Silliconenspray op de Tarp

Alles met betrekking tot onderhoud van je uitrusting.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cobber
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 jan 2015, 20:27
Locatie: Top of the North

Silliconenspray op de Tarp

Bericht door Cobber »

Hallo,

In het verleden wel eens wat waterdicht spul op mijn cam tarp gespoten....en of het nou echt werkte en hielp weet ik niet..

Anyway nu wil ik mijn DDtarp met silliconespray van de bouwmarkt inspuiten. iemand mij al voor geweest en wat was het resultaat...
https://www.youtube.com/watch?v=5kkXXhHHrP0

Denk dat het een smeerboel word...maar ik kan mij vergissen..of gewoon goed laten drogen???


oud deelnemer 4
Berichten: 3217
Lid geworden op: 21 jan 2013, 22:39
Contacteer:

Re: Silliconenspray op de Tarp

Bericht door oud deelnemer 4 »

heb nog geen slikionenspray van de bouwmarkt geprobeerd maar wel al eens een oude DD tarp met siliconen een update gegeven.
De spray was van Sno-Seal 'Silicone Water Guard' zo'n oranje spraybus.
Ik had deze nog liggen. werd vroeger verkocht bij Perry Sport, maar is ook wel te kopen bij de een of andere camping boer.
Gewoon bij droog weer tarp opspannen in sprayen en laten drogen, helemaal geen smeerboel resultaat weer waterdicht, net als mijn tentjes vroeger.


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Silliconenspray op de Tarp

Bericht door Dabberty »

Met siliconenspray om kleding waterdicht te maken heb ik mijn zelf gemaakte tarp bespoten, werkt prima.


Gebruikersavatar
Cobber
Berichten: 490
Lid geworden op: 04 jan 2015, 20:27
Locatie: Top of the North

Re: Silliconenspray op de Tarp

Bericht door Cobber »

Net spray opgehaald...dacht dat is veel goedkoper dan al die andere dingen uit de kampeerwinkel.

Nu even wachten op een mooie dag en dan maar spuiten. kunnen we het uitproberen.


Jade
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 jan 2016, 11:40

Re: Silliconenspray op de Tarp

Bericht door Jade »

Hoi,
Draag wel een mondkapje bij het aanbrengen, siliconen is best wel rotzooi in je longen.

Groet, raymond


Plaats reactie