Geduld beloond

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
oud deelnemer 4

Re: Geduld beloond

Bericht door oud deelnemer 4 »

[quote="Droopy"]
@gamatic Het ging om een Blackhawk Leightweight Tactical Pants. Zal wel erg speciaal zijn.

@tilia het sarcasme zal er wel niet dik genoeg bovenop gelegen hebben.

Ik vind het ook wel erg dapper dat je een jaar na dato nog durft te melden dat de spullen zijn aangekomen.

Over het algemeen zijn de spullen inderdaad wel met een paar weken uitgeleverd. 6 weken is dan eigenlijk al aan de lange kant.
[/quote]ok, snapte het al nie helemaal, maar nu ik het nog eens lees valt de euro


Vrijbuitert

Re: Geduld beloond

Bericht door Vrijbuitert »

Ik ben 1 keer bij Noorloos geweest. Dat was eens, maar nooit meer. Werd niet bepaald netjes behandeld daar.

Maar die broek heb je toch wel cadeau gekregen zeker, voor het lange wachten.


Gebruikersavatar
Basic Gear Outdoor
Berichten: 194
Lid geworden op: 08 jan 2010, 00:15
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Geduld beloond

Bericht door Basic Gear Outdoor »

[quote="jenniskens"]
Vermelden ze dat er ook bij dan?
Als je zo zaken wil doen krijg je uiteindelijk wel slechte recentie's.
[/quote]

Dat vermelden ze niet. Binnen defensie en dergelijk hebben ze al een heel slechte naam helaas. Het probleem is dat zij alleen recht hebben op een aantal erg interessante merken voor NL of zelfs Benelux. De klachten komen dan ook niet bij de fabrikant terecht. Je besteld een broek en betaald direct. Zij bestellen na een aantal maanden bij de fabrikant. Dit is dan een flinke order die zij zeer snel betalen. Dus de fabrikanten hebben ook geen klachten over hen.


Dave van Deudekom-Guffroy
Eigenaar van Basic Gear Outdoor
Viking
Berichten: 4459
Lid geworden op: 12 mar 2014, 11:07
Locatie: Zuidlaren

Re: Geduld beloond

Bericht door Viking »

Miss even erg  #031# Maar, ik zocht een Karrimor rugzak, 2 zaakjes in NL kunnen die regelen, kreeg vandaag als laatste een email van Noorloos, dat ze die rugzak niet verkopen en mij niet veder kunnen helpen!!! WAT SLECHT (zijn wel dealer)

Als je klanten wilt houden zou je juist je best doen, maar hun zijn te lui!

Net als op hun website staat: bij bestellingen boven de 100 euro, een bruikbaar iets... alleen ik kreeg niets, dus stuurde een email, en moest goed mn best doen om hun te overtuigen (5/6 emails) dat ik een snugpak slaapzak had afgenomen. Wat een gezeur, het ging me gewoon om het principe :-*


Nee, ik ga liever naar Vikingmilitary in Norg, goeie gast!


Gebruikersavatar
MikeBravo
Berichten: 265
Lid geworden op: 04 sep 2011, 03:28

Re: Geduld beloond

Bericht door MikeBravo »

..of countrystore, ben daar nooit teleurgesteld  ;D


"Mummy, when I grow up I want to be a bushcrafter."
"You can't do both son."
oud deelnemer 2

Re: Geduld beloond

Bericht door oud deelnemer 2 »

Blackhawk broek bestellen tot nu toe altijd binnen 5 werkdagen binnen gehad. En nee Noorloos koop ik nooit meer iets!


Gebruikersavatar
jenniskens
Berichten: 6064
Lid geworden op: 09 apr 2010, 18:45
Locatie: Venray
Contacteer:

Re: Geduld beloond

Bericht door jenniskens »

[quote="Basic Gear Outdoor"]
Het probleem is dat zij alleen recht hebben op een aantal erg interessante merken voor NL of zelfs Benelux. De klachten komen dan ook niet bij de fabrikant terecht. Je besteld een broek en betaald direct. Zij bestellen na een aantal maanden bij de fabrikant. Dit is dan een flinke order die zij zeer snel betalen. Dus de fabrikanten hebben ook geen klachten over hen.
[/quote]

Anders via Engeland bestellen.
Heb ik ook wel eens vaker gedaan en nooit problemen mee gehad.
Of je nu in NL of UK besteld het verschil is dat het misschien iets duurder verzenden is.

Lijkt me dat als het zich zo rond spreekt dat die grote bestellingen ook wel kleiner worden.
Dan zou dat toch argwaan moeten gaan wekken op den duur.

Btw, heb al twee keer bij Country store gestaan en was het niet op voorraad.
Kreeg ik steeds een lul verhaal over als ze het zouden bestellen dan lag het aan de leverancier dat die laat leverde i.v.m. gecombineerde bestelling.
Dus dan vraag ik me af waar dat zij hun spullen vandaan halen?
Laatst gewijzigd door jenniskens op 25 feb 2013, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.


Afbeelding      
See you in the bush, Gebert
Vrijbuitert

Re: Geduld beloond

Bericht door Vrijbuitert »

[quote="Basic Gear Outdoor"]
Dat vermelden ze niet. Binnen defensie en dergelijk hebben ze al een heel slechte naam helaas. Het probleem is dat zij alleen recht hebben op een aantal erg interessante merken voor NL of zelfs Benelux. De klachten komen dan ook niet bij de fabrikant terecht. Je besteld een broek en betaald direct. Zij bestellen na een aantal maanden bij de fabrikant. Dit is dan een flinke order die zij zeer snel betalen. Dus de fabrikanten hebben ook geen klachten over hen.
[/quote]Dan stuur je toch een mailtje met klachten naar de fabrikant?


oud deelnemer 2

Re: Geduld beloond

Bericht door oud deelnemer 2 »

Elk merk waar Noorloos het älleenrecht op denkt te hebben heb ik nog steeds in NL kunnen bestellen alleen kost het je iets meer moeite, vaak zijn het ook ontevreden oud klanten van .............. die dit gaan doen.


Gebruikersavatar
Basic Gear Outdoor
Berichten: 194
Lid geworden op: 08 jan 2010, 00:15
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Geduld beloond

Bericht door Basic Gear Outdoor »

Vrijbuitert,

Heb ik gedaan. Had geen nut. Ben niet de enige. Veel bedrijven hebben dat wel gedaan. Echter zij bestellen veel in één keer en betalen kennelijk gelijk. Dus er zijn geen klachten he


Dave van Deudekom-Guffroy
Eigenaar van Basic Gear Outdoor
Waidmann
Berichten: 1171
Lid geworden op: 21 feb 2013, 23:08
Locatie: Gelderland

Re: Geduld beloond

Bericht door Waidmann »

[quote="fr33air"]
Hoe zit het met hun slaapzakken dan? Heb daar een snugpak besteld en kreeg een mailtje dat die niet op voorraad was en de gemiddelde levertijd 3 weken is.. Als ik dit nu lees kan het dus ook heel wat langer duren.
[/quote]

Gewoon direct bij snugpak zelf bestellen, heb je hem eerder in huis. Ik heb er ook bestelde en kreeg ook het bekende 3 weken riedeltje.


Gebruikersavatar
fr33air
Berichten: 443
Lid geworden op: 15 mei 2012, 10:17
Locatie: Gorredijk

Re: Geduld beloond

Bericht door fr33air »

Ik heb ze nog een mail gestuurd (week geleden) dat ik een datum wil hebben, heb een mail terug gekregen dat half maart de slaapzak binnen moet zijn bij mij. Ze hebben trouwens niet gezegd welk jaar  ;-).

We wachten gewoon even af..


Consolationem zona finem incipit
Gebruikersavatar
Mastino
Berichten: 112
Lid geworden op: 25 dec 2009, 12:03
Locatie: Amstelveen

Re: Geduld beloond

Bericht door Mastino »

Lekker zeg! Net twee condor H2O tasjes besteld ::)  Ik zal zien hoe dat loopt.

Misschien kunnen wij als Bushcrafters United een petitie aanbieden, in ieder geval voor de mensen die nog een bestelling hebben lopen. De rest kan met z'n voeten stemmen, toch?


Plaats reactie