Outdorado failliet

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
Plaats reactie
Gebruikersnaam
Berichten: 185
Lid geworden op: 27 jun 2013, 07:23
Locatie: 0475

Outdorado failliet

Bericht door Gebruikersnaam »

Volgens de website:

Outdorado failliet

Beste Klanten, Na een lange periode van strijden hebben wij helaas de strijd moeten opgeven. Wij hebben er alles aan gedaan en vol passie en met hart en ziel geknokt om Outdorado te redden. Wij konden niet meer anders dan de stekker eruit trekken. Wij konden geen antwoord vinden op een te sterke concurrentie, verplichte, verboden prijsafspraken en leveranciers die niet meer wilden leveren.

Wij betreuren dat het niet is gelukt en willen onze trouwe klanten bedanken. En het spijt ons ontzettend dat er klanten zijn die nog geen bestelling hebben ontvangen of hun geld terug hebben. Wij zullen er alles aan doen om dit in de komende weken tot een zo goed mogelijk einde te brengen. Op dit moment weten wij niet meer dan dat. Zodra de Curator er is zal er meer duidelijkheid komen.

Wij willen jullie als klant bedanken voor jullie vertrouwen in de afgelopen zeven jaren. Dankzij jullie kon Outdorado zich ontwikkelen tot een bedrijf waarbij wij u gepassioneerd konden helpen met uw passie.

Het gaat u goed.

Team Outdorado


Bushcraft liberates and empowers
Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Outdorado failliet

Bericht door ger010 »

Wow dat is ff balen zeg!


Afbeelding
Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Outdorado failliet

Bericht door J@siu »

indd. erg jammer  :-( , maar ben toch benieuwd wie de inboedel "opkoopt"  ..


"Dont copy me, by yourself"
hannie
Berichten: 135
Lid geworden op: 08 sep 2013, 21:39

Re: Outdorado failliet

Bericht door hannie »

Zonde  Het was een fijne winkel/ webshop.


Coburn
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 apr 2013, 17:44

Re: Outdorado failliet

Bericht door Coburn »

Aangezien het hier nooit gezegd is doe ik het nog maar even. Ruim een jaar geleden is Outdorado overgenomen, en is er een herstart gemaakt door de nieuwe eigenaar.
Info lees je hier.


Gebruikersavatar
Unknown
Berichten: 208
Lid geworden op: 31 aug 2014, 14:22

Re: Outdorado failliet

Bericht door Unknown »

Outdorado ken ik eerlijk gezegd niet echt. Maar kampeer wereld hendrik kom ik geregeld langs


Je ziet alleen je reflectie in stilstaand water.
RichardV
Berichten: 118
Lid geworden op: 07 mar 2010, 22:41

Re: Outdorado failliet

Bericht door RichardV »

Ze zijn er inderdaad nog. Ik "haal" er vooral bergsportspullen vandaan, via internet dan.
Ze zitten tegenwoordig in Ermelo terwijl ze eerst in Harderwijk zaten maar dat zal inderdaad de overname zijn.
Ze zijn betrouwbaar en hebben goede spullen.


Plaats reactie