Geef desktop versie weer

Plaats reactie
Atredz
Berichten: 46
Lid geworden op: 29 mar 2015, 15:54

Geef desktop versie weer

Bericht door Atredz »

Zoals de titel zegt is er een optie om op mobiel/ tablet de optie te krijgen om de gewone desktop versie weer te geven ? Als die optie al bestaat sorry ik kan hem niet vinden :-[


Gebruikersavatar
Meatloaf
Berichten: 1016
Lid geworden op: 15 feb 2012, 19:00
Locatie: Betuwe

Re: Geef desktop versie weer

Bericht door Meatloaf »

geen idee of andere telefoons de optie hebben, maar ik kan op mijn telefoon in de browser instellen dat hij desktop mode moet weergeven.


Atredz
Berichten: 46
Lid geworden op: 29 mar 2015, 15:54

Re: Geef desktop versie weer

Bericht door Atredz »

Ja klopt die optie heb ik ook alleen dan wordt ik direct weer doorgelinkt naar de mobile pagina.


Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Geef desktop versie weer

Bericht door ger010 »

Hoi er is geen speciale weergave er is niets om aan of uit te zetten voor zover ik weet.


Afbeelding
Gebruikersavatar
Great egret
Berichten: 271
Lid geworden op: 28 apr 2014, 21:39

Re: Geef desktop versie weer

Bericht door Great egret »

Atredz schreef:Zoals de titel zegt is er een optie om op mobiel/ tablet de optie te krijgen om de gewone desktop versie weer te geven ? Als die optie al bestaat sorry ik kan hem niet vinden :-[
Welk apparaat gebruik je?


Atredz
Berichten: 46
Lid geworden op: 29 mar 2015, 15:54

Re: Geef desktop versie weer

Bericht door Atredz »

Great egret schreef:
Atredz schreef:Zoals de titel zegt is er een optie om op mobiel/ tablet de optie te krijgen om de gewone desktop versie weer te geven ? Als die optie al bestaat sorry ik kan hem niet vinden :-[
Welk apparaat gebruik je?
Iphone maar daar ligt het niet aan. Via de samsung van een maat werkt het namelijk ook niet


Ex Bushcraft NL
Berichten: 1878
Lid geworden op: 18 nov 2009, 17:31
Locatie: Zeist

Re: Geef desktop versie weer

Bericht door Ex Bushcraft NL »

Ik heb verder gekeken, maat dat is niet ingebouwd.
Het is desktop op de PC en mobiel op de telefoon.
Ik ga de komende dagen nog wel even verder speuren of er eventuele oplossingen bestaan.

Groeten, Lars


Gebruikersavatar
Great egret
Berichten: 271
Lid geworden op: 28 apr 2014, 21:39

Re: Geef desktop versie weer

Bericht door Great egret »

Atredz schreef:
Great egret schreef:
Atredz schreef:Zoals de titel zegt is er een optie om op mobiel/ tablet de optie te krijgen om de gewone desktop versie weer te geven ? Als die optie al bestaat sorry ik kan hem niet vinden :-[
Welk apparaat gebruik je?
Iphone maar daar ligt het niet aan. Via de samsung van een maat werkt het namelijk ook niet
Zoals Meatloaf aangeeft, die optie bestaat, maar zul je moeten instellen op je telefoon. Het forum reageert op wat het doorkrijgt, en als je op een mobiel apparaat een desktop versie wil zien zal dat op het apparaat ingesteld moeten worden. Ik heb het getest, en met Windows phone 10 reageert het forum op wat ik ingesteld heb goed.


Atredz
Berichten: 46
Lid geworden op: 29 mar 2015, 15:54

Re: Geef desktop versie weer

Bericht door Atredz »

Great egret schreef:
Atredz schreef:
Great egret schreef:
Welk apparaat gebruik je?
Iphone maar daar ligt het niet aan. Via de samsung van een maat werkt het namelijk ook niet
Zoals Meatloaf aangeeft, die optie bestaat, maar zul je moeten instellen op je telefoon. Het forum reageert op wat het doorkrijgt, en als je op een mobiel apparaat een desktop versie wil zien zal dat op het apparaat ingesteld moeten worden. Ik heb het getest, en met Windows phone 10 reageert het forum op wat ik ingesteld heb goed.
Ok cool maar zoals ik aangaf op ios en android wordt die request dus genegeerd.
Bushcraft Nederland schreef:Ik heb verder gekeken, maat dat is niet ingebouwd.
Het is desktop op de PC en mobiel op de telefoon.
Ik ga de komende dagen nog wel even verder speuren of er eventuele oplossingen bestaan.

Groeten, Lars
Top lars dankje voor de moeite alvast


Gebruikersavatar
Great egret
Berichten: 271
Lid geworden op: 28 apr 2014, 21:39

Re: Geef desktop versie weer

Bericht door Great egret »

misschien kun je een andere browser gebruken?


Plaats reactie