Qvist

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
Gebruikersavatar
kris1984
Berichten: 43
Lid geworden op: 08 jun 2016, 21:27

Re: Qvist

Bericht door kris1984 »

Even een ergenis delen over deze webwinkel. Een dinsdag een bestelling besteld nog steeds niks binnen. Kreeg een woensdag ochtend een mail dat het ingepakt was en dat ik een mail met trak en trace coden zou krijgen. Maar geen mail en geen trake en trace nummer. Contact gehad met ze. Uiteindelijk een mail van 2 woorden binnen gekregen. Het zou een zaterdag geleverd worden. Dat wil zeggen dat snapte ik er uit. Nu maandag eind van de dag nog niks binnen. Weer een mail gestuurd met de vraag om de taken en trace nummer. Vraag me af of ik die nog krijg. Snap het niet al eens een bestelling gedaan bij ze en dat ging zonder problemen. Maar ja het is duidelijk dat ik niet de enige ben. Anders was deze topic nooit gestart.


dajak
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 mar 2011, 10:38
Locatie: Drenthe

Re: Qvist

Bericht door dajak »

Ik kom graag in het zaakje van Qvist in Zwolle, wel beperkt open dus eerst goed kijken of je niet voor een dichte deur staat.
Hij komt verbaal soms wat gebrekkig over en kan best nukkig reageren op hele normale vragen is mijn ervaring.
Ik kijk daar doorheen, hij heeft goeie prijzen en leuk spul wat anderen niet hebben, dan maar geen goed gesprek.

Niet iedereen is uitgerust met charme en charisma zullen we maar zeggen.


Gobert
Berichten: 75
Lid geworden op: 23 apr 2016, 21:47
Locatie: Heaven

Re: Qvist

Bericht door Gobert »

Weet niet of het al binnen is, anders kun je voorlopig een paar weekies wachten. Hij is pas 15/08 terug van vakantie.


La Passione Passa dal Cuore
Vrijbuitert

Re: Qvist

Bericht door Vrijbuitert »

En toch begrijp ik de ergernis niet. Als je bij Qvist bestel, dan kan je vooraf weten hoe de vork in de steel zit. Dan hoef je jezelf achteraf niet te ergeren als het naar verwachting gaat?


Plaats reactie