Oplappen oude bergschoenen

Alles met betrekking tot onderhoud van je uitrusting.
BearCraft
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 jun 2014, 23:31

Re: Oplappen oude bergschoenen

Bericht door BearCraft »

Jammer dat ze uit elkaar vallen - aan de andere kant vroeg ik me wel af of het niet sowieso geen goed idee is om in de ingedragen schoenen van iemand anders te gaan lopen. Mijn Hanwags staan volledig naar mijn voet na 2 jaar en iemand anders zou er niet op moeten lopen denk ik.


Gebruikersavatar
Sander2000
Berichten: 2727
Lid geworden op: 06 apr 2012, 15:42

Re: Oplappen oude bergschoenen

Bericht door Sander2000 »

Waarschijnlijk is het idd niet zo'n goed plan, maar heb er wel eigen zooltjes in gelegd en heb er nooit last van gehad. Al met al is dit project me wel bevallen. Heb wel nog steeds nieuwe schoenen nodig. 


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: Oplappen oude bergschoenen

Bericht door oud deelnemer 4 »

Had m'n Meindl Army Pro's helemaal kapot gelopen , en dat in 2 jaar tijd. Heb er nieuwe zolen onder laten zetten en nu zijn ze weer als nieuw, de pijn in de beurs was maar 65 euro.
Meindl's en dan al na 2 jaar verzolen nodig !!!... helaas wel. deze versie van meindl heeft erge 'zachte' zolen vergeleken met de Meindl Perfect die ik ook heb en waar ik zeker 5 tot 6 jaar mee kan doen. Ik loop gemiddels 80 tot 100 kilometer per week.
conclusie, voor 65 euro een eenmalige repartatie laten doen loont zich in mijn geval wel... de rest van de schoen zag er nog prima uit, nog eens ooit de Meindl Army Pro nieuw kopen... nee dat niet meer.
Bijlagen
Knipsel.JPG
Knipsel.JPG (128.11 KiB) 2005 keer bekeken
Laatst gewijzigd door oud deelnemer 4 op 27 sep 2014, 19:52, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
Sander2000
Berichten: 2727
Lid geworden op: 06 apr 2012, 15:42

Re: Oplappen oude bergschoenen

Bericht door Sander2000 »

Over dat verzolen heb ik ook gelezen, maar was het voor mijne niet meer waard.
Ziet er goed mooi uit die van jou ! 2 jaar is wel heel snel.. maar 80 -100 km per week is ook wel heel veel. Goed voor je conditie !


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: Oplappen oude bergschoenen

Bericht door oud deelnemer 4 »

't is misschien wel veel voor sommigen maar ik vind dat heel normaal, en ja ik heb een conditie van 'n paard.
de honden van m'n zus hebben geen zin om met mij te wandelen, dat zijn van die hondenmand types  ;D
Laatst gewijzigd door oud deelnemer 4 op 28 sep 2014, 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
Sander2000
Berichten: 2727
Lid geworden op: 06 apr 2012, 15:42

Re: Oplappen oude bergschoenen

Bericht door Sander2000 »

;D


Plaats reactie