Dual Survival 7

Om hier tv programma's of krantenknipsels in te zetten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Dual Survival 7

Bericht door Dabberty »

Nieuwe ronde Dual Survival, heb er een nieuwe topiv voor gestart aangezien de andere nummertje 4 heette:
janvanloon schreef: https://www.youtube.com/watch?v=j8tycYcBaao

Season 7 features
Grady Powell, an ex-U.S. Army Green Beret, who replaced Joseph Teti, ( Deze valt nog mee )
Bill McConnell, a wilderness survivalist, who replaced Matt Graham. ( Hier heb ik een WTF gevoel bij ).
Net de eerste twee afleveringen gedownload en zitten kijken.
Grady, leuke kerel, heel realistisch.
Bill, idd, een wtf gevoel.
Voor de rest niks veranderd, 30x elk stukje herhalen, drama om niets, en constant dezelfde woorden als in de vorige seasons.
"if we don't get out of here, we die, if we dont get the fire, we die, if we dont get water, we die twice, blablabla.
Maar toch nog vermakelijk als je er niks van verwacht.


Gebruikersavatar
CommonZense
Berichten: 806
Lid geworden op: 18 aug 2014, 10:25
Locatie: Aalst (BE)
Contacteer:

Re: Dual Survival 7

Bericht door CommonZense »

Weer iets om vanaf de telefoon op het toilet te zitten kijken... thanks lol.

Kijk je die serie van die Nieuw Zeelandse "jager" en die Engelse restaurantmanager trouwens ook? Die vind ik nog wel tof. Leuk om te zien wat er waar leeft en hoe je het te pakken kan krijgen.
Laatst gewijzigd door CommonZense op 27 jan 2016, 18:49, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Dual Survival 7

Bericht door janvanloon »

Yeps, die kok he... Dat vind ik leuk!
Niet alles lukt bij hun. en ze maken zelfs fouten.


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Jeof
Berichten: 461
Lid geworden op: 26 mar 2014, 10:44

Re: Dual Survival 7

Bericht door Jeof »

ja mooie serie Kings of the wild, al heb ik wel het idee dat die fouten ook gescript zijn, elke aflevering is er wel 1 classic fout die gemaakt wordt, waar de heren dan ook een mooie oplossing voor weten :P

maar even terug naar dual survival, ga het zeker weer kijken, blijft vermakelijk :-)


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Dual Survival 7

Bericht door Dabberty »

Nope, kende ik nog niet, maar zal het eens bekijken, klinkt interessant in elk geval


bourgeois
Berichten: 752
Lid geworden op: 05 dec 2009, 20:37

Re: Dual Survival 7

Bericht door bourgeois »

Ik ben benieuwd, maar niet benieuwd genoeg om nu op het internet te gaan zoeken. Ik wacht wel tot de reguliere uitzendingen. Ik vond Grady tijdens zijn optredens in Ultimmate Survival Alaska een beetje teveel een dramaqueen voor iemand met zo'n achtergrond. En Bill McConnel heeft als achtergrond opleidingen bij Tom Brown, die man wiens claim to fame een volstrekt niet te controleren achtergrond met een jeugd met een niet aantoonbare Apache (ergens in New England ?!?!?). Dat kan dus ook van alles worden. We zullen het vooralsnog maar beschouwen als amusement.
Kings of the Wild vind ik redelijk instructief af en toe hoewel het me wel opvalt dat in elke aflevering het wel tot de laatste dag duurt tot ze iets fatsoenlijks te eten weten te vangen en te maken.


Bennie
Berichten: 406
Lid geworden op: 23 jun 2014, 23:28
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: Dual Survival 7

Bericht door Bennie »

Net aflevering 4 gezien van Kings of the wild, erg leuke serie. Gaaf hoe hij het eten ook presenteert.
Ook leuk hoe ze een DO kwijt raken..


Nu mijzelf maar eens voorzien van de eerste afleveringen van dual survival seizoen 7.


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Dual Survival 7

Bericht door janvanloon »

Ik vind het leuk dat die nieuw zeelander soms wat knetter overkomt... If we die, we die... SO what mate?? ;D ;D


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1159
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:34

Re: Dual Survival 7

Bericht door Tim »

Idd,

Of deze: Good enough for me!

C


If you are not willing to be a fool, you can't become a master.
Plaats reactie