Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Archief en verslagen van evenementen, cursussen en forum uitjes in het verleden
Gebruikersavatar
b2b
Berichten: 3345
Lid geworden op: 11 apr 2010, 20:33
Locatie: Heemskerk

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door b2b »

Ziet er gezellig uit, maar ehhhh... zag ik een caravan staan op één van de foto´s.
En volgens mij hebben jullie uitstekend gegeten.

gr
Cees


back2basemetcees@hotmail.nl

www.back2basemetcees.wix.com/back2basic

tel- 0251-245202

cui bono, Cicero

never judge a man untill you have walked two moons in his moccassins
Teacher
Berichten: 2535
Lid geworden op: 19 jan 2011, 16:42
Locatie: België sint-niklaas
Contacteer:

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door Teacher »

Ziet er idd heel leuk en smakelijk uit, jammer dat ik nieuwjaarsreceptie en een verhuis had.


Afbeelding
Gebruikersavatar
Snow
Berichten: 1225
Lid geworden op: 22 mar 2010, 14:06

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door Snow »

Ziet er weer gezellig uit. ;-)


Gebruikersavatar
Een pan's hobby kok
Berichten: 8625
Lid geworden op: 30 mar 2011, 11:08
Locatie: Berkel en rodenrijs

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door Een pan's hobby kok »

[quote="b2b"]
Ziet er gezellig uit, maar ehhhh... zag ik een caravan staan op één van de foto´s.
En volgens mij hebben jullie uitstekend gegeten.

gr
Cees
[/quote]

Dat zag jij goed Kees. we waren te gast op een terrein van de NTKC en daar mogen ook de oudere leden met de caravan komen. Deze mensen waren zeer geschikt en er kon goed mee overlegt woorden.


Voor/Door en Met elkaar komen we een heel eind.
GR.Herman
http://www.facebook.com/BushcraftLimburg
een pan's gerechten en voedsel-Rookgerechten.
http://forum.bushcraftnederland.nl/http ... 15#p138315
wannabee
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 okt 2013, 17:03

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door wannabee »

[quote="b2b"]
Ziet er gezellig uit, maar ehhhh... zag ik een caravan staan op één van de foto´s.
En volgens mij hebben jullie uitstekend gegeten.

gr
Cees
[/quote]

Was inderdaad een caravan  :-)


wannabee
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 okt 2013, 17:03

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door wannabee »

[quote="Een pan's hobby kok"]
Dat zag jij goed Kees. we waren te gast op een terrein van de NTKC en daar mogen ook de oudere leden met de caravan komen. Deze mensen waren zeer geschikt en er kon goed mee overlegt woorden.
[/quote]

Ok Herman je was me voor  :-) Ik ben btw men leeggoed vergeten  :-)


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door Roely »

pfff een stel vreemde vogels  en een of andere lamme hond rond een kampvuur, die een beetje met der mes zitten te spelen.
En ondanks dat ze een aansteker in hun zak hebben, plus naast een groot kampvuur zitten, moeten ze dan toch nog perse een eigen vuurtje maken met een fire steel, vuurslag, eigengemaakt verkoold hout en dergelijk.Trots met der spullekes van den action.
Sjee vervolgens worden een paar arme duifjes geplukt welke samen met illegaal geoogste paddo's de pan in gaan ( of die gingen de dag ervoor al in de pan), en een paar arme kippen met een stok door der kont eindigden boven  het gevaarlijk hete vuur.
Tussendoor hoe vervelend ook, een  beetje zelf pinda's pellen die je weg moet spoelen met een bels biertje of een of andere wijn meegebracht in een kartonnen doos of pet fles.
Overdag over het prikkeldraad kruipen om vervolgens volledig van het strand af te waaien. En dan naar een uur klunen over het strand met rooie oortjes en wangetjes een beetje warmen aan een kop koffie, palmke of warme chocomelk in een of ander verdwaalde strandtent.bah
Om maar te zwijgen over de plee, waar dat je je eigen stront met een emmer winter-kraan-water moet zien weg te spoelen.
En dan de laatste ochtend met je koude kont, half geopende ogen en door en door gerookte haren en kleding, naast het laatste beetje vuur nog een of ander soort worstenbroodje, eitje en een kop oplos of pruttel koffie in je nek moeten gooien om nog iets van een afsluiting te vieren , waarna je je mogelijk natte gear de auto in kunt slepen , en thuis de wasmachine weer kunt vullen en een uur lang je pannetjes weer moet gaan  schoon schrobben.  en blij dat ik was onderweg bij de benzinepomp met een beetje warm water uit de kraan. Thuis meteen een hoop gekibbel over de hoeveelheid zooi die je weer terug het huis in moet slepen en maar te zwijgen over de verwensingen dat je zo stinkt, ja jij met al die vieze stinkspullen,

Kortom, het was  fantastisch !
En volgende keer zijn wij er graag weer bij  #025#
Roely en Maai-Ki


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door Roely »

Afbeelding


Gebruikersavatar
Robbe
Berichten: 2957
Lid geworden op: 01 feb 2010, 20:21
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door Robbe »

Tja, dat was weer afzien...  ;D


Groetjies heej,
                                 Rob.

Tarp als gesloten tentje !
nienkensander
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2014, 20:03

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door nienkensander »

Inderdaad wij, Sjaak en Sander hebben enorm genoten. Het was een behoorlijke vreetpartij. Hebben jullie het journaal gezien?
-6 en sneeuw in Groningen. Bij ons was de temperatuur toch lekkerder.

wellicht tot een volgende keer Sander en Sjaak


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door janvanloon »

zag er goed uit  #032# #032# ( en lekker  #013# )


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Gebruikersavatar
Pauroz
Berichten: 675
Lid geworden op: 27 nov 2011, 22:17

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door Pauroz »

Dame en heren, het was weer erg gezellig! Bedankt en tot snel allemaal.


Wendy Dready
Berichten: 198
Lid geworden op: 23 dec 2013, 23:15
Locatie: Essen Belgie

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door Wendy Dready »

@Jenniskens,

De Belgische deelnemer Kevin had ook storingsdienst en heeft toch de gok gewaagd om ver van huis naar het winterkampje te gaan.
En nee hij is niet gebeld voor zijn werk,heeft het hele weekend plezier gehad en werd er nog voor betaald ook!
Wellicht een goed voorbeeld om een volgende keer te volgen.


Every little thing gonna be alright.
Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door Dabberty »

Was om 23.55 thuis, door sneeuw, ijzel, en temperaturen tot -8 gehad tijdens de terugweg.
Na alles uitpakken en ophangen om te drogen, lag ik er eindelijk in om 00.30 ongeveer.
Om 06.30 ging de wekker weer, en sinds 08.00 weer in pak op het kantoor.
Pics komen vanavond laat.

Al met al, ik vond het een erg leuk weekend, met veels te veel eten :-)


wannabee
Berichten: 329
Lid geworden op: 27 okt 2013, 17:03

Re: Nieuwjaars winterkampje 24/25/26 Januwari.

Bericht door wannabee »

[quote="Roely"]
pfff een stel vreemde vogels  en een of andere lamme hond rond een kampvuur, die een beetje met der mes zitten te spelen.
En ondanks dat ze een aansteker in hun zak hebben, plus naast een groot kampvuur zitten, moeten ze dan toch nog perse een eigen vuurtje maken met een fire steel, vuurslag, eigengemaakt verkoold hout en dergelijk.Trots met der spullekes van den action.
Sjee vervolgens worden een paar arme duifjes geplukt welke samen met illegaal geoogste paddo's de pan in gaan ( of die gingen de dag ervoor al in de pan), en een paar arme kippen met een stok door der kont eindigden boven  het gevaarlijk hete vuur.
Tussendoor hoe vervelend ook, een  beetje zelf pinda's pellen die je weg moet spoelen met een bels biertje of een of andere wijn meegebracht in een kartonnen doos of pet fles.
Overdag over het prikkeldraad kruipen om vervolgens volledig van het strand af te waaien. En dan naar een uur klunen over het strand met rooie oortjes en wangetjes een beetje warmen aan een kop koffie, palmke of warme chocomelk in een of ander verdwaalde strandtent.bah
Om maar te zwijgen over de plee, waar dat je je eigen stront met een emmer winter-kraan-water moet zien weg te spoelen.
En dan de laatste ochtend met je koude kont, half geopende ogen en door en door gerookte haren en kleding, naast het laatste beetje vuur nog een of ander soort worstenbroodje, eitje en een kop oplos of pruttel koffie in je nek moeten gooien om nog iets van een afsluiting te vieren , waarna je je mogelijk natte gear de auto in kunt slepen , en thuis de wasmachine weer kunt vullen en een uur lang je pannetjes weer moet gaan  schoon schrobben.  en blij dat ik was onderweg bij de benzinepomp met een beetje warm water uit de kraan. Thuis meteen een hoop gekibbel over de hoeveelheid zooi die je weer terug het huis in moet slepen en maar te zwijgen over de verwensingen dat je zo stinkt, ja jij met al die vieze stinkspullen,

Kortom, het was  fantastisch !
En volgende keer zijn wij er graag weer bij  #025#
Roely en Maai-Ki
[/quote]

Komt me bekend voor op de aansteker na  ;D


Plaats reactie