Scouting groep voor bos-dingen?

Ben je met je kinderen buiten of wil je kinderen iets leren?
De kinderen zijn onze opvolgers!
Plaats reactie
Bastiaank
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 aug 2013, 20:18

Scouting groep voor bos-dingen?

Bericht door Bastiaank »

Is hier misschien iemand op het forum die iets kan zeggen over de verschillende scouting groepen in Almere?
We zijn deze zomer verhuisd naar de polder tussen Almere en Zeewolde en ik wil mijn dochter van 9 graag de kans geven regelmatig en in groepsverband bos-dingen te doen.

Ik las ergens op dit forum de opmerking dat niet alle scoutinggroepen evenveel op het buitenleven zijn gericht, dat is ook mijn indruk, vandaar de vraag of iemand een groep kan aanbevelen.

kanttekening: Natuurlijk wil ik het liefst zelf ieder weekend met haar naar buiten, daarom zijn we ook naar buiten verhuisd, maar we gaan ook nog een huis bouwen dus ik denk dat ik zelf niet te veel moet willen ;-)

Dank alvast!


Salmo Trutta
Berichten: 353
Lid geworden op: 24 jun 2014, 19:45
Locatie: Ugchelen
Contacteer:

Re: Scouting groep voor bos-dingen?

Bericht door Salmo Trutta »

Je zou Werner (van De Tondel) eens kunnen vragen. Hij woont in Lelystad, misschien kan hij je op weg helpen...

heeft hier op het forum gewoon als werner een account...


Afbeelding

Sieger
Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Scouting groep voor bos-dingen?

Bericht door J@siu »

geen scouting , marhu ... zoek eens op POLDERBUSHCRAFT van Igor Kampman 8-) mogelijk weet hij wat meer ... ;-)


Bastiaank
Berichten: 61
Lid geworden op: 30 aug 2013, 20:18

Re: Scouting groep voor bos-dingen?

Bericht door Bastiaank »

Dank voor de tip van Polderbushcraft! dat is om de hoek en ziet er tof en sympatiek uit. Leuk voor ze om het bos hier in de buurt te leren kennen.


Plaats reactie