Grisport wandelschoen

Plaats reactie
nilisj
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 mei 2013, 14:30

Grisport wandelschoen

Bericht door nilisj »

Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met dit merk wandelschoenen? Ik kom op internet maar weinig reviews tegen van dit merk en overweeg om een paar te kopen
Ik zou graag wat meer informatie over de kwaliteit hebben van een gebruiker voordat ik tot aanschaf over ga.


Gebruikersavatar
MichelVH
Berichten: 1329
Lid geworden op: 01 sep 2014, 12:19
Locatie: In de buurt van Den Haag

Re: Grisport wandelschoen

Bericht door MichelVH »

Mijn broertje heeft Grisport schoenen van ongeveer €70,-. Superstevig, niet zweterig, gewoon kwaliteit. Veel outdoorwinkels hebben een klein stukje met zand, grind, stenen en asfalt waar je ze kunt testen. En ja, dan betaal je €5,- meer dan online, maar je hebt wel snellere service met omruilen oid. en je weet dat ze passen.


Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Grisport wandelschoen

Bericht door jenniskens »

Mijn zoon heeft ze ook, zijn goede schoenen en niet duur.


herman744
Berichten: 2726
Lid geworden op: 25 mar 2013, 09:41

Re: Grisport wandelschoen

Bericht door herman744 »

Ik heb ze gepast bij de Boerenbond, maar vond ze niet prettig zitten. Zat nauwelijks een voetbed in. Ben bij Scapino geslaagd. Schoenen van het merk Mountain Peak. Die zijn ook heel stevig en zitten mij lekker. Prijs rond 70 euro.


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: Grisport wandelschoen

Bericht door oud deelnemer 4 »

Ik heb ze aangehad bij Bendenmacher in Gulpen maar had er ook geen goed gevoel bij met name door het voetbed. Ik loop erg veel en had het gevoel hier loop ik mijn voeten op stuk. wellicht als je er zelf zooltjes in stopt die een goede steun geven dat het prima schoenen zijn, geen idee.... ik heb ze in de winkel gelaten en heb maar weer voor de vertrouwde Meindl gekozen.


Pyro
Berichten: 229
Lid geworden op: 04 jan 2015, 14:50
Locatie: Cote d'Azur.

Re: Grisport wandelschoen

Bericht door Pyro »

Grisport heeft voornamelijk bekendheid gekregen door het fabriceren van veiligheidsschoenen en laarzen voor bouw en industrie.
Ze vallen in mijn ervaring in het middenklasse segment (goed betaalbaar) en ze maken daarbij ook vrijetijdsschoenen zoals hier besproken!
mijn ervaring met deze schoenen is dat ze hun ding doen, maar ik liep ze altijd redelijk snel op in een maand of 6, en zoals meerdere werk,- wandelschoen loop je vrij snel de stof aan de binnenkant vd hiel kapot wat rond uit irritant is!
Voor de rest gebruiken ze dezelfde materialen voor de vrijetijdsschoen als voor hun werkschoenen, dus met een beetje onderhoud zul je best een
poos met tevredenheid lopen op deze patta's
Het is geen Red Wing, Haix of Emma kwaliteit, maar meer in het segment van Wildebeast (Perry sport) & Human Nature (ANWB)!
Goede prijs,- kwaliteit verhouding!


nilisj
Berichten: 190
Lid geworden op: 02 mei 2013, 14:30

Re: Grisport wandelschoen

Bericht door nilisj »

Allen, dank voor de reacties.
Ik heb de gok gewaagd met een paar Grisport Sherpa.
Ze zitten erg goed en ik zal proberen eraan te denken om hier over een aantal maanden mijn ervaring te delen. Hopelijk ben ik er dan nog positief over.
Is het niks dan ga ik toch voor de Meindl 's.


herman744
Berichten: 2726
Lid geworden op: 25 mar 2013, 09:41

Re: Grisport wandelschoen

Bericht door herman744 »

Zien er goed uit. Ik heb waarschijnlijk de werkschoenen gepast denk ik nu. Veel plezier ermee.


Vrijbuitert

Re: Grisport wandelschoen

Bericht door Vrijbuitert »

Grisport, ik kende dat merk alleen van de werklaarzen.


Plaats reactie