Rangergear.nl

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
Gebruikersavatar
Ahjno
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 dec 2009, 09:46
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re:Rangergear.nl

Bericht door Ahjno »

[quote="Nederlands Bushcraft Forum"]
Terugkomend op RangerGear.
Vandaag heb ik de bestelde slaapzakcombi Special Forces 1 en 2 binnengekregen. Weliswaar een week later dan gepland, maar dan heb je ook wat.
Binnenkort maar eens uitproberen.
RangerGear bedankt.

Lars
[/quote]

Dat is goed nieuws Lars! Connecties?  >:D
Ik had vorige week nog even contact met RangerGear, ivm de tarp. Om een kort verhaal lang te maken (...): de tarp is nog steeds niet binnen, komt ook niet binnen en zal nooit binnen komen want ondergetekende krijgt zijn geld terug. Allemaal lastig etc. Gaat wat trager bij de distributeur / fabrikant of weet ik veel waar, dan de bedoeling was. Er waren nog 4 orders voor TacGear tarps, zouden ook worden geannuleerd. Opdracht tot terugbetaling was al gegeven toen ik Ralph vorige week sprak. Dus dat zal tegen het eind van deze maand wel weer op m'n Paypal-account staan ...  ::)

Natuurlijk leuk en aardig allemaal, maar ik zit dus nog wel zonder flecktarn tarp! Slechte zaak nu mijn vrije dagen er keihard aan zitten te komen! Gaat toch het spreekwoord "Wat lekker is, komt van verre" op en zal ik de economie van onze Oosterburen maar moeten stimuleren  ;D


BushcraftUK Admin.
Ex Bushcraft NL
Berichten: 1878
Lid geworden op: 18 nov 2009, 17:31
Locatie: Zeist

Re:Rangergear.nl

Bericht door Ex Bushcraft NL »

@Ahjno

Jammer te horen dat jouw tarp geannuleerd wordt. Moet wel toegeven dat Ralph zijn best doet en zelf terug belt als hij een sms of telefoontje heeft gehad.
Dit kan ik niet zeggen over het emailverkeer. heb verschillende malen gemaild op info en Jeroen@, maar nooit enig bericht van ontvangen. Lijkt wel of ze alles op Ralph afschuiven.

Ik ben wel blij ,et mijn slaapzak en ga hem hopelijk van de week is uit proberen.

Lars


Nederlands Bushcraft Forum.
Bobvanvelzen

Re:Rangergear.nl

Bericht door Bobvanvelzen »

Volgens mij heb ik dezelfde tarp, maar dan bij extra survival gekocht, levering in 5 dagen (incl weekend).
Verder vind ik daar een hoop zooi, rambo messen etc.

Ga het tarpje met hemelvaart testen!


Plaats reactie