Dutch oven in De Wilde Keuken

Om hier tv programma's of krantenknipsels in te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wälderer
Berichten: 433
Lid geworden op: 29 jan 2013, 18:56
Locatie: België

Dutch oven in De Wilde Keuken

Bericht door Wälderer »

Blijkbaar gaat de aflevering van De Wilde Keuken vanavond over de Dutch Oven.
Vanavond 20.55 op npo2. Vermits niet te ontvangen in België zal ik later online moeten kijken.
http://www.npo.nl/de-wilde-keuken/20-02-2015/VPWON_1236338


Take less, do more.
Bennie
Berichten: 406
Lid geworden op: 23 jun 2014, 23:28
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Dutch oven in De Wilde Keuken

Bericht door Bennie »

Bedankt voor het vermelden! Ben al een tijdje geïnteresseerd in de mogelijkheden van een DO.


Gebruikersavatar
CommonZense
Berichten: 806
Lid geworden op: 18 aug 2014, 10:25
Locatie: Aalst (BE)
Contacteer:

Re: Dutch oven in De Wilde Keuken

Bericht door CommonZense »

[quote="Bennie"]Bedankt voor het vermelden! Ben al een tijdje geïnteresseerd in de mogelijkheden van een DO.[/quote]
Dan heb je niet zoveel aan deze aflevering... Inhoudelijk vindt je veel beter materiaal op YT.
Juist het camerawerk was puik in orde. Zelfde film/editing crew als de 'Keuringsdienst van Waarde' denk ik...

De presentator lijkt me wel een goede vent maar echt informatie overbrengen...? Info beperkt zicht door enkele feitjes te stellen door de gehele aflevering heen, waarvan de grafkist beugels volledig irrelevant. De DRU/OER en DO verhaal was het enige enigszins inhoudelijke wat er is bijgebleven. En jammer dat hij zijn gesprekspartners niet laat uitpraten door ze in de reden te vallen met onnozelheden zoals, V:'hoe werkt het gietijzer smelten?' A:Via inductie... Interruptie: 'ik kook op inductie', einde gesprek.

Maar goed. Leuk beeldmateriaal over een man die wat speelt met oud ijzer en naar Zweden reist om een eierpan te komen.


Kennis wordt overgedragen, niet gedicteerd.
Bennie
Berichten: 406
Lid geworden op: 23 jun 2014, 23:28
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Dutch oven in De Wilde Keuken

Bericht door Bennie »

Heb er inderdaad een klein stukje van gezien. Ik twijfelde of ik goed zat toen hij over de hendels van grafkisten begon ???. Weggezapt, enkel de geïmproviseerde kachel nog voorbij zien komen  (zeker mooi bedacht).

Toch maar verder op yt inderdaad! Toch bedankt  ;-)


Gebruikersavatar
Wälderer
Berichten: 433
Lid geworden op: 29 jan 2013, 18:56
Locatie: België

Re: Dutch oven in De Wilde Keuken

Bericht door Wälderer »

was inderdaad niet echt interessant. Kachel was wel goed gevonden.


Take less, do more.
Plaats reactie