Merino wool (of zoiets)

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Merino wool (of zoiets)

Bericht door J@siu »

lijkt mij een aardige shop ... ben er nog niet geweest ...maar toch , bij deze ;-)

www.kariboe.be


"Dont copy me, by yourself"
oud deelnemer 2

Re: Merino wool (of zoiets)

Bericht door oud deelnemer 2 »

lijkt je wel wat, leuke site maar het gaat volgens mij om de ervaringen die je er hebt opgedaan anders kunnen we het hier wel vol gooien met "lijkt me wel wat".


Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 1709
Lid geworden op: 13 aug 2010, 21:08
Locatie: Utrecht

Re: Merino wool (of zoiets)

Bericht door lampje »

+1 Helemaal met Alex eens.


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Merino wool (of zoiets)

Bericht door J@siu »

Oke  Alex , daar heb je een punt ... 8-)
nee geen ervaring mee , maar had de nieuwsbrief gekregen  met daarin een helehoop info over merina wool ...
dus ik dacht , mooie info voor het forum ...

mocht het onvoldoende zijn of niet passen ...kan een van de Mod's  dit topic gewoon verwijderen ... ;-)


"Dont copy me, by yourself"
Gebruikersavatar
jaspertimm
Berichten: 1278
Lid geworden op: 01 feb 2010, 21:52
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Merino wool (of zoiets)

Bericht door jaspertimm »

[quote="J@siu"]
Oke  Alex , daar heb je een punt ... 8-)
nee geen ervaring mee , maar had de nieuwsbrief gekregen  met daarin een helehoop info over merina wool ...
dus ik dacht , mooie info voor het forum ...

mocht het onvoldoende zijn of niet passen ...kan een van de Mod's  dit topic gewoon verwijderen ... ;-)
[/quote]

Wel een toffe site, kende het nog niet.
ook wat info over tenten, zal het eens chekken. Toch bedankt dus!

Wel ben ik benieuwd naar wat er stond in de nieuwsbrief. Mischien kan je die tekst plaatsen?

Super!


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Merino wool (of zoiets)

Bericht door J@siu »

A.U.B.  plaatjes kopiert ie niet ...sorry  ::)

Kariboe nieuwsbrief november 2012

KARIBOE LEUVEN
Naamsesteenweg 111
3001 Leuven
+32 16 23 07 72
leuven@kariboe.be
KARIBOE HASSELT
Kempische Steenweg 192
3500 Hasselt
+32 11 23 44 88
hasselt@kariboe.be







November staat in het teken van Merino ondergoed van het Zweedse merk Woolpower. Nu de koudere temperaturen alsook de feestdagen in zicht zijn, is dit een ideale manier om je warm je houden of iemand warmte te schenken.

Het Zweedse merk Woolpower introduceert een geheel nieuw materiaal om aan de vraag naar dunnere onderkleding te voldoen: Woolpower LITE.

Zoals gebruikelijk ligt de focus op de functionaliteit van een product met zo weinig mogelijk naden, gemaakt van zacht, soepel en elastisch materiaal dat bovendien geen onaangename lichaamsgeuren opneemt.

Het nieuwe materiaal biedt niet alleen bescherming tegen kou, maar dankzij de merinowol voelt het prettig aan bij alle temperaturen en elk activiteitenniveau.

Woolpower LITE

Woolpower LITE bestaat uit tricot gebreid materiaal en is gemaakt van 80% merino wol (extra fijn, 19,5 micron). De merino wol is met een synthetische polyamide vezel gemengd om een sterker en duurzamer product te kunnen produceren.

Basis en warm

Woolpower kleding is vooral functioneel en heel erg lekker warm. Het is dan ook niet gek dat veel werklui kiezen voor het merinowol van de Zweedse fabrikant. Maar ook sporters en mensen die graag in de buitenlucht zijn, raken verslingerd aan Woolpower.
WOOLPOWER
When going indoors is not an option Woolpower




Woolpower is een Zweeds kledingmerk dat een compleet concept voert in onder - en bovenkleding.

Woolpower is een technisch hoogstaand product dat is voortgekomen uit jaren van intensief onderzoek en ontwikkeling.

De kleding wordt over de hele wereld gedragen; als werk- en vrijetijdskleding onder veeleisende omstandigheden, door gebruikers die hoge eisen stellen aan comfort, prestaties en veiligheid.

Wol bezit het unieke vermogen om vocht op te nemen en af te voeren, terwijl het tegelijkertijd ook in vochtige toestand warm blijft.

Deze eigenschappen maken de stof bij uitstek geschikt voor de fabricage van warme onderkleding.

Woolpower wordt vervaardigd van de fijnste merinowol die wordt gecombineerd met kunstvezels die de stof sterker maken. Met het oog op een optimaal draagcomfort en een goede pasvorm wordt de kleding naadloos rondgebreid in speciale breimachines.

De focus van Woolpower producten ligt op functionaliteit, met zo weinig mogelijk naden, gemaakt van zacht, soepel en elastisch materiaal dat bovendien geen onaangename lichaamsgeuren opneemt.

Alle artikelen uit de Woolpower collectie kunnen in de wasmachine gewassen worden op 60°.


CREWNECK 200

Shirt met lange mouwen in 200gr uitvoering. Kan perfect als shirt gedragen worden, maar eveneens onderaan als eerste laag. Voelt uiterst aangenaam en zacht aan op de huid.  




FULL ZIP JACKET 400

Deze dikkere trui met volledige rits heeft een opstaande kraag die dubbel gebreid is. Het rugpand is langer om koudebruggen tussen broek en jas te vermijden en in de polsbanden zit een handige duimlus.

De kleurcollectie van dit artikel heeft een recht rugpand en geen duimlussen.


MITTENS 400

Wanten gemaakt uit 2 lagen merinowol en polyamide. Geeft een uiterst goede isolatie. Deze wanten kunnen ook perfect gedragen worden in een overhandschoen.





VEST 400

Alternatief voor een fleecevest, maar nog net iets warmer. Het lussensysteem van Woolpower zorgt ervoor dat het materiaal aangenaam en zacht aanvoelt en bovendien de nodige warmte geeft.


SOCKS 400

Ideale wintersokken in 400gr uitvoering. Superwarm aangenaam en zacht om dragen.





ZIP TURTLENECK 400

Shirt met lange mouwen, halve rits en opstaande kraag in 400gr uitvoering. Kan perfect als shirt gedragen worden, maar eveneens onderaan als eerste laag. Voelt uiterst aangenaam en zacht aan op de huid.


KIDS COLLECTIE

Kinderen die warm en comfortabel aangekleed zijn, willen graag buiten blijven. Daarom ontwikkelde Woolpower een volledige uitrusting voor hun jonste fans.

Het gamma loopt vanaf maat 98 en 19 voor de kousen.






LONG JOHN 200

Broek in 200gr uitvoering gemaakt uit Merinowol en Polyamide. Ideaal ondergoed bij ijskoude dagen. Bestaat ook in 400gr uitvoering voor buitenlandse tochten.


Aktie ter kennismaking van het volledige gamma Woolpower
van 30 november tot en met 8 december:

Woolpower aktie sokken 2 kopen, plus één gratis paar

Aankoop van een Woolpower bovenstuk, gratis één paar sokken






Vaude Wizard air 24 +

Waarschijnlijk vindt u geen meer veelzijdige rugzak dan deze. Met geventileerd rugpaneel waarvan u zelf de spanning kan regelen naargelang het gewicht van de lading, of het comfort dat u wenst. Met de in lengte verstelbare schouderriemen, het uitbreidbaar hoofdcompartiment, en met bijgeleverde regenhoes




Vaude  Hyper 14+3

Een veelzijdige fietsrugzak met een volume van 14+3 Liter. Heeft het Aeroflex rugpaneel wat zorgt voor optimale ventilatie. De schouderriemen zijn in de lengte verstelbaar en dus aanpasbaar aan iedere lichaamslengte. Daarnaast heeft de rugzak ook heel wat details specifiek voor fietsers; helmhouder, mogelijkheid om een fietslicht te bevestigen, opening voorzien voor drinksysteem en regenhoes.



Aktie Vaude rugzakken:

Bij aankoop van een Vaude rugzak geniet je van een 10% korting 
van 30 november tot en met 8 december.

Leden krijgen bij hun aankoop van een Vaude rugzakje extra 10 % bovenop hun ledenkorting.





Openingsuren
Sinds geruime tijd zijn er nieuwe openingsuren geldig namelijk van ma tot za zijn de winkels open van 10 tot 18 u doorlopend.



KARIBOE LEUVEN
Naamsesteenweg 111
3001 Leuven
+32 16 23 07 72

leuven@kariboe.be
KARIBOE HASSELT
Kempische Steenweg 192
3500 Hasselt
+32 11 23 44 88

hasselt@kariboe.be




www.kariboe.be


"Dont copy me, by yourself"
Gebruikersavatar
deurdranger
Berichten: 740
Lid geworden op: 08 feb 2011, 11:08
Locatie: Enschede (Twente)
Contacteer:

Re: Merino wool (of zoiets)

Bericht door deurdranger »

Volgens mij een bedrijf dat erg goed loopt, want ze doen niet echt moeite om iets te verkopen op deze manier. Ik kan er niet uit op maken wat ze verkopen, waar is het assortiment? Wat heb ik er aan om te weten welke merken ze verkopen.

misschien ligt het ook wel aan mij, maar ik kan hier niks mee, bij dit soort site's "zap" ik altijd verder naar site die wel info bieden.


Plaats reactie