Ene bekende

Om hier tv programma's of krantenknipsels in te zetten.
Mors

Re: Ene bekende

Bericht door Mors »

De jongens van bosbeweging doen mss hun ding onder de radar van media maar gaan op pad met alleen mes en pan....eenvoud en nederigheid siert de mens...zonder selfies
Wat een rare krantenkoppen allemaal, alsof in het wild word geleefd. Ik sluit me grotendeels aan bij wat eerder is geschreven.
Chillen met locals en buren, niet 3 maanden in het bos, koopt nog vlees, volop eten koffie en peuken bij de buurtsuper, nog aan het oefenen op basic skills.
Idd niks mis mee en ook niks negatiefs maar zoals krantenkoppen doen geloven of beweren.... is meer bushcraft chillen, wat we allemaal graag doen, er tussenuit; vroeger heette dit sabatical, dosis zelfpromoting en onderneming.
Laatst gewijzigd door Mors op 31 jul 2015, 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.


Viking
Berichten: 4459
Lid geworden op: 12 mar 2014, 11:07
Locatie: Zuidlaren

Re: Ene bekende

Bericht door Viking »

[quote="Maurice"]
De jongens van bosbeweging doen mss hun ding onder de radar van media maar gaan op pad met alleen mes en pan....eenvoud en nederigheid siert de mens...zonder selfies
Wat een rare krantenkoppen allemaal, alsof in het wild word geleefd. Ik sluit me grotendeels aan bij wat eerder is geschreven.
Chillen met locals en buren, niet 3 maanden in het bos, koopt nog vlees, volop eten koffie en peuken bij de buurtsuper, nog aan het oefenen op basic skills.
Idd niks mis mee en ook niks negatiefs maar zoals krantenkoppen doen geloven of beweren.... is meer bushcraft chillen, wat we allemaal graag doen, er tussenuit; vroeger heette dit sabatical, dosis zelfpromoting en onderneming.
[/quote]


Precies wat ik denk, thnx voor het prima verworden.


Gebruikersavatar
Wälderer
Berichten: 433
Lid geworden op: 29 jan 2013, 18:56
Locatie: België

Re: Ene bekende

Bericht door Wälderer »

[quote="Maurice"]

Wat een rare krantenkoppen allemaal, alsof in het wild word geleefd. Ik sluit me grotendeels aan bij wat eerder is geschreven.
Chillen met locals en buren, niet 3 maanden in het bos, koopt nog vlees, volop eten koffie en peuken bij de buurtsuper, nog aan het oefenen op basic skills.
Idd niks mis mee en ook niks negatiefs maar zoals krantenkoppen doen geloven of beweren.... is meer bushcraft chillen, wat we allemaal graag doen, er tussenuit; vroeger heette dit sabatical, dosis zelfpromoting en onderneming.
[/quote]


Ok, even ter verduidelijking. Het betreft hier dus de krant Het Laatste Nieuws, deze mogen gerust een sensatie-krant à la het weekblad Story genoemd worden. Er zijn al genoeg artikelen bekent uit het verleden waar er onderwerpen uit de lucht gegrepen/aangedikt/verdraaid werden om het beter te kunnen verkopen.


Take less, do more.
Mors

Re: Ene bekende

Bericht door Mors »

hierboven stond de kritische noot. aanvulling; hij kan ook de deksel op zijn neus verwachten door verkeerde verwachtingen te scheppen of doordat een verhaal te rooskleurig uit de verf komt. Een lat voor jezelf te hoog liggen kan ook te hoge verwachtingen naar jezelf schappen.

Dan ook de positieve noot, serieus, ik wens hem alle sterkte, succes en respect voor dat die zijn hart volgt.


Gebruikersavatar
Een pan's hobby kok
Berichten: 8625
Lid geworden op: 30 mar 2011, 11:08
Locatie: Berkel en rodenrijs

Re: Ene bekende

Bericht door Een pan's hobby kok »

:-X
Laatst gewijzigd door Een pan's hobby kok op 03 aug 2015, 15:52, 1 keer totaal gewijzigd.


Voor/Door en Met elkaar komen we een heel eind.
GR.Herman
http://www.facebook.com/BushcraftLimburg
een pan's gerechten en voedsel-Rookgerechten.
http://forum.bushcraftnederland.nl/http ... 15#p138315
Plaats reactie