G1000 + Greenlandwax

Alles met betrekking tot onderhoud van je uitrusting.
Sgt_Bear

Re: G1000 + Greenlandwax

Bericht door Sgt_Bear »

Nou dat valt reuze mee. Natuurlijk is die strech niet net zo hufterproof als g-1000, maar het is toch echt mijn lievelingsbroek geworden.
Het is echt n top broek.


chris2
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 nov 2013, 22:01

Re: G1000 + Greenlandwax

Bericht door chris2 »

Gaat die Keb ook jaren mee, en is het dezelfde maatvoering als de Barends? Ik bedoel, ik heb Barends maat 54, pas ik dan ook de Keb in 54?  :-)


Sgt_Bear

Re: G1000 + Greenlandwax

Bericht door Sgt_Bear »

Ja ik heb in ieder geval in al mijn Fjallraven broeken dezelfde maat, en heb een aantal verschillende waaronder de Keb.
Of ie net zolang mee gaat als de Barents weet ik natuurlijk nog niet, dat zal nog moeten blijken, maar ondertussen heb ik m 1,5 jaar en ligt ie minstens 1x per week in de wasmachine en tot nu toe is er nog geen slijtagespoortje te vinden.


GJB
Berichten: 91
Lid geworden op: 26 nov 2013, 01:45
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: G1000 + Greenlandwax

Bericht door GJB »

Mijn ervaring is dat ik maat 52 heb voor de Barents en ik voor de Keb een maat 54 heb.
De maat 52 van de Keb zat op sommige plekken te krap. Kan natuurlijk aan mijn figuur liggen. Maar iig zou ik het zekere voor het onzekere nemen en hem ergens gaan passen.


Leave nothing but footprints, take nothing but memories (pictures)
Sgt_Bear

Re: G1000 + Greenlandwax

Bericht door Sgt_Bear »

Ja dat lijkt me sowieso raadzaam als je kijkt naar wat je er voor moet betalen.


chris2
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 nov 2013, 22:01

Re: G1000 + Greenlandwax

Bericht door chris2 »

Bedankt voor de antwoorden, is inderdaad een erg prijzige broek dus passen ga ik zeker ff doen. Straks eerst ff de Barends waxen gezien het koude natte weer voor komende week.


Silverback
Berichten: 261
Lid geworden op: 25 dec 2013, 15:07
Locatie: Leusden

Re: G1000 + Greenlandwax

Bericht door Silverback »

Sinds kort een 5.11 broek in bezit, is niet slecht, maar naar mijn idee is fjalraven toch doordachter, je betaalt er wat voor, maar je krijgt er ook wat voor en het gaat zo maar 10 jaar mee, komt neer op Max een paar tientjes per jaar... Goede investering dus!


chris2
Berichten: 45
Lid geworden op: 18 nov 2013, 22:01

Re: G1000 + Greenlandwax

Bericht door chris2 »

Sinds deze week ook een 5.11 broek, wel wat kleine zakken op de bovenbenen. Pasvorm is in het kruis ook wat krap, en dat is bij meerdere 5.11 modellen. Het is geen slechte broek, maar heb er gelukkig niet voor hoeven betalen. ;D

Fjallraven staat voor mij nog steeds op nr.1 !!


Plaats reactie