Pagina 2 van 3

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 21 apr 2013, 21:03
door Mors
Eens paar weken weken op karrimore sabre moeten wachten masr dat was aangegeven.
Mijn snugpakvsiftie was met paar dagen binnen.
Maar is al weer 2 / 3 jaar terug.
Wel goede prijzen daar!

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 22 apr 2013, 19:44
door Nedro
Vind het ook jammer dat de communicatie 0,0 is daar. Had na 2,5 maand nog niks gehoord van m'n rugzak. Dan maar ergens anders besteld, had ik 'm binnen een weekje voor m'n deur staan. Nog eens 2 maanden later kreeg ik van Noorloos een bericht dat ie binnen was... Kreeg ik een mail met de vraag of ik die rugzak nog moest hebben, zo ja, dan mocht ik gelijk overschrijving invullen. "Jammer, maar helaas," denk ik dan (had hem gelukkig nog niet moeten betalen, enkel mn snugpak omdat die "al" na een maand binnen was).

Gelukkig zijn er nog talloze alternatieve shops die wel correct en stipt kunnen werken  :-)

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 27 apr 2013, 17:14
door Nils123
Vandaag maar eens even mijn bestelling geannuleerd. Benieuwd wat ze te melden hebben.

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 11 mei 2013, 19:48
door Mastino
Sprak vandaag iemand in een winkel die spullen via Noorloos moest bestellen. Zijn ze mee gestopt en het bedrijf heet nu bij hen: Spoorloos...

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 13 mei 2013, 12:07
door Villmark
[quote="iedow"]
Wil nu geen hele discussie uitlokken, maar Leafgear kon een Karrimor rugzak ook pas na 8maanden leveren...........

Overigens heeft een maatje van me daar een andere rugzak gekocht.......snelle levering!
[/quote]
Ga er maar vanuit dat het een incident betreft. Ik heb er al enorm veel spullen gehaald en alles verliep snel prima. Ook als je Arc'teryx freak bent als ik kan je daar helemaal los.  ;-)

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 17 okt 2013, 23:55
door Mastino
hahaha! Bestelling maart, was het al vergeten, wordt nu aangeboden als beschikbaar. Als ik niet binnen 10 dagen reageer is wordt de order geannuleerd... ik denk dat ik maar niet reageer op zo'n dreigement ;D

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 02 nov 2013, 20:16
door Calhovin
Rugzak besteld, na twee dagen een bericht dat ze de rugzak in backorder hebben staan en dat het waarschijnlijk 10 dagen gaat duren. Na een week een melding dat hij er was, betaald en volgende postzending in huis. Op basis van deze ene bestelling zou ik dus zeggen dat het goed is afgehandeld, out-of-stock gebeurd nu eenmaal af en toe. Combi webshop-POS-voorraadmanagement is zeldzaam en duur, weet ik uit ervaring.

Nu leer ik in bovenstaande berichten dat het wel heel vaak en langdurig gebeurd, dat is geen logistiek probleem maar zit het gewoon primair fout in de opzet.

Oh well, ik heb mijn tas, en heel betaalbaar

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 19 nov 2013, 17:02
door chris2
Hoor over de online bestellingen bij Noorloos alleen maar nagatieve verhalen om me heen. Ben er een paar maanden geleden op een zaterdag heen gereden en wel een mooie winkel met een top assortiment. Dus kopen in de winkel en niet online. ;-) Verder vriendelijk geholpen en prima advies.

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 19 dec 2015, 19:47
door Pipo
onlangs ongeveer 6 weken moeten wachten op een bestelling (echter geen voorraad product dus
daar heb ik begrip voor) wel een bijzonder lange wachttijd. onlangs 1 maand moeten wachten op een
simpeler bestelling.

ik koop er in ieder geval niet meer. als ik een maand moet wachten is de uk sneller.

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 19 dec 2015, 20:17
door Trailtraveller
Mijn ervaring is precies hetzelfde. Alleen in de winkel kopen. Speciaaltjes moet je veelal maanden op wachten.
Soms wel 6 maanden en regelmatig bellen. Degene die het meest belt krijgt vaak als eerste het item.
Ze hebben wel leuk spul die je niet overal vindt.

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 19 mei 2016, 09:33
door fireflo
Fijn om deze reacties te lezen. Ik heb een aantal maal contact gehad met deze webshop via de mail. Als ik een winkel niet ken kijk ik eerst ook hoe de reactie is op e-mailtjes. Nou dermate raar, alsof zij geen klanten nodig hebben. Nu dit ook gelezen te hebben ben ik blij dat ik er geen bestelling bij hebt geplaatst. Helemaal kijkende naar de voorwaarden die zij hebben bij het kopen op afstand.

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 08 dec 2016, 20:37
door rahike
Vroeger goede ervaringen hier gehad , maar Thanks voor de tips dat je tegenwoordig beter even kan mailen of t product op voorraad is.

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 08 dec 2016, 22:16
door arjuna
Ik weet dat je kennis mag delen ,maar wat is de grens ?!


Koen

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 16 dec 2016, 10:20
door michiel
@ Koen: daar zat ik net over na te denken. Na alle reacties te hebben gelezen, zie ik dat er voornamelijk concrete voorbeelden worden gegeven. De balans tussen positief en negatief is mi op orde, het is geen 'haat campagne en de inhoud en teneur van het topic laat lezers zelf beslissen of ze willen bestellen en het geeft zelfs tips wat men kan doen als ze iets willen bestellen.

Mi is het een informatief en realistisch onderwerp.

Overigens is het topic wel al een paar jaar oud; lezers moeten er rekening houden dat de service zowel kan verbeteren als verslechteren. Oh ja, kan ook gelijk blijven. ^-^

Re: Noorloos SE

Geplaatst: 16 dec 2016, 18:28
door jenniskens
Als Noordloos zo met zijn klanten omgaat roepen ze het over zich zelf af.
Hoe ver mogen zij dan wel gaan!