Nieuwe rugzakken

Alles met betrekking tot onderhoud van je uitrusting.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ries68
Berichten: 270
Lid geworden op: 15 okt 2012, 18:53
Locatie: Lommel

Nieuwe rugzakken

Bericht door Ries68 »

Wij hebben twee nieuwe rugzakken gekocht de sabre 45 een in camo en een zwarte nu is mijn vraag voordat we ze echt gaan gebruiken of deze nog behandeld dienen te worden. Zo ja wat is dan het beste materiaal om dit te doen. Alvast bedankt voor de info.


Gebruikersavatar
maartieboy
Berichten: 1181
Lid geworden op: 26 nov 2012, 17:00
Locatie: Rijswijk, Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Nieuwe rugzakken

Bericht door maartieboy »

Ik heb er weinig verstand van maar ik weet dat ze in het leger vroeger Blanco gebruikten om pukkels mee waterdicht te smeren.


Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Nieuwe rugzakken

Bericht door J@siu »

Nah , ik heb een MillTeck  van 55 liter ..  :-) nieuw gekocht,  gepakt  en op pad gegaan ...
regen en nog net geen sneeuw  8-) ...  heeft in het water zand modder groene alg van bomen gelegen  en heb er verder (nog) niks aan gedaan ... behalve goed laten drogen, en schoongeborsteld met een harde borstel  ...
is vanaf juli vorig jaar verschillende keren gebruikt ... je zal hem wel zien op BCL ...  ;-) ;-)


"Dont copy me, by yourself"
Jan

Re: Nieuwe rugzakken

Bericht door Jan »

[quote="maartieboy"]
Ik heb er weinig verstand van maar ik weet dat ze in het leger vroeger Blanco gebruikten om pukkels mee waterdicht te smeren.
[/quote]

toen hadden ze canvas, nu hebben we cordura .

itt tot canvas rot proof, lang leve de ontwikkeling.

kortom, behandelen is niet nodig.

Wil je het droog houden BINNEN in je rugzak, een of meerdere drybags aanschaffen.

gr,

Jan


Gebruikersavatar
Ries68
Berichten: 270
Lid geworden op: 15 okt 2012, 18:53
Locatie: Lommel

Re: Nieuwe rugzakken

Bericht door Ries68 »

Merci voor de info scheelt Weer veel werk. Ben benieuwd naar het bcl weekend heb er zin in ,


Plaats reactie