youniform

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
RichardV
Berichten: 118
Lid geworden op: 07 mar 2010, 22:41

youniform

Bericht door RichardV »

Zijn er meer mensen die problemen hebben (gehad) met het bedrijf youniform of ligt het aan mij?
Ik heb in maart wat besteld, een smock. Volgens hun site was hij op voorraad en dan zou de levertijd tussen de 4 en 10 dagen moeten zijn. Na bijna twee weken nog niets dus toch maar even geinformeerd, ben ongeduldig misschien maar ja ik had nog niets gehoord. Berichtje terug dat het product niet op voorraad was toen ik het besteld maar ik zou het die week daarop binnen krijgen. Die week daarop weer niets. Nog heel even gewacht en weer een berichtje gestuurd. Weer de belofte, einde die week of begin van de week daarop zou ik ik het ontvangen. Je raad het al weer niets.
Omdat we ondertussen een tijdje, 1,5 maand, verder waren en ik een vervanger ergens anders gezien had gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen. Plotseling bleef alles stil. Meerdere malen, via mail en telefonisch, ja er wordt opgenomen, gezegd dat ik mijn geld terug wil maar tot nu toe niets. De status, die kan je controleren op hun site, blijft op bezig met verwerken staan en op mijn rekning ook nog steeds mijn geld niet terug.
Heeft iemand een goed advies??

Groeten Richard


Viking
Berichten: 4459
Lid geworden op: 12 mar 2014, 11:07
Locatie: Zuidlaren

Re: youniform

Bericht door Viking »

Aangetekende brief sturen, met een termijn van 7 dagen jou geld terug te storten met wettelijke rente...... zoiets?


En nooit meer iets bestellen daar! 8-)


succes met de afloop
Citaat van hun website
Wie zijn we?
Youniform International is een webwinkel die zich richt op de verkoop van militaire- en outdoor artikelen. Deze webwinkel onderscheidt zich, door een specifiek assortiment aan te bieden, dat met name gericht is op militairen, schietsporters, jagers en outdoor-lifestyle.


Waar staan we voor?
Youniform International koopt zijn producten uitsluitend bij gerenommeerde bedrijven waardoor garantie gewaarborgd is.

Wat zijn de levertijden?
Ons streven is het door u bestelde product binnen een termijn van 4 tot 10 werkdagen bij u af te leveren. Dit proces gaat in werking op het moment dat uw betaling bij ons binnen is.


Vraag/opmerking? Neem dan contact met ons op! Wij trachten uw mail binnen 24/uur te beantwoorden!!


Adresgegevens:
Youniform International
Doesburgstraat 1
7575 EN OLDENZAAL

Bankgegevens:

Bank: 44.16.04.048

IBAN: NL47ABNA0441604048
SWIFT/BIC: ABNANL2A

Bedrijfsgegevens:
KvK Oost Nederland 08162875 0000
BTW NL1705.36.105B01



Telefoonnummer: +31(0)74-2502223(bereikbaar op werkdagen van 13.00 tot 17.00
Laatst gewijzigd door Viking op 06 jun 2011, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 1537
Lid geworden op: 14 apr 2011, 22:02
Locatie: Gemert

Re: youniform

Bericht door Thom »

Ik ken mensen die daar wel is bestellen. Maar nooit zoiets gehoord ???


Gebruikersavatar
Trailtraveller
Berichten: 2587
Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:40
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: youniform

Bericht door Trailtraveller »

Zou dit eens proberen :

Telefoonnummer: +31(0)74-2502223(bereikbaar op werkdagen van 13.00 tot 17.00).


Ga op pad en vindt wat u zoekt. In de huiskamer is geen avontuur, slechts de plannen voor uw volgende reis.
IVN                        - http://www.ivn.nl
Bushcraft blog       - trailtraveller.blogspot.nl
Vrijbuitert

Re: youniform

Bericht door Vrijbuitert »

Heb je een rechtsbijstand verzekering, dan kan je die eens opbellen...


Johannes

Re: youniform

Bericht door Johannes »

Ik heb daar zelf ook 2 keer wat besteld en de 1e keer duurde het 8 weken en de 2e keer 4 weken voor ik wat in huis had.


Viking
Berichten: 4459
Lid geworden op: 12 mar 2014, 11:07
Locatie: Zuidlaren

Re: youniform

Bericht door Viking »

[quote="Johannes"]
Ik heb daar zelf ook 2 keer wat besteld en de 1e keer duurde het 8 weken en de 2e keer 4 weken voor ik wat in huis had.
[/quote] Dat is niet echt rap dus, volgens mij was er op het KCTforum ook al eens iets over dit bedrijf gezegd, en ook niet al te positief..


Gebruikersavatar
Trailtraveller
Berichten: 2587
Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:40
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: youniform

Bericht door Trailtraveller »

Laten we nu niet te hard van stapel lopen. Eerst even bellen zou ik zeggen.
Soms doet bellen wonderen.


Ga op pad en vindt wat u zoekt. In de huiskamer is geen avontuur, slechts de plannen voor uw volgende reis.
IVN                        - http://www.ivn.nl
Bushcraft blog       - trailtraveller.blogspot.nl
Gebruikersavatar
PascalTC
Berichten: 450
Lid geworden op: 22 jun 2010, 22:41
Locatie: Vught

Re: youniform

Bericht door PascalTC »

Dat probleem komt mij heel bekend voor. Kan je zo een archiefkast met correspondentie geven. Het kan bij hen werkelijk op alle manieren mis gaan volgens mij. Bij mij was het vooral zo dat ik een mail stuur en na een week nog steeds geen reactie heb. Stuur ik nog 's een mail waarom het zo lang duurt doen ze alsof er niks gebeurd is en geven antwoord op eerste mail. Erg vervelend!! En het wordt al helemaal een drama als je iets terug stuurt met schade binnen de garantie termijn. Terwijl ZIJ de fout maken er geen garantiebewijs bij te doen.


Nil volentibus arduum - Aut viam inveniam, aut faciam
Viking
Berichten: 4459
Lid geworden op: 12 mar 2014, 11:07
Locatie: Zuidlaren

Re: youniform

Bericht door Viking »

[quote="RichardV"]
Zijn er meer mensen die problemen hebben (gehad) met het bedrijf youniform of ligt het aan mij?
Ik heb in maart wat besteld, een smock. Volgens hun site was hij op voorraad en dan zou de levertijd tussen de 4 en 10 dagen moeten zijn. Na bijna twee weken nog niets dus toch maar even geinformeerd, ben ongeduldig misschien maar ja ik had nog niets gehoord. Berichtje terug dat het product niet op voorraad was toen ik het besteld maar ik zou het die week daarop binnen krijgen. Die week daarop weer niets. Nog heel even gewacht en weer een berichtje gestuurd. Weer de belofte, einde die week of begin van de week daarop zou ik ik het ontvangen. Je raad het al weer niets.
Omdat we ondertussen een tijdje, 1,5 maand, verder waren en ik een vervanger ergens anders gezien had gevraagd of ik mijn geld terug kon krijgen. Plotseling bleef alles stil. Meerdere malen, via mail en telefonisch, ja er wordt opgenomen, gezegd dat ik mijn geld terug wil maar tot nu toe niets. De status, die kan je controleren op hun site, blijft op bezig met verwerken staan en op mijn rekning ook nog steeds mijn geld niet terug.
Heeft iemand een goed advies??

Groeten Richard
[/quote]Volgens mij heeft hij al telefonish contact gehad


Gebruikersavatar
HJ
Berichten: 3577
Lid geworden op: 13 jun 2010, 20:05
Locatie: Diepenheim

Re: youniform

Bericht door HJ »

Ik had daar een paar Magnum schoenen besteld.
Duurde erg lang dus via mail gereageerd. Belofte gekregen en deze werd dus niet nagekomen.
Dat werd zo een paar keer herhaald.
Dus uiteindelijk de volgende mail verstuurd:
Ik kreeg op 15 april een re-mail dat mijn schoenen binnen zouden komen en per direct geleverd zouden worden. Inmiddels zijn we alweer 3 weken verder en ik loop, bij wijze van spreken, nog steeds op blote voeten.
De bestelling is geplaatst op 11 maart en het is nu 8 mei.

Ik heb nu geen behoefte meer aan een mailtje met excuses en beloftes.
Ik ben bijzonder teleurgesteld in de behandeling van mijn bestelling. Daarnaast is elke vorm van klantvriendelijkheid jullie blijkbaar volledig onbekend. Jullie bieden braaf de excuses aan als er een mailtje komt maar doen vervolgens niets. Dan komt er weer een mailtje en dan wordt er gezegd: Het is er bijna en dan sturen we het direct. Wederom excuses en dit keer voor de vertraging én voor de gebrekkige communicatie.

Het probleem is echter dat er bij jullie niets verbeterd. Want ik heb nog steeds geen schoenen en de communicatie is ook nog steeds nul.
Al met al verdient dit een dikke onvoldoende.

Ik verwacht per omgaande een oplossing hiervoor. Desnoods storten jullie het geld gewoon terug en dan haal ik mijn schoenen wel ergens anders.

Mocht er iemand aan mij vragen waar hij/zij uitrusting kan bestellen dan weet ik één ding zeker: Ik zal het absoluut  afraden om iets te bestellen via jullie.


Wat schetst mijn verbazing:ik werd gebeld. De schoenen waren moeilijk leverbaar. Maar ze konden wel een paar duurdere schoenen leveren, zonder extra kosten. Ik ben daarmee accoord gegaan.

Uiteindelijk werden dus wel schoenen geleverd, al was het na de laatste afspraak toch wel weer een ruime week wachten.

1 ding weet ik dus zeker: Ik bestel daar nooit weer en ik raad ook iedereen af daar iets te halen.

In het verleden wel meer spul daar besteld en dat ging goed maar zoals het nu is..... kl..te

HJ


As 't nich wil zoas 't möt, dan möt 't maer zoals 't wil
Jan

Re: youniform

Bericht door Jan »

Als je via internetbankieren hebt betaald dan kan je via een speciaal formulier je geld terug laten storten. Op dat formulier moet je een goede onderbouwde reden zetten waarom je je geld terug gestort wil hebben. De bank haald het geld dan weer terug en stort dan je geld weer terug op jouw rekening!!!

groetjes marjolijn


Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 1537
Lid geworden op: 14 apr 2011, 22:02
Locatie: Gemert

Re: youniform

Bericht door Thom »

Maar dat is toch alleen ls je met paypal betaalt?

Gr Thom


Jan

Re: youniform

Bericht door Jan »

nee, dat kan ook met je gewone internetbankrekening.

gr marjolijn
Laatst gewijzigd door Jan op 07 jun 2011, 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
HJ
Berichten: 3577
Lid geworden op: 13 jun 2010, 20:05
Locatie: Diepenheim

Re: youniform

Bericht door HJ »

[quote="Jan"]
nee, dat kan ook met je gewone internetbankrekening.

gr marjolijn
[/quote]
Ik had dit betaald via Ideal. Dan gaat storneren niet op, volgens mij.

But correct me if i'm wrong

Gr HJ


As 't nich wil zoas 't möt, dan möt 't maer zoals 't wil
Plaats reactie