zomerfestival Heemskerk

Datums van bijeenkomsten, wandelingen, nuttige tentoonstellingen (bushcraft gerelateerd) etc. Alleen PARTICULIERE initiatieven en beurzen.
Gebruikersavatar
b2b
Berichten: 3345
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:33
Locatie: Heemskerk

zomerfestival Heemskerk

Bericht door b2b »

Op zondag 3 juli wordt weer in Heemskerk bij de prachtige locatie van kasteel Marquette een zomerfestival georganiseerd o.a. door het
P.W.N. (lokaal waterleidingsbedrijf).
In het verleden hebben we daar altijd gestaan met een klein 'bushcraftkampje' en altijd veel plezier gehad.
Zowel het opbouwen op zaterdag, ook de zaterdagavond met gezamenlijke maaltijd en de dag zelf.

We hebben de afgelopen twee jaar bewust verstek laten gaan maar we kregen van bevriende (PWN) boswachters het vriendelijke verzoek om toch a.u.b. weer eens te komen staan.
Omdat ik dit altijd samen doe met mijn goede vriend Bertus de boswachter zijn we wezen filosoferen over wat we konden laten zien. Let wel, bij slecht weer komen er enkele honderden mensen met goed weer enkele duizenden op de dag zelf.
De dag zelf wordt voor de catering gezorgd, de avond daarvoor koken we meestal samen.
Er zijn verder geen kosten aan verbonden.

Mocht je het nu eens leuk vinden om je eigen 'craft' b.v. leer bewerken, smeden, mes slijpen, weven, mandenvlechten, d.o. koken etc willen laten zien. Kom dan samen met ons bushcraften bij kasteel Marquette.

Kleine verkoop mag maar geen baniers, reclame's, uithangborden o.i.d. het is geen bushcraft verkoopmarkt.

Maar mocht je het leuk vinden, geef dan ff een p.b. naar mij toe svp.
Alvast dank en hopelijk tot zaterdag 2 juli voor de opbouw van het kampje.

gr
Cees


Plaats reactie