Waarschuwing Combatgear.nl

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
Gebruikersavatar
Een pan's hobby kok
Berichten: 8625
Lid geworden op: 30 mar 2011, 11:08
Locatie: Berkel en rodenrijs

Re: Waarschuwing Combatgear.nl

Bericht door Een pan's hobby kok »

[quote="michiel"]
Als ik 'stel' dat bepaalde zaken niet op dit forum kunnen gebeuren, heb ik de rol om dat heel duidelijk neer te zetten. Dat blijkt uit de post en moderatie op de post #18. Blijkbaar is heel duidelijk niet altijd duidelijk genoeg.
[/quote]

Michiel je mag ook gewoon zeggen dat je mij bedoelde maar ik bleef heel duidelijk binnen de grenzen heb geen naam genoemd. En geen omschrijving van de persoon in kwestie.

Maar jou grenzen zijn anders dan de mijnen dat is duidelijk.

 
Laatst gewijzigd door Een pan's hobby kok op 12 feb 2014, 18:13, 1 keer totaal gewijzigd.


Voor/Door en Met elkaar komen we een heel eind.
GR.Herman
http://www.facebook.com/BushcraftLimburg
een pan's gerechten en voedsel-Rookgerechten.
http://forum.bushcraftnederland.nl/http ... 15#p138315
Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Waarschuwing Combatgear.nl

Bericht door Dabberty »

Heb geen ervaring met de webshop, en denk niet dat ik diegene ken.
Ik snap de admins / moderators hier wel, vandaar dat het een beetje raar is om er zo over door te gaan.

Stekker heeft de n.a.w en nummer van die persoon, dus als alle betrokkenen Stekker om die gegevens vragen in pb's oid, dan hoeft het niet openbaar op het forum geplaats worden en kan een ieder die opgelicht is toch nog proberen z'n centjes terug te regelend zoals Stekker dat hopelijk succesvol heeft gedaan.

En dan kan hier een slotje er op.... :-)


Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Waarschuwing Combatgear.nl

Bericht door jenniskens »

[quote="Dabberty"]
Stekker heeft de n.a.w en nummer van die persoon, dus als alle betrokkenen Stekker om die gegevens vragen in pb's oid, dan hoeft het niet openbaar op het forum geplaats worden en kan een ieder die opgelicht is toch nog proberen z'n centjes terug te regelend zoals Stekker dat hopelijk succesvol heeft gedaan.

En dan kan hier een slotje er op.... :-)
[/quote]

Lijkt me de enigste verstandigste oplossing.


Afbeelding      
See you in the bush, Gebert
Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Waarschuwing Combatgear.nl

Bericht door janvanloon »

ok....
Michiel, ik ga enkele dingen van je quoten  ;-)

"Mijn vraag voor het maken van een good/bad board is onder andere of NL en België (ev Duitsland en Engeland) voldoende bc gerelateerde webshops telt om een dergelijk board levend te houden. Is het niet voldoende om een board webshops te hebben waarin je ervaringen kan delen? Tel het aantal webshops eens dat nu in dit board staan, volgens mij is dat te weinig om een board levend te houden."

- het leuke van good/bad is dat je een plek hebt waar je frustratie's en problemen kunt uiten. is dit nodig... ik denk van wel.
Toch zeker als je ziet de reaktie's van diverse mensen in dit topic.

"@ janvanloon: door het medium komt je post met drie smilies honend over. Alsof je publiekelijk m'n manier van modereren in twijfel trekt. Lastig want het modereren doe ik juist voor alle leden, lees deze tekst eens door:
http://forum.bushcraftnederland.nl/http://forum.bushcraftnederland.nl//viewtopic.php?t=4 ".

- De smiley's staan niet persoonlijk voor jou Michiel.
Het is gewoon als men hier zijn frustratie's zet er dadelijk reaktie komt " nee, dat mag niet" en ik krijg vaak de indruk dat men dan hier op een openbaar forum je probeert mondstil te maken... gewoon een gevoel dus het kan aan mij liggen. zo terug in school... stout! hup de hoek in en zwijgen  #025#

"Het forum wil niet verantwoordelijk zijn dat de persoon in kwestie in de toekomst bv moeite heeft met solliciteren. Dat is wel wat we doen als we iemand met naam en toenaam bekend maken."

Tja... ergens heb je gelijk... ergens ook niet. wie met vuur speelt moet maar op de blaren zitten.
Waar het mij vooral over gaat/ging: het is niet alleen de webshop wat een probleem is maar ook ( de eigenaar zit hier niet op het forum ) zijn mede verkoper. We zijn hier allemaal samen om mensen te leren kennen die dezelfde hobby hebben.
Persoonlijk kan ik het niet met iedereen vinden! iets wat normaal is, maar als er iets is help je elkaar als je kunt. dat is het fijne bij een bushcraft groep. Deze groepen komen er dankzij dit forum. dus mogen/kunnen we elkaar waarschuwen voor oplichters?

Grtz


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Jorno
Berichten: 32
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:43
Locatie: Hardenberg

Re: Waarschuwing Combatgear.nl

Bericht door Jorno »

"@janvanloon, Wie met vuur speelt moet maar op de blaren zitten."

Ik vind dat ik iedereen mag waarschuwen voor deze webshop, bij deze dus nogmaals, echter wil ik de gebruikers van dit forum niet alleen waarschuwen voor combatgear.nl, maar ook voor de andere webshops van deze zelfde "ondernemer". Deze onderneme heeft namelijk nog meer webshops waar dezelfde problemen zich voordoen. Dus ik raad iedereen aan; Google goed voor je iets besteld, en sommige webwinkel keurmerken zijn te koop, dus zeggen niks over de kwalitiet van producten of diensten.

Mocht iemand interesse hebben in verdere gegevens van dit bedrijf, ik heb inmiddels het een en ander beschikbaar voor je.


Gesloten