BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Datums van bijeenkomsten, wandelingen, nuttige tentoonstellingen (bushcraft gerelateerd) etc. Alleen PARTICULIERE initiatieven en beurzen.
Gebruikersavatar
Martin Outdoors
Berichten: 2192
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:26
Locatie: Waar ik vanavond slaap.

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Martin Outdoors »

[quote="johndice"]Op facebook opperde iemand (rob de likeur koning) in de chat dat het een leuk idee is als we een 'breng je tweedehands BC spul mee' momentje zouden hebben. Beetje zoals op bv de bc stichting weekenden. Bij deze het idee geopperd dus! Cobber heeft alvast een tarp in de aanbieding geloof ik ;)[/quote]

Ik neem 2 paar ingewerkte nomex handschoenen mee voor de liefhebber.

Tot vanavond


Youtube kanaal "Veld vaardigheden" ;
https://www.youtube.com/channel/UCRx3EQ ... tzC44XdSVw
Gebruikersavatar
Martin Outdoors
Berichten: 2192
Lid geworden op: 03 apr 2014, 18:26
Locatie: Waar ik vanavond slaap.

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Martin Outdoors »

Hij was weer mooi . Dank allen ! :D


Youtube kanaal "Veld vaardigheden" ;
https://www.youtube.com/channel/UCRx3EQ ... tzC44XdSVw
Gebruikersavatar
johndice
Berichten: 242
Lid geworden op: 04 jan 2015, 22:28
Contacteer:

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door johndice »

Het was een gezellig weekend! Bedankt allemaal. Volgende keer maar weer sneeuw ;D


Gebruikersavatar
Buiten leven
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 mar 2018, 13:28

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Buiten leven »

Het was een geslaagd weekendje. Bedankt allemaal voor de gezelligheid, de sfeer, de bruikbare tips van iedereen enzovoorts :-) . Ik zie uit naar de volgende en sluit me bij John aan: de volgende keer mag het iets koeler ;D


Gebruikersavatar
Hooger
Berichten: 155
Lid geworden op: 14 jul 2014, 20:21
Locatie: Drenthe

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Hooger »

Ja, Het was weer top!

Nu maar hopen dat het sneeuwt in November anders word het wel weer erg lang wachten ;-)

Hooger


Gebruikersavatar
johndice
Berichten: 242
Lid geworden op: 04 jan 2015, 22:28
Contacteer:

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door johndice »

Heya Hooger,

Ik hoop elke dag dat het sneeuwt, maar kom elke dag weer bedrogen uit helaas :) Als je nog eens in de buurt wilt testhangen om je setup te tweaken, let me know trouwens!

Groet,

John


Gebruikersavatar
Cobber
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 jan 2015, 20:27
Locatie: Top of the North

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Cobber »

Was een beetje Dad's Army..Moeder was is het Heet!!
Ik vind de hitte wel lekker...maar Bushbush meetings moeten toch een beetje guur en koud zijn.


Zal eens kijken of ik jullie eens rond kan leiden over het mooie meer bij Grunn. Gaan we de kano in>>>>> 8-)
Word vervolgd!!!!


peterpeterpeterpeter
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 jan 2015, 16:42

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door peterpeterpeterpeter »

Kano? Hmmm cool! Inderdaad een stuk beter bij dergelijk weer zoals afgelopen tijd.

Leuk en fijn om te horen dat iedereen het leuk heeft gehad. Tot volgende keer, hoop ik.


Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1159
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:34

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Tim »

Hi,

Ik heb me ook prima vermaakt. Kano ::)

NAISSS

Tim


If you are not willing to be a fool, you can't become a master.
Gebruikersavatar
Buiten leven
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 mar 2018, 13:28

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Buiten leven »

Feestje in de kano's? Im game! Laat maar weten wanneer ;-)


Bushoutdoor
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 apr 2018, 17:39

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Bushoutdoor »

Fijn om te horen dat jullie het zo gezellig gehad hebben. Het is mij niet gelukt om ook aan te schuiven wegens behoorlijke problemen met mijn gezondheid. Heeel erg jammer dat ik het heb moeten missen.
Groetjes aan iedereen, Sandra


Doe maar niet normaal, het kan niet gek genoeg ;-) ;D
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 2312
Lid geworden op: 10 apr 2010, 19:58

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Roel »

Tja, we hebben ook een aantal luitjes niet meer gezien toen we zondag nog even kwamen kijken.
Maar toch nog even leuk gebabbeld met eh... Martin, John, Gerard, Bert en een (piep)fries ;D met z'n dochter waarvan ik nu even de naam niet meer weet.... Het lijkt me leuk een volgende keer het tentje daar eens op te slaan, nu kon het eigenlijk niet door de Lyme die me te grazen had gehad, maar dat wordt steeds beter. In de winter lijkt het me ook wel zo aangenaam, i.i.g. minder Lyme-beessies... ;-)
En Sandra, wie weet de volgende keer beter, kun je alsnog mijn Anneke eens ontmoeten...


Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Oude.Wilg »

Roel schreef:Tja, we hebben ook een aantal luitjes niet meer gezien toen we zondag nog even kwamen kijken.
Maar toch nog even leuk gebabbeld met eh... Martin, John, Gerard, Bert en een (piep)fries ;D met z'n dochter waarvan ik nu even de naam niet meer weet.... Het lijkt me leuk een volgende keer het tentje daar eens op te slaan, nu kon het eigenlijk niet door de Lyme die me te grazen had gehad, maar dat wordt steeds beter. In de winter lijkt het me ook wel zo aangenaam, i.i.g. minder Lyme-beessies... ;-)
En Sandra, wie weet de volgende keer beter, kun je alsnog mijn Anneke eens ontmoeten...
Dit zou leuk zijn voor je @Sandra dan kan je wat dames ontmoeten met de zelfde interesses, en denkwijze.
((@Roel misschien wil jou Anneke ook wel lid worden,)) dan kunnen jullie fijn met elkaar schrijven, en ideeën uitwisselen waar mannen misschien niet aan denken, of op een andere manier bekijken, vrouwen benaderen vaak iets op een andere manier waar wij mannen best wat aan hebben.


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Bushoutdoor
Berichten: 59
Lid geworden op: 02 apr 2018, 17:39

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Bushoutdoor »

Oude.Wilg schreef:
Roel schreef:Tja, we hebben ook een aantal luitjes niet meer gezien toen we zondag nog even kwamen kijken.
Maar toch nog even leuk gebabbeld met eh... Martin, John, Gerard, Bert en een (piep)fries ;D met z'n dochter waarvan ik nu even de naam niet meer weet.... Het lijkt me leuk een volgende keer het tentje daar eens op te slaan, nu kon het eigenlijk niet door de Lyme die me te grazen had gehad, maar dat wordt steeds beter. In de winter lijkt het me ook wel zo aangenaam, i.i.g. minder Lyme-beessies... ;-)
En Sandra, wie weet de volgende keer beter, kun je alsnog mijn Anneke eens ontmoeten...
Dit zou leuk zijn voor je @Sandra dan kan je wat dames ontmoeten met de zelfde interesses, en denkwijze.
((@Roel misschien wil jou Anneke ook wel lid worden,)) dan kunnen jullie fijn met elkaar schrijven, en ideeën uitwisselen waar mannen misschien niet aan denken, of op een andere manier bekijken, vrouwen benaderen vaak iets op een andere manier waar wij mannen best wat aan hebben.
Ja, dat lijkt mij nou leuk! Vandaar ook mijn oproep in het topic bij jezelf voorstellen als je nieuw bent op dit forum.
Zou het prachtig vinden om dit ook eens samen met andere vrouwen te delen.
Jammer genoeg heb ik niets meer gelezen van die andere Sandra uit Limburg die zoveel overeenkomsten heeft met mij.


Doe maar niet normaal, het kan niet gek genoeg ;-) ;D
Gebruikersavatar
Roel
Berichten: 2312
Lid geworden op: 10 apr 2010, 19:58

Re: BushBushMeeting in Drenthe 25/26/27 mei 2018

Bericht door Roel »

@Oude.Wilg, waar zou 'mijn' Anneke dan lid van moeten worden? Dit forum? Dat is ze al. Bij de BushBushMeeting is, denk ik, iedereen welkom. Anneke is medeoprichter van het Bushcraftweekend. Heeft meerdere keren de Tracker School in de V.S. bezocht en de 'solo' gedaan in Schotland bij Rene en Beke's 'Extra Survival'. Verder is ze 'Kamana' instructeur voor Europa (van de Wilderness Awareness School) en weet het e.e.a, van 'bird language'. Ik denk dat ze haar sporen inmiddels wel zo'n beetje heeft verdiend... ;-)
En wat betreft zaken waar mannen niet aan denken en vrouwen wel....
Anneke zorgt er wel voor dat ik dát niet vergeet.... :D


Plaats reactie