koop buschraft grond

Roel

Re: koop buschraft grond

Berichtdoor Roel » 23 sep 2018, 08:33

Bijna zes jaar geleden zijn we begonnen om 10.000 m2 te beplanten met bomen.
Nu, 3500 bomen verder, blaren en een zere rug, ziet het er al heel anders uit... ;-)
Wij hadden het geluk dat er een hectare landbouwgrond lag achter de boerderij die we gekocht hadden.
DSCF2742.JPG
DSCF2742.JPG (2.95 MiB) 108 keer bekeken

TheBlackBear

Berichtdoor TheBlackBear » 23 sep 2018, 17:22

Dat is hartstikke mooi, je eigen bush in je achtertuin !

Roely

Berichtdoor Roely » 24 sep 2018, 10:03

Pfff moeilijker dan je denkt
Omgeving Tilburg
Ik heb wel wat te rollen zeg maar.
Laatste perceel wat ik op het oog had kost 73 k. Zoveel grond was het helemaal niet bleek recreatie gebied.

Een ander mooi perceel, bleek aan de rand van het industrie terrein. Grrr nog 1 perceel ernaast en daarna industrie terrein. Leuk voor wat paardjes, maar wilde er zelf niet eens dood gevonden worden.

Dan hadden we in de familie twee prachtige percelen, van oudsher als belegging, speculerend op de uitbreiding van de efteling en de monorail. Naast het feit dat de ene favoriete dumpplek bleek te zijn voor xtc afval, bleken de beide percelen omgetoverd te zijn tot homo ontmoetingsplek. Beide omgeving blauwe meer Tilburg.
Als je internet bekijkt op cruise plek daar, het drukst bezochte plek met/tot bunker, was nou net ons perceel. Het andere perceel recht achter het blauwe meer, daar kwamen alleen wat verdwaalde homo's, maar des te meer stelletjes en boefjes afgaande op het aantal condoms en wiet en xtc afval. Dit perceel hebben we voor een symbolisch bedrag aan natuur monumenten gedaan. Die leijers hebben als dank het halve perceel gerooit. En het hout verkocht. Je kijkt er nu dwars doorheen.

Aldus mijn relaas, ik kijk al jaren met een schuin oog om wat bos te kopen, ik heb wat ruimte met mijn hypotheek maar kan niets vinden.

Ik heb best interesse in een gezamenlijke aankoop, eis wel plaatsing van een zee container, geen homo's en ruime afstand van snelwegen. Ik wil 50 k inleggen.

Groetjes
Roely

Terug naar “Terreinen, Paalcampings en GPS locaties ”