jouw verdedeging when shit hits the fan

Survival in je naaste omgeving, preppers etc.
pepijn
Berichten: 317
Lid geworden op: 27 jan 2013, 12:23
Locatie: Middelburg

Re: jouw verdedeging when shit hits the fan

Bericht door pepijn »

ik heb aan den lijve ondervonden wat ik doe als iemand met een mes op mij afkomt, ik reageerde puur instinctief.
er ging gewoon een knop om, op het moment dat er een steekbeweging mijn kant uitging heb ik hem ontweken.
terwijl hij het mes nog in zijn hand had, heb ik zijn hand met mes omgedraaid...... de rest is wel te raden.


huckelberry
Berichten: 509
Lid geworden op: 03 jun 2012, 10:49

Re: jouw verdedeging when shit hits the fan

Bericht door huckelberry »

[quote="J@siu"]
oke ... erg in dit geval , maar ik blijf erbij ...
een of meerdere honden in huis verminderd het risico op een overval ...  >:D

mijn mening hè 
wij hebben niet veel in huis, maar aangezien hier de PC's en fotoapparatuur toch wel wat waard is ( voor ons dan hè)

Afbeelding
upload images

Afbeelding
photo hosting

Afbeelding
upload photo

hier moeten ze langs, drie stuks , en als dat Uberhaubt lukt ben ik er nog ... en een eindje hout !!!
[/quote]
moeten ze wel flink opschieten want dat eindje hout is al bijna op #025#


vrijheid voor de bosgrond weg met de bomen
huckelberry
Berichten: 509
Lid geworden op: 03 jun 2012, 10:49

Re: jouw verdedeging when shit hits the fan

Bericht door huckelberry »

[quote="J@siu"]
dit is een filmpje waarvoor de BULLMASTIFF's oorspronkelijk voor gefokt werd (en nog!!)
als men het ware karakter kent van de BM  , en je weet het naar boven te krijgen (ik dus  ;-))
heb je een "HUISDIER" zoals eerder werd geoppert , die voor "zijn" roedel " door het vuur gaat  ;-)

Vind het alleen nog steeds jammer dat er nog altijd mensen zijn
die de waarde van een dier, waarvoor ze gefokt , niet kunnen of willen waarderen  ;-)

het filmpje duurt maar 3.44 minuut  8-)

Reconstruction of the Bullmastiff breed history (remember to read the text in the video)
[/quote]
schitterend die boswachter met zijn hw 35 luchtbuksje #025#


vrijheid voor de bosgrond weg met de bomen
oud deelnemer 2

Re: jouw verdedeging when shit hits the fan

Bericht door oud deelnemer 2 »

[quote="pepijn"]
ik heb aan den lijve ondervonden wat ik doe als iemand met een mes op mij afkomt, ik reageerde puur instinctief.
er ging gewoon een knop om, op het moment dat er een steekbeweging mijn kant uitging heb ik hem ontweken.
terwijl hij het mes nog in zijn hand had, heb ik zijn hand met mes omgedraaid...... de rest is wel te raden.
[/quote]

Leuk verhaal en misschien de juiste reactie maar de volgende keer reageer je met een zekerheid van 99% totaal anders tenzij je er dagelijks mee te maken hebt en zelfs dan ................


pepijn
Berichten: 317
Lid geworden op: 27 jan 2013, 12:23
Locatie: Middelburg

Re: jouw verdedeging when shit hits the fan

Bericht door pepijn »

leuk is anders hoor ;)


Plaats reactie