Bushcraft met gezin of kinderen

Ben je met je kinderen buiten of wil je kinderen iets leren?
De kinderen zijn onze opvolgers!
Gebruikersavatar
Trailtraveller
Berichten: 2587
Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:40
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re:Bushcraft met gezin of kinderen

Bericht door Trailtraveller »

[quote="GerjanC"]
Huh? In wat voor tijd leven we. In mijn tijd (wat klinkt dat verdomt lang geleden voor 8 jaar terug) hadden vrijwel al mijn vrienden en klasgenoten evenals ikzelf wel een zakmes bij zich...
[/quote]

Gerjan dat was in de vorige eeuw..


Ga op pad en vindt wat u zoekt. In de huiskamer is geen avontuur, slechts de plannen voor uw volgende reis.
IVN                        - http://www.ivn.nl
Bushcraft blog       - trailtraveller.blogspot.nl
Vrijbuitert

Re:Bushcraft met gezin of kinderen

Bericht door Vrijbuitert »

[quote="luciën"]ik ben luciën en nieuw op het forum ik ben 14 [/quote]Tjah, Matis is 11...

[quote="mrwizard"]Gerjan dat was in de vorige eeuw..[/quote]Ik ben in 2002 van school gekomen...


arjuna

Re:Bushcraft met gezin of kinderen

Bericht door arjuna »

Ik heb de eer gehad om 2 keer met kinderen van een goede vriend bij exstra het ouder kind week-end tedoen
het is leuk om te zien dat kinderen tot 10 jaar geen eisen stellen ,maar tevreden zijn met wat er gebeurt
of de zon nu schijnt of niet

ze hechten ook geen waarde aan spullen
het enige wat ze willen is een hapje een kop thee ,en een leuk spel bv spoor zoeken


arjuna


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Bushcraft met gezin of kinderen

Bericht door janvanloon »

ik heb onlangs de eer gehad om 3 toffe kids bezig te zien buiten  ;D
ik zeer stil en onwennig ( zelf geen kids )... van solo bushcrafter ineens tussen een gezin met kids...
het is geweldig om te zien hoe er toch nog kids zijn die genieten van het buiten leven.

op een ochtend wou ik vuur maken en had ik gevraagd aan de oudste zoon om me even te helpen met het vuur aan te maken... wat fatwood en watten met vaseline die hij aanstak met de ferro rod :) geweldig om bezig te zien.

echt genoten van dat weekeinde en echt alles stress en zorgen vergeten!


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Bushcraft met gezin of kinderen

Bericht door J@siu »

uhmmm waar blijven de foto's ?? of is dat niet toegestaan ??


"Dont copy me, by yourself"
Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: Bushcraft met gezin of kinderen

Bericht door janvanloon »

die volgen nog de foto's  ;D ( heb ik al gezet in een ander topic dat deze volgen )

waarom niet toegestaan???


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Bushcraft met gezin of kinderen

Bericht door J@siu »

je hebt PB


"Dont copy me, by yourself"
Gebruikersavatar
oldiesfool1
Berichten: 497
Lid geworden op: 24 dec 2010, 19:57
Locatie: Rosmeer België

Re: Bushcraft met gezin of kinderen

Bericht door oldiesfool1 »

@Jasui/aka Jan de Brandweerman, Ik denk niet tot Johan een reden heeft om te denken tot het publiceren van deze foto`s niet toegestaan is. Daarnaast heeft Johan genoeg kans en verstand om de betrokken personen om toestemming te vragen mocht hij daar over twijfelen.
Ieder weldenkend mens weet wel de grens wat je wel of niet publiceert op een openbaar forum, als je dat gevoel als volwassen persoon niet blijkt te hebben word je wel op de 1 of andere manier terug gefloten door de zeer adequate moderator`s van het NBF.

p.s Johan en ik Oldiesfool1/aka Leo en nog enkele andere forumleden waren samen op dat zeer fijne familiale weekend, deze info om het een en ander duidelijk te maken wat betreft mijn reactie.


see you in the woods, mostly in Belgium, Leo.
"Elke wijze uil begon als uilskuiken"
http://www.facebook.com/BushcraftLimburg
Afbeelding
https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2& ... 92812ed660
Plaats reactie