Ene bekende

Om hier tv programma's of krantenknipsels in te zetten.
Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Ene bekende

Bericht door janvanloon »



Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Fetzl
Berichten: 109
Lid geworden op: 11 mar 2015, 22:36
Locatie: Olen, België
Contacteer:

Re: Ene bekende

Bericht door Fetzl »

respect.... ga ik volgen, die man


Pyro
Berichten: 229
Lid geworden op: 04 jan 2015, 14:50
Locatie: Cote d'Azur.

Re: Ene bekende

Bericht door Pyro »

Was dat die gast (ik weet zn naam niet meer en post hierover) hier op het forum, die als kluizenaar wilde gaan leven??


"Hou je hoofd koel, en je voeten warm!"
Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: Ene bekende

Bericht door michiel »

Jup, de man is inderdaad een tijd lang op het forum actief geweest.


Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.
Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Ene bekende

Bericht door jenniskens »

Mmm, Angelo kenende.


Afbeelding      
See you in the bush, Gebert
Pyro
Berichten: 229
Lid geworden op: 04 jan 2015, 14:50
Locatie: Cote d'Azur.

Re: Ene bekende

Bericht door Pyro »

Oke dan! Nou, ik moet wel zeggen dat hij geen woorden maar daden laat zien! knap hoor!
En wat ik nu ga zeggen bedoel ik niet verkeerd, maar veel personen roepen altijd dat ze een poos solitair willen gaan leven, en deze gast doet het al voorlopig een weekie of 13!
Niks te veel discussie over wat neem ik mee in mn ehbo-trommeltje en welk tarpje kan ik het beste kopen, maar gas op die lollie en niet te angstig om op zn muil te
gaan!
Nog wel een goede hut te bouwen voor de winter en waarschijnlijk een goede hout voorraad aan te leggen, maar dit soort gasten met zo'n instelling gaan het vaak WEL redden of ze komen iig een heel end!
Heel veel respect voor die jongen!
Want waar ik eigenlijk al 20 jaar stiekem van droom, doet hij toch maar!
Er zullen vast wel weer discussies volgen of het wel verstandig is wat hij doet met die wolven en beren in zn omgeving, maar om even zo te zeggen!

"Who dares wins"
Laatst gewijzigd door Pyro op 29 jul 2015, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.


"Hou je hoofd koel, en je voeten warm!"
Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Ene bekende

Bericht door janvanloon »

Tja, ik had hem een maand of 5 geleden uitgenodigd voor een weekeind BCBL.
Hij wilde graag komen en wilde zelf een workshop geven... ineens begon hij dat ik een VZW moest beginnen en hem dan inschrijven hierin en zo bla bla bla bla... betalen voor de workshop bla bla bla...
Ik volgde hem ook op fb, tot er een ruzie kwam over het punt dat hij op vakantie vertrok terwijl zijn moeder via spoed binnen ging..
Hier heb ik afgehaakt.

Wekelijks zit hij in ieder geval in een stad waar hij internet heeft en alles up to date houdt zoals instagram, facebook enzoverder.

Ik haak er vanaf omdat ik ( en vele hier op het forum ) hem kennen en omdat er bij hem wel altijd de financiële kant ergens in mee speelt  ;)


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Viking
Berichten: 4459
Lid geworden op: 12 mar 2014, 11:07
Locatie: Zuidlaren

Re: Ene bekende

Bericht door Viking »

[quote="janvanloon"]
Tja, ik had hem een maand of 5 geleden uitgenodigd voor een weekeind BCBL.
Hij wilde graag komen en wilde zelf een workshop geven... ineens begon hij dat ik een VZW moest beginnen en hem dan inschrijven hierin en zo bla bla bla bla... betalen voor de workshop bla bla bla...
Ik volgde hem ook op fb, tot er een ruzie kwam over het punt dat hij op vakantie vertrok terwijl zijn moeder via spoed binnen ging..
Hier heb ik afgehaakt.

Wekelijks zit hij in ieder geval in een stad waar hij internet heeft en alles up to date houdt zoals instagram, facebook enzoverder.

Ik haak er vanaf omdat ik ( en vele hier op het forum ) hem kennen en omdat er bij hem wel altijd de financiële kant ergens in mee speelt  ;)
[/quote] sluit mij deels bij Janvloon aan, ik heb beste Angelo ook op fb en insta. maar deze beste Angelo is lekker aan het genieten van een lange vakantie, helemaal niks mis mee. Maar echt wild zit hij niet, zoals ik het volg op fb, zit hij bij stel locals te bbq en te kleien en lepels ge snijden, vuurtjes maken, outdoor cooking etc.. Niks mis mee, maar dan niet voordoen als of hij helemaal alleen wild in de natuur zit. Auto staat volgems mij binnen hand bereik, desalnie te min, hij is lekker aan het genieten. Iedere dag staan er FOTO's op insta en fb, dus helemaal off te grid is hij niet.
Laatst gewijzigd door Viking op 29 jul 2015, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.


Pyro
Berichten: 229
Lid geworden op: 04 jan 2015, 14:50
Locatie: Cote d'Azur.

Re: Ene bekende

Bericht door Pyro »

Ok beste Jan en Viking, dat wist ik dan weer niet!
Ik ben zelf pas lid vanaf februari op dit leuke forum en heb wel door dat de vaste kern elkaar wel redelijk tot goed kennen via prive en uitstapjes onderling!
Ik ben in deze misschien iets te snel van oordeel, maar goed!
Ik ben zelf nogal een eenling en ik zou misschien eens naar een van de bushcraftweekenden moeten gaan om eens nader kennis te maken met jullie en jullie skills, wat mij op zich oprecht heel erg leuk lijkt, maar mijn sociale fobie wint het helaas iets te vaak van mij!
Sorry voor het afdwalen "back on topic'!
Laatst gewijzigd door Pyro op 29 jul 2015, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.


"Hou je hoofd koel, en je voeten warm!"
Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Ene bekende

Bericht door janvanloon »



Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
zuma
Berichten: 66
Lid geworden op: 13 apr 2015, 17:23

Re: Ene bekende

Bericht door zuma »

Ik ken heel die man niet maar in de laatste paar dagen via via al veel en vaak over hem gehoord. Hij doet in ieder geval aan goede marketing want hij lijkt duidlijk bezig om van zijn hobby zijn beroep te maken. Het hebben van bekendheid is daarbij zeker wel zo handig. Kortom die is lekker bezig met aan de weg te timmeren en daar is niets mis mee. Immers als je bekend bent kan je ook makkelijker  dingen organiseren en inkomsten verwerven.


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Ene bekende

Bericht door janvanloon »

Dat is de nagel op de kop slaan Zuma  ;) ;)


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: Ene bekende

Bericht door michiel »

@ Zuma: ik kijk sinds gister mee op zijn fb pagina en had dezelfde gedachte  ;)


Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.
Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Ene bekende

Bericht door ger010 »

Wel cool van je hobby je beroep maken :)


Afbeelding
Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Ene bekende

Bericht door jenniskens »

ja en pas op, veel mensen krijgen nog geld van onze vriend. 
Eerst zien dan geloven.  ;)


Afbeelding      
See you in the bush, Gebert
Plaats reactie