworden op: 04 jan 2015, 22:28
Contacteer:

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door johndice »

@Wendy Dready "oprechte hangers"? Hoop dat ik het hangen dan leuk genoeg vind om door de controle te komen! Stel je voor dat ik de eerste nacht naar beneden val. :p Leuk dat de Bushcraftshop er ook is. Al enig zicht op een locatie of gedeelte van NL?


Wendy Dready
Berichten: 198
Lid geworden op: 23 dec 2013, 23:15
Locatie: Essen Belgie

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door Wendy Dready »

@Lichtje
Omdat jij aangaf een echte grondslaper te zijn gaf ik je aan dat deelname door eerdere deelnemers alleen wordt goedgekeurd als ze oprechte hangers zijn geworden, het is immers geen grondslapers weekend.
Mochten er echt veel meer aanmeldingen zijn dan we aankunnen gaan ook eerdere deelnemers die wel graag hangen plaats moeten maken voor nieuwe deelnemers.
Je vraag over een locatie is nog niet aan de orde, in mijn aankondiging staat duidelijk vermeld dat info over locatie en details nog volgen.
Vorig jaar was jij in dit topic zeer veelvuldig aanwezig met bergen vragen die lang niet allemaal relevant waren.
Ik zou je willen vragen dat deze keer niet opnieuw te doen.
Ik heb maar beperkt de tijd om dit topic in de gaten te houden en wil niet elke keer moeten inloggen voor dezelfde deelnemer.


Gebruikersavatar
johndice
Berichten: 242
Lid geworden op: 04 jan 2015, 22:28
Contacteer:

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door johndice »

@wendy dready volgens mij haal je nou twee reacties door elkaar. De vraag of je al enig zicht had op de locatie of gedeelte van NL kwam van mij, niet van Lichtje. Net als mijn overigens als grapje bedoelde opmerking over 'oprecht' hanger zijn.

Groetjes,

John


Gebruikersavatar
lichtje
Berichten: 320
Lid geworden op: 29 jan 2015, 13:44
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door lichtje »

@Wendy,

Even goed lezen, ik heb deze keer helemaal géén vragen gesteld. Alleen gezegd dat ik een grondslaper was.

Jij gaf nu aan dat het eerste instantie voor slaaohangers zijn, en dat er waarschijnlijk geen ruimte voor tentjes zijn. Alle begrip voor. Dus heb ik gezegd dat ik niet aanwezig zal zijn. Meer niet. Dus niet zo maar dingen zeggen die niet waar zijn.

Misschien waren de vragen voor jouw niet relevant. Maar voor mij wel.

Beetje jammer dat je nu zo reageer. En ja dat je niet elke keer wilt inloggen om te lezen, moet je niet bij mij zijn. Dat is jouw keuze.

Nu dat gezegd te hebben.

Ontopic.

Ik kan alleen zeggen, heel veel plezier, met het hangen en wellicht ergens tot de volgende keer.


Wendy Dready
Berichten: 198
Lid geworden op: 23 dec 2013, 23:15
Locatie: Essen Belgie

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door Wendy Dready »

@ lichtje en Johndice.. inderdaad alles door elkaar gemixt, excuses, omdat ik al meerdere berichten van lichtje zag ging ik er tegenin omdat ik geen zin heb in een herhaling van vorig jaar, sorry,te snel geoordeeld. Vanaf nu weer on topic graag.


Vitor
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 nov 2013, 08:43
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door Vitor »

Ik ben in. Ze kunnen op me rekenen. ;D


casper937
Berichten: 13
Lid geworden op: 20 jan 2016, 20:34

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door casper937 »

Ik heb hier heel veel zin in. Ik heb een hangmat maar nog nooit erin geslapen. Sterker nog... Ik ben een absolute beginner op dit gebied. Ik kom dus zeker en ga een hoop leren.


Gebruikersavatar
Robbe
Berichten: 2957
Lid geworden op: 01 feb 2010, 20:21
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: LENTEHANG 1-2-3 April 2016

Bericht door Robbe »

Yeaaaah Lentehang !


Plaats reactie