Pagina 1 van 5

Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 12:00
door oud deelnemer 2
Ik had bij Qvist een aantal artikelen besteld en kreeg netjes een traktrace code echter na 2 weken nog steeds niks binnen!!

Na verschillende mails/telefoontjes/sms kreeg ik met moeite contact.
Hij was vergeten mijn pakketje de deur uit te doen  ??? ???
Alsnog mijn pakketje  op de bus wat ik na een aantal dagen netjes binnen kreeg echter 1 van de artikelen bleek kapot te zijn, direct gemaild/gebeld/gesmst en tot op heden nog geen contact gehad om dit op te lossen (zijn nu zo'n 6 weken verder na mijn laatste telefoontje).

Moraal van mijn verhaal ik hoop dat ik de enige ben die dit heeft maar Qvist heeft bij mij afgedaan!!

Re: Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 12:18
door TTS
[quote="Grizzly"]
ik hoop dat ik de enige ben die dit heeft
[/quote] Nee hoor....  :-(

Re: Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 13:29
door Snow
Ik heb een jaar geleden ook twee mailtjes gestuurd met een vraag over een product wat ik had gekocht en ik wacht ook nog steeds op antwoord. #002#

Re: Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 13:37
door oud deelnemer 4
jammer, want het is een zaak met een mooi assortiment en niet duur imo
heb er een paar dingen van maar die had ie voor me meegenomen naar een midzomer festijn

Re: Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 15:30
door Lennart
Ook hier helaas wat minder plezierige ervaringen, maar wel super mooie spullen.

Re: Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 17:59
door arnaut
ik heb juist goede ervaringen,
bestelt, 2 dagen later thuis

Re: Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 18:38
door Jozolph
Hier ook niet zo'n goede ervaring, ik heb ik weet niet hoeveel weken moeten wachten op een DO, omdat ik een Nalgene RVS widemouth fles had meebesteld, die dus niet meer te leveren bleek. Ik kreeg hem maar niet te pakken en na een boos mailtje eindelijk contact, toen ik aangaf dat ik die dan maar gecrediteerd moest worden werd het pakket alsnog zonder geleverd. Toen dat eenmaal verzonden werd, was het ook zo in huis. 
Dus als je iets besteld dat niet op voorraad is, kan je pech hebben...
Verder mooie site en mooie producten, alleen de service kan beter.

Re: Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 18:43
door Vrijbuitert
[quote="Grizzly"]Hij was vergeten mijn pakketje de deur uit te doen  ??? ???
[/quote]Die mensen heb je wel eens, die van alles vergeten. Zo zijn er ook mensen die 's morgens naar het werk gaan en er achter komen dat ze de hele nacht tv hebben zitten kijken... ;D

Maar zonder gekheid, ik wilde bij Qvist de Zebra billycans bestellen, maar aangezien op het internet veel klachten staan heb ik maar billycans bij Extra besteld...

Re: Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 19:53
door woodcraftsurvival
[quote="Vrijbuiter-GJC"]
Die mensen heb je wel eens, die van alles vergeten. Zo zijn er ook mensen die 's morgens naar het werk gaan en er achter komen dat ze de hele nacht tv hebben zitten kijken... ;D

Maar zonder gekheid, ik wilde bij Qvist de Zebra billycans bestellen, maar aangezien op het internet veel klachten staan heb ik maar billycans bij Extra besteld...
[/quote]
@ Gerjan wil jij nog een zebra billycan hebben?

Re: Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 21:43
door b2b
Nou, anders wil ik nog wel een Zebra Billy hebben Michel,

Ik hoor graag van je.

gr
Cees

Re: Qvist

Geplaatst: 11 jan 2012, 22:31
door Ronald
:o :o :o  ik wilde daar net een aardige bestelling gaan plaatsen! 

doe ik maar even niet meer ???

Re: Qvist

Geplaatst: 12 jan 2012, 00:57
door Vrijbuitert
@ woodcraftsurvival

Ik heb een setje besteld bij Extra Survival, dus ik denk dat je er beter iemand anders blij mee kan maken...

Re: Qvist

Geplaatst: 26 apr 2012, 21:52
door Calhovin
Ik ben een zeer enthousiast online koper van allerlei zaken, en heb me een beetje laten foppen door de gelikte webshop... ze ogen als zeer online georienteerd, maar nu ik (nog altijd wachtend op mijn spullen) rijkelijk laat aan het zoeken ben op hun naam komen de rampverhalen bovendrijven. Ga voor de grap maar eens op hiking-site kijken  ::)

Ik wilde mijn spullen snel hebben, erg opgelet dat alles op 'op voorraad' stond. Binnen een dag een T&T nummer, dus dat lijkt goed te gaan. De gebruikte pakketdienst levert alleen op werkdagen, nogal vervelend in mijn geval met een bestelling op donderdag maar goed, het zij zo. De kostenbesparing moet ergens vandaan komen, niet waar? Maandag nog niks, wederom, kan gebeuren. Dinsdag de T&T nummer maar eens proberen, niet actief!

Mail op poten naar de QVist, waar ik een dag later antwoord op krijg: mijn klapzaag is niet op voorraad, en het kon wel eens 'in de loop van de volgende week worden'. Boze mail binnen het uur terug dat dat niet acceptabel is, dat hij mij of een alternatief kan bieden of het geld crediteren, maar dat de boel de post in moet want ik heb het dringend nodig. Een dag later een reminder gestuurd... Vandaag weer een mail gestuurd, in de ochtend, met daarin dat ze me DEZE dag een antwoord mailen met een oplossing en een duidelijke bezorgdatum, of dat de koop teruggedraaid wordt. Einde van de middag een mail dat ze me een alternatieve zaag zullen sturen met de rest, en dat het zaterdag per post kan, of dinsdag met hun pakketdienst. Ik ben dus erg benieuwd of ik zaterdag een pak in de bus heb, en wat daar in zit... Ik weet in ieder geval zeker dat ik, als ik niet meerdere mails op poten had gestuurd, ik domweg niks meer van ze had gehoord totdat er eens een keer wat lullige zaagjes bijbesteld gingen worden.

Héél erg slecht. Een webwinkel moet snel antwoord geven op een mail, en niet met een bogus T&T nummer doen geloven dat de snelle, beloofde levertijd gehaald ging worden, om vervolgens niets te zenden. De reactie op mijn klaagmails was minimaal, er wordt niet gedacht aan alternatieven of oplossingen, basically lees ik tussen de regels door dat ik maar lastig en vervelend ben, en braaf thuis op de mat moet zitten hopen op een (vooruitbetaald!) pakje. Ik heb sinds vorige week donderdag al drie andere zaken online gekocht, en die zijn allemaal al binnen...

Nog voordat ik mijn spullen heb, kan ik al zeggen dat ik NOOIT meer bij ze ga bestellen als dit de service blijft. En dan heb ik nog niet eens kunnen kijken of ik alles, en het correcte heb ontvangen. Want daar schijnt het ook nogal vaak fout mee te gaan.

Slechtste webshop die ik ooit ben tegen gekomen, en ter illustratie: ik heb dit kalenderjaar alleen al een pakje of veertig ontvangen van online aankopen...

Re: Qvist

Geplaatst: 26 apr 2012, 21:59
door Snow
Jammer is dat, ik kan me voorstellen dat je er van baalt. En idd  heb ik ook op de hikingsite veel meer klachten gelezen.
Erg spijtig want hij heeft mooie spullen.

Re: Qvist

Geplaatst: 26 apr 2012, 22:03
door Viking
Vind het haast oplichting, een track trace nummer sturen, terwijl je helemaal geen goederen hebt verzonden!

Toevallig net op hun site gekeken, leuk spul...