PAK JE AGENDA MAAR....

Datums van bijeenkomsten, wandelingen, nuttige tentoonstellingen (bushcraft gerelateerd) etc. Alleen PARTICULIERE initiatieven en beurzen.
Gebruikersavatar
Thijzzz
Berichten: 509
Lid geworden op: 24 dec 2009, 21:17
Locatie: Oss, Noord-Brabant

PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door Thijzzz »

Pak je agenda maar...want we hebben een datum en een locatie!

Het 21e Bushcraftweekend vindt plaats op 3-4-5 juni 2016 op Landgoed Quadenoord in Renkum. Dit is hetzelfde natuurkampeerterrein waar ook de vorige editie van het Bushcraftweekend werd gehouden.

Workshopgevers kunnen zich nu al inschrijven via het Workshopgeversformulier.

De inschrijving voor deelnemers is nog niet geopend. Dat kan pas enkele weken voor het bushcraftweekend. De inschrijfdatum laten we je weten via de website, de nieuwsbrief, Facebook en het Bushcraftforum.


Gebruikersavatar
Saphira
Berichten: 54
Lid geworden op: 14 jun 2015, 21:25
Locatie: Zuid-Limburg

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door Saphira »

Top! Ik houd dat weekend vrij!


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door MichelVH »

Even een paar vraagjes: binnen hoeveel dagen is het meestal uitverkocht? Als dat binnen korte tijd is: waar wordt het het eerste bekend gemaakt? Wanneer begint ongeveer de kaartjesverkoop?


Gebruikersavatar
Thijzzz
Berichten: 509
Lid geworden op: 24 dec 2009, 21:17
Locatie: Oss, Noord-Brabant

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door Thijzzz »

@Scono,

De vorige editie was binnen een paar uur uitverkocht.
Ongeveer één maand van tevoren kun je je inschrijven. Dat is bijna altijd op een maandagavond om 19.30 u. Dit kondigen we ruim op tijd aan via de website, Facebook, nieuwsbrief en dit forum.
Zodra we vol zitten wordt dit vermeld op de inschrijfpagina en kun je alleen nog voor de reservelijst inschrijven.


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door MichelVH »

Thijzzz schreef:@Scono,

De vorige editie was binnen een paar uur uitverkocht.
Ongeveer één maand van tevoren kun je je inschrijven. Dat is bijna altijd op een maandagavond om 19.30 u. Dit kondigen we ruim op tijd aan via de website, Facebook, nieuwsbrief en dit forum.
Zodra we vol zitten wordt dit vermeld op de inschrijfpagina en kun je alleen nog voor de reservelijst inschrijven.
Wow, zo snel! Bedankt, voor het antwoorden!


Gebruikersavatar
Thijzzz
Berichten: 509
Lid geworden op: 24 dec 2009, 21:17
Locatie: Oss, Noord-Brabant

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door Thijzzz »

Ja, en het zou me niet verbazen als het nu nog iets sneller gaat omdat het in de zomer is!


Gebruikersavatar
Een pan's hobby kok
Berichten: 8625
Lid geworden op: 30 mar 2011, 11:08
Locatie: Berkel en rodenrijs

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door Een pan's hobby kok »

MichelVH schreef:Even een paar vraagjes: binnen hoeveel dagen is het meestal uitverkocht? Als dat binnen korte tijd is: waar wordt het het eerste bekend gemaakt? Wanneer begint ongeveer de kaartjesverkoop?
Of je geeft een workshop dan ben je ook zeker van een plaatsje ^-^


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door MichelVH »

Een pan's hobby kok schreef:
MichelVH schreef:Even een paar vraagjes: binnen hoeveel dagen is het meestal uitverkocht? Als dat binnen korte tijd is: waar wordt het het eerste bekend gemaakt? Wanneer begint ongeveer de kaartjesverkoop?
Of je geeft een workshop dan ben je ook zeker van een plaatsje ^-^
Jup, zat de denken om een cursusje messen etsen te geven, maar: 1. Ik ben nog 14 en 2. Ik wil graag nieuwe dingen leren en dus ook een paar workshops volgen :D . Misschien volgend jaar...


Gebruikersavatar
Een pan's hobby kok
Berichten: 8625
Lid geworden op: 30 mar 2011, 11:08
Locatie: Berkel en rodenrijs

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door Een pan's hobby kok »

Leeftijd maakt niet zo veel uit het gaat er om hoe je het brengt en doet. En dan doe je de workshop samen met je pa of zo.
en in overleg kan je nog genoeg workshops volgen buiten die van je zelf.

Maar de keuze is aan je zelf natuurlijk. ;-)


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door MichelVH »

Ja, idd. Ik denk dat ik 't maar in de editie erna doe, in de herfst geloof ik. Ik ben nl. nog nooit naar een BC-weekend geweest. Maar het lijkt me wel heel gaaf om zo'n workshop te geven. Misschien dat ik 't nu gewoon doe, lijkt me wel erg leuk om mensen iets te leren en iets leuks mee naar huis te geven (een zelfgeëtst mes) :D .


Gebruikersavatar
Trailtraveller
Berichten: 2587
Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:40
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door Trailtraveller »

Als je het duidelijk en goed kan overbrengen is er geen limiet. Wel is het zo dat onder de 18 er een toestemming en begeleiding nodig is van de ouders.


Gebruikersavatar
Een pan's hobby kok
Berichten: 8625
Lid geworden op: 30 mar 2011, 11:08
Locatie: Berkel en rodenrijs

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door Een pan's hobby kok »

Trailtraveller schreef:Als je het duidelijk en goed kan overbrengen is er geen limiet. Wel is het zo dat onder de 18 er een toestemming en begeleiding nodig is van de ouders.
Een pan's hobby kok schreef:Leeftijd maakt niet zo veel uit het gaat er om hoe je het brengt en doet. En dan doe je de workshop samen met je pa of zo. [/color]
en in overleg kan je nog genoeg workshops volgen buiten die van je zelf.

Maar de keuze is aan je zelf natuurlijk. ;-)



^-^


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door MichelVH »

Dus als ik het goed begrijp zijn er 4 workshop-rondes, en moet ik elke ronde mijn workshop geven?


Gebruikersavatar
Thijzzz
Berichten: 509
Lid geworden op: 24 dec 2009, 21:17
Locatie: Oss, Noord-Brabant

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door Thijzzz »

Ha Michel,

Nee: als je je opgeeft als workshopgever, geef je minimaal 1x een workshop. Meer mag (krijg je ook meer korting), maar hoeft niet. Dus standaard heb je 3 van de 4 dagdelen om zelf workshops te volgen.

Grt,
Thijs


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: PAK JE AGENDA MAAR....

Bericht door MichelVH »

Ok, nice! Ik denk dat ik dan wel een of twee keer een workshop zal geven, lijkt me superleuk om te doen! Ik zal nog even de laatste dingetjes uitdenken/uitzoeken over die workshop en dan ga ik denk ik boeken :D .


Plaats reactie