Review. Of wat mijn ervaring is
De eerst keer vullen moet het lont gewoon nog uitzetten ofiets.. Zodat het niet in de deksel loopt. Dit lijkt mij overigens een gebrek in het ontwerp. Een extra opstaand randje zou al kunnen voorkomen, dat de overtollige benzine meteen over je handen stroomt. De tips op you tube over het vullen vindt ik een beetje raar omdat het zo exact op de verpakking staat. Of het stond er voorheen niet op. Maar dat lijkt me sterk. Anyway 2 x de bodem cap vullen met benzine.
Dan ook dit ding is de vijfde dag leeg. Let wel bij de eerste vulling. Aangezien hoeveel er steeds uitliep.. Zou het langer mee moeten gaan. Ik wijd het aan de grote vlam
. En een beetje aan mezelf. Ik neig er naar om het vuur overdreven lang aan te laten bij gebruik. Er komt wel een stoere vlam eruit

dus leuk om naar te kijken. En het koste ook flink wat benzine om mijn vingers te verbranden
Alles bij elkaar is het dus niet wat ik zocht. Het is geen aansteker voor dagelijks gebruik vindt ik. Maar meer een om vuurtje te stoken in de bossen. En we waren het er al over eens, dat we het liefst vuurtje stoken zonder aansteker. Het lont in korten zal ook wel helpen. Maar dat past eigenlijk niet bij het design. Ben benieuwd of de vuursteen het goed raakt dan en dat de vlam genoeg zuurstof gaat krijgen.
Als de corona gekte voorbij is ( ivm levering onderdelen) ga ik er zelf een maken. Sowieso met een groter reservoir dan, ipv 3 ml. En ik fantaseer over lampolie als standaard vulling.
De andere aansteker welke Ik zelf had gevonden moet ook nog steeds aankomen. Maar deze is made in China, dus dat blijft momenteel ook maar duren. Ik vermoed wel met dat kijkvenster dat het reservoir al een stuk groter moet zijn.