Doomsday Preppers

Survival in je naaste omgeving, preppers etc.
Plaats reactie
Wishdokta
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 okt 2012, 02:09
Locatie: Amersfoort

Doomsday Preppers

Bericht door Wishdokta »

Zin of onzin?

De meeste die ik bij ngc zie vind ik op het randje van psychotisch.. in ieder geval super paranoide waar hun kinderen altijd de dupe van zijn en opgroeien met een continue angst dat alles fout zal gaan, heb echt medelijden met die mensen, leven niet. leven alleen voor straks, en nu ze leven hebben ze niets, alles is voor later.. :s


:))
Gebruikersavatar
Woodpecker
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 okt 2012, 17:42
Locatie: Nijmegen

Re: Doomsday Preppers

Bericht door Woodpecker »

Goede vraag.

In dit programma gaat m.i. wel ver zeker als je de bedragen hoort die men uit geeft. $30.000,- en meer.

Maar de gedachte vind ik wel goed, er is niets mis mee om je goed voor te bereiden. Ik denk dat je met vergaren van kennis en goed gevulde voorraadkast (en nee niet zoals in het programma) al heel goed bezig bent.


Gr,

Ashwin

It is'nt te size of a knife, if you know how to use it
Gebruikersavatar
Trailtraveller
Berichten: 2586
Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:40
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Doomsday Preppers

Bericht door Trailtraveller »

[quote="Wishdokta"]
Zin of onzin?

De meeste die ik bij ngc zie vind ik op het randje van psychotisch.. in ieder geval super paranoide waar hun kinderen altijd de dupe van zijn en opgroeien met een continue angst dat alles fout zal gaan, heb echt medelijden met die mensen, leven niet. leven alleen voor straks, en nu ze leven hebben ze niets, alles is voor later.. :s
[/quote]

Vergeet niet dat de VS een ander soort hulpsysteem heeft, waarbij hulp binnen een bepaalde tijd niet gegarandeerd is en de buren meestal een kast vol wapens hebben.
Die mensen investeren in de termijn bij een echte directe ramp of inderdaad als alles instort.
Meestal is daar de hulp achteraf.. ze verwachten niets van de overheid, onafhankelijk willen/moeten zijn. Hier zijn er zat mensen die juist denken dat de overheid alles regelt.


Ga op pad en vindt wat u zoekt. In de huiskamer is geen avontuur, slechts de plannen voor uw volgende reis.
IVN                        - http://www.ivn.nl
Bushcraft blog       - trailtraveller.blogspot.nl
Plaats reactie