dagje vrij

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

dagje vrij

Bericht door arjuna »

Aanstaande woensdag ga ik met max de hond een dag op pad en ga dan gewoon met zijn twee in een bos wat rond struinen.
Er zijn meerdere dingen die ik van belang vindt , ze is dan 6 maanden en twee dagen en ik 54 en een beetje ^-^
A) mijn middag slaapje ik heb niet voor niks vrij genomen ^-^
B ) haar middag slaapje ,anders wordt ze oververmoeid en prikkelbaar ( ja ik weet dat dit gek leest cq klinkt) maar het is nog steeds een pub en op het punt om te gaan puberen.
c) Kan ze zich vinden in een vuurtje , geeft dat geen milde vorm van stress
d) en last but not least , hapt ze niet naar de rugzak het is en blijft een boxer.

Dit is gewoon mededeling , mocht het lukken om een foto te maken zal ik deze plaatsen
Een verslag wil ik ook best plaatsen ,maar kon wel eens erg saai worden.

Koen


Waidmann
Berichten: 1171
Lid geworden op: 21 feb 2013, 23:08
Locatie: Gelderland

Re: dagje vrij

Bericht door Waidmann »

Veel plezier Koen :)


Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: dagje vrij

Bericht door ger010 »

Lekker man met de hond het bos in
geniet er van !


Afbeelding
Gebruikersavatar
CommonZense
Berichten: 806
Lid geworden op: 18 aug 2014, 10:25
Locatie: Aalst (BE)
Contacteer:

Re: dagje vrij

Bericht door CommonZense »

En hoe was het?


Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: dagje vrij

Bericht door arjuna »

Ging helaas(dubbel gedachte ) niet door was een spoed bestrijding die ik niet wou missen en vandaag ,voor aanstaande woensdag, het werk met een groep collega,s gedeeld zodat ik gewoon weg kan.
En nu een mooie dag wensen
Voordeel is wel dat de rugzak al klaar staat ;-)

Koen


Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: dagje vrij

Bericht door ger010 »

Ach wat in het vat zit...


Afbeelding
Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: dagje vrij

Bericht door arjuna »

Ik heb het vat open gemaakt en lekker op pad gegaan, voor het de locatie naar circus Campanula (de plaatst van vermaak en lering)
Het weer was prima 11 graden en niet veel wind.
Ik was zo gelukkig dat ik het foto toestel waar je ook mee gebeld kan worden op de eet tafel achter te hebben gelaten ,tot ergenis van mijn wederhelft :-[
Dus er zijn geen foto,s

Met Max lekker een stukje gelopen richting Campanula (,,,,,,,) daar aan gekomen lag er een mens te pitten ,en dat gaf wat teleurstelling , ik kon haar niet loslaten stel je voor ze was bij de hobo op bezoek gegaan en deze zou honden niet leuk vinden ^-^

Dus ik mocht het plan iets aanpassen
Vuur geen punt de rook was voor Max wat minder ( en de hobo slaapte gewoon door ;-) )
De rugzak dit was bij tijd en wijl leuk om in te happen dit gaf geen schade het loopt wat minder makkelijk
Koen zijn slapie bijna gelukt de Hond gaf aan dat het wou slapen en ik had alles goed voorbereid
Het zag er naar uit dat het zou lukken de hond en ik in de zon met een deken op een zeiltje in de open lucht een uurtje van de wereld ;-)

Maar de hobo gaat op dat moment hoesten ,kuchen en bewegen zijn goed recht.
En op dat moment is de hond zo waker van de spanning en wil niet meer slapen , daar baalde ik wel van mijn ogen stonden echt op half zeven

Al met al een leuke dag , dit ga ik meer doen

Koen


Plaats reactie