Jullie mening over de nieuwe site Survivaloutdoor.nl

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Jullie mening over de nieuwe site Survivaloutdoor.nl

Bericht door Dabberty »

Aaaah.. Net te vroeg met m'n aankoop :-)


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Jullie mening over de nieuwe site Survivaloutdoor.nl

Bericht door janvanloon »

ik weet totaal niets af van de wereld van verkoop.
Maar misschien kunnen jullie zich meer toeleggen op de spullen die men hier zoekt?
Veel mensen kopen bij engelse of amerikaanse bushcraftshop omdat de nederlandse of belgische shop niet aan bepâalde dingen kunnen geraken.


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Jullie mening over de nieuwe site Survivaloutdoor.nl

Bericht door ger010 »

De site ziet er netjes uit zoals er al zo verschrikkelijk veel zijn...

Ik heb ook wel eens zitten na denken om zoiets op te starten
veel kosten zijn er niet en het is het proberen waard. Maar de
vraag is hoe wil je in het bos der webshops het verschil maken ? ? ?
Met prijzen ga je het niet winnen concurrentie is te groot naar
mijn idee. Wat wel kan is er een offline winkeltje bij beginnen.
Als ik zie hoe de mensen van Moosecamp dat doen lijkt dat de
succes formule. Het hoeft niet in een dure winkel straat te zijn
maar gewoon een box op een industrie terrein. Ben je eenmaal
in zo'n shop geweest dan is er een gun factor en zijn mensen
sneller geneigd om online te bestellen.


Afbeelding
Gebruikersavatar
Meatloaf
Berichten: 1016
Lid geworden op: 15 feb 2012, 19:00
Locatie: Betuwe

Re: Jullie mening over de nieuwe site Survivaloutdoor.nl

Bericht door Meatloaf »

misschien ietswat meer technischere kant, maak jezelf goed vindbaar op google! ik moet bijna de hele sitenaam invullen wil ik jullie kunnen vinden.

waar ik ook beetje van last heb, als ik op een groep of artikel sta, zie ik aan de balk links dat de categorynaam zwart is, op die donkere achtergrond. slecht te lezen voor in ieder geval mij.

bij sommige artikelen staat de adviesverkoopprijs(in ieder geval Leatherman Wingman, Victorinox Ecoline Blister 15). wel top dat jullie 2 euro onder de adviesprijs zitten!  #032#

er staan een hele hoop subcategorieën open, die de pagina wat onoverzichtelijker maken. kan je deze niet sluiten als je niet in de categorie zit?

misschien klein foutje, maar in de budget hoek hebben jullie het over messen die onder de 12.50 euro zitten, maar er zitten 4 messen in die wat meer kosten(2 van 40 euro)


arjuna

Re: Jullie mening over de nieuwe site Survivaloutdoor.nl

Bericht door arjuna »

goede zaken en maak er wat mooi,s van

Koen


unsk1lled
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2013, 21:01
Locatie: Flevoland

Re: Jullie mening over de nieuwe site Survivaloutdoor.nl

Bericht door unsk1lled »

Het probleem met webshops begint natuurlijk vaak al bij het besteedbaar budget, ik zie veel mensen posten dat je moet kiezen tussen prijsklasse hoog & outlet. zijn je prijzen hoog dan creeër je geen marktaandeel, zijn je prijzen super laag dan heb je vaak weinig tot geen winst.

De kleine webshop zal het altijd erg lastig hebben met het verkrijgen van productinformatie, de importeur ziet jou als onbelangrijk en zal jou daarom ook niet voorzien van alle productinformatie die zij hebben. Je keuze is vaak beperkt tot groot importeurs, waar grotere bedrijven direct zaken kunnen doen met de product ontwikkelaar.
als antwoord op de eigenaren van Survivaloutdoor.nl, "hoe kunnen zij de topmerken onder mijn inkoopprijs aanbieden?"
koop eens 1000 items van één artikel in en kijk wat je inkoopvoordeel is (opmerkelijk).

eerste indruk website (nog voordat ik een sublink aanklik, dus ja mijn vragen worden later misschien beantwoord maar vallen niet op naar mijn mening)

Wanneer heb ik het product in huis? wat is een snelle levering?
veel tekst op de startpagina, dit leest niemand! je "startpagina" is het uithangbord, je showroom daar haal je inspiratie op.
en als je dan geïnspireerd bent en je hebt interesse in een "showroom" artikel dan klik je op het artikel omdat je dan juist wel meer informatie wilt en bereid bent om je in het artikel te verdiepen.

slijpsteen als voorbeeld: is dit een fijne grid of grof? zoja hoeveel?

erg veel categorieën aan de linkerzijde, ik raak afgeleid en raak ongeïnteresseerd door de hoeveelheid keuzes die ik heb!
dat klinkt misschien heel gek, maar klanten willen heel veel keuze, maar dan wel in een omgekeerde trechter, beginnen bij het eind van de trechter en langzaam toewerken naar de hals met meer keuze vrijheid.

helaas door tijdgebrek kan ik hier niet dieper op ingaan, maar als laatst wil ik je nog even melden dat ik je zeker niet wil ontmoedigen! ik denk dat er een hoop van valt te maken indien je een aantal wijzigingen doorvoert

heel veel succes!


survivaloutdoor.nl
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2013, 17:02
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Jullie mening over de nieuwe site Survivaloutdoor.nl

Bericht door survivaloutdoor.nl »

Bedankt voor alle reacties. Negatieve reacties zijn vaak de meest interessante (mits goed onderbouwd). Inmiddels heb ik het eea aangepast op de site. Ik heb hem compacter gemaakt wat de snelheid en het overzicht bevorderd. Daarnaast gaan we nogmaals naar de product omschrijving kijken. En inderdaad, ik ben afhankelijk van wat de groothandel ons verstrekt.
Wij doen de site erbij, naast ons reguliere werk en dat is soms best aanpoten. Weet iemand de waarde van een webshop als deze. Wellicht dat we het volgend jaar willen verkopen ivm een geplande verhuizing (ik werk internationaal).

Nogmaals dan voor alle respons!


Door de omgeving jouw wil op te leggen, wordt het leven een stuk makkelijker...
louis2103
Berichten: 19
Lid geworden op: 13 mei 2014, 14:01
Locatie: Hamme , Oost-Vlaanderen

Re: Jullie mening over de nieuwe site Survivaloutdoor.nl

Bericht door louis2103 »

hey , mooie shop! En ik wou toch even zeggen dat de manier waarop jullie met klanten omgaan vertrouwen kweekt.


Plaats reactie