Noorloos SE

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: Noorloos SE

Bericht door arjuna »

Hoe ver een winkel of een web winkel mag of kan gaan wordt door hun klanten bepaalt.
Ik geef het verdiende geld alleen uit aan een bedrijf waar bij ik het gevoel krijg dat het te besteden geld welkom is
Dat spel heet handel ,je gunt de ander de omzet.

Wie van ons koopt er niet iets liever niet bij z,n bedrijf
En dat het wel eens 5% meer kost of 5% minder dat zal wel, uit gezonderd als het gaat om een bedrag waar bij de kwaliteit prijs verhouding er vaag is.
Je betaalt als consument ook voor de service al is dat wel een vaag begrip. een leuk voorbeeld is een chat sessie aan gaan met een leverancier .
die tijd moet ook worden betaalt net zo als de werkgever van ons verwacht dat we 8 uur zijn bedrijf dienen, dat heet dan werknemer spelen en daar voor worden de mensen betaalt.

Koen

PS
Nog een kleine opmerking ,ik heb zelf nooit bij Noorloos wat gekocht zolang ik op het NBF actief ben heb ik altijd gemengde berichten over Noorloos gelezen, en dus nooit wat gekocht .
Dit is ook zo gegroeid door dat ik bij Noorloos nooit iets kon vinden wat mij aansprak maar gezien de gemengde berichten over dat bedrijf heb ik ook nooit de moeite genomen om me daar echt in te verdiepen
Zie hier mijn mening en gevoel over het spel wat inkopen/aankopen of handel heet.


Ron
Berichten: 194
Lid geworden op: 23 sep 2014, 20:26
Locatie: Brabant

Re: Noorloos SE

Bericht door Ron »

Ik heb ook eerst telefonisch contact gehad met noordloos na wat verschillende reactie's over dit bedrijf te hebben gelezen.
Ik heb de proef op som genomen
En ben daar zelf naar toe gegraan en ik heb daar eerlijk gezegd wat ik heb gelezen en gehoord.
ze hebben mijn daar heel duidelijke uitleg gegeven van hoe hun te werk gaan ik moet zeggen
Ik ben goed geholpen


Plaats reactie