overzichtsagenda bushcraft activiteiten

Datums van bijeenkomsten, wandelingen, nuttige tentoonstellingen (bushcraft gerelateerd) etc. Alleen PARTICULIERE initiatieven en beurzen.
Plaats reactie
Ruben
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2016, 11:13

overzichtsagenda bushcraft activiteiten

Bericht door Ruben »

Hallo,
ik ben Ruben (15 jaar) en doe een paar jaar aan bushcraft. Bij Thijmen, Siegurd en Carmella/Martin Overweg. Mijn sectorwerkstuk van het VMBO gaat over bushcraft en ik heb 23 november mijn presentatie. Voor die tijd wil ik graag nog stage lopen bij een of meerdere bushcraftinstructeurs. Na mijn VMBO wil ik nl naar Helicon opleidingen voor outdoor (bushcraft) instructeur.
Ik zoek een overzichtsagenda van bushcraftactiviteiten tot begin november. Dan kan ik contact opnemen met de instructeur.


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: overzichtsagenda bushcraft activiteiten

Bericht door MichelVH »

Hallo Ruben,

Leuk dat er eindelijk nog een jongere bij is! Ben zelf veertien, en samen met een vriend de enige jeugd hier, geloof ik ::) . Er is niet echt een agenda met alle dingen bij elkaar denk ik, ik zou kijken op verschillende sites al livingbynature.nl, Siegurd.nl en andere outdoorscholen. Is een cursus/opleiding volgen niet iets anders dan een stage? Lijkt mij dat als je een stage zoekt je juist "solliciteert" bij een outdoorschool en dan loop je daar een paar dagen mee.

Veel succes en welkom,
Michel


Gebruikersavatar
madman73
Berichten: 2119
Lid geworden op: 06 mar 2014, 23:01
Locatie: Delfzijl
Contacteer:

Re: overzichtsagenda bushcraft activiteiten

Bericht door madman73 »

De jeugd heeft de toekomst!

Je zult idd zelf moeten zoeken om een 'totaal'overzicht te maken.

Succes ermee!


Gebruikersavatar
Snow
Berichten: 1225
Lid geworden op: 22 mar 2010, 14:06

Re: overzichtsagenda bushcraft activiteiten

Bericht door Snow »



Plaats reactie