Dual Survival seizoen 1

Topics over wilderness survival.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Calhovin
Berichten: 1078
Lid geworden op: 13 jan 2012, 00:59
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Dual Survival seizoen 1

Bericht door Calhovin »

Ik mag dan tarps, zeiltjes, een paar tenten en een hoop boeken over het bouwen van shelters hebben, maar dat hielp mijn laptop niet toen mijn dakkapel besloot niet meer waterdicht te zijn...  >:(

Op de nieuwe machine heb ik helaas niet meer mijn ehm thuiskopie van het eerste seizoen van Dual survival, en vreemd genoeg kan ik mijn dvd ook niet meer zo 1-2-3 vinden?!  #016#

Iemand die me een DM kan sturen met een locatie van een torrent/avi's van het eerste seizoen, zodat ik nog eens kan controleren welke afleveringen ik ook alweer zocht in mijn berg legaal gekochte dvd's?  8-) On-forum lijkt me onverstandig, wellicht zelfs de grenzen van de wet opzoekend, ongetwijfeld tegen forumrichtlijnen en wensen, en bovenal stout natuurlijk!


Gebruikersavatar
MikeBravo
Berichten: 265
Lid geworden op: 04 sep 2011, 03:28

Re: Dual Survival seizoen 1

Bericht door MikeBravo »

google, isohunt/kickasstorrents zijn je vriend!


"Mummy, when I grow up I want to be a bushcrafter."
"You can't do both son."
Gebruikersavatar
Black stone
Berichten: 56
Lid geworden op: 08 sep 2011, 17:35
Locatie: Velp, Netherlands

Re: Dual Survival seizoen 1

Bericht door Black stone »

Alle episodes van dual survival staan ook op youtube.
Kan misschien een idee zijn..


Gebruikersavatar
Calhovin
Berichten: 1078
Lid geworden op: 13 jan 2012, 00:59
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Dual Survival seizoen 1

Bericht door Calhovin »

Dank je, daar had ik ze ook al gevonden. Met dank aan een mede-forumlid wist ik ineens weer te herinneren waar ik mijn reservekopie had gelaten, dus ik ben nu weer helemaal tevreden  :-)

;-)


Beornson
Berichten: 65
Lid geworden op: 06 jul 2012, 19:20

Re: Dual Survival seizoen 1

Bericht door Beornson »

ikdownload torrents maar ik wet niet of ik torrentlinks mag plaatsen hier. Vind het persoonlijk een leuke show maar wel heel erg showbizz ze doen soms dingen heel spectaculair terwijl je ze soms veel simpeler kunt doen waaronder al die uitgebreide shelters en de risicos die ze soms nemen. Verder leuke show met nuttige informatie en vaardigheden je hoort mij niet klagen maar ik hou het zelf op ray mears.


Gebruikersavatar
Calhovin
Berichten: 1078
Lid geworden op: 13 jan 2012, 00:59
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Dual Survival seizoen 1

Bericht door Calhovin »

Ik zou voor de zekerheid geen torrents platsen hier. Naast dat daar meer geëigende plekken voor zijn, is het waarschijnlijk ook nog eens tegen de forumregels. Ik had ook helemaal geen torrent nodig, alleen wa hulp met zoeke naar d thuiskopie die ik gemaakt had. En dankzij een behulpzaam medeforumlid heb ik die weer gevonden  :-)

;-)


Gebruikersavatar
Smallie
Berichten: 486
Lid geworden op: 25 jul 2011, 20:32
Locatie: Wieringerwerf

Re: Dual Survival seizoen 1

Bericht door Smallie »

[quote="Beornson"]
ikdownload torrents maar ik wet niet of ik torrentlinks mag plaatsen hier.
[/quote]

Nee, mag niet.
Niet zo zeer van mij, maar d'r zit zo'n meneer bij BREIN die het er niet eens mee is.


When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Plaats reactie