Knieen

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Dominicus
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 sep 2019, 15:27

Re: Knieen

Bericht door Dominicus »

Heren en miss en dame

Een goed weekend gehad sleutel woorden zijn
Vuur ,biertje ,vis van het vuur, koe de juiste stukken ,en veel slapen.
En vooral geen skils .
Wel een gear junkie ontmoet maar dat doet er nu niet toe ^-^

Dominicus


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Knieen

Bericht door Dabberty »

Tim schreef:
Dominicus schreef:Heren

En we gaan eens kijken wat de overheid hier aan wil bijdragen.

Dominicus
Hoe bedoel je?
Hey Koen, hier ben ik ook wel nieuwsgierig naar.


Dominicus
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 sep 2019, 15:27

Re: Knieen

Bericht door Dominicus »

Naar goede tradities lijkt de laatste vraag op topic kapen.
Ga daar ook geen antwoord op geven ^-^

Dominicus


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Knieen

Bericht door Dabberty »

Hoezo dat? Het is een antwoord wat je zelf gaf in je eigen topic en het schijnt dus gerelateerd te zijn naar aanleiding van wat je schreef, dus geen zorgen, je kaapt je eigen topic niet.


Dominicus
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 sep 2019, 15:27

Re: Knieen

Bericht door Dominicus »

Oke ,ik vertrouw je op je woord.
Kan aan mij liggen ^-^ ^-^

Dominicus


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: Knieen

Bericht door Dabberty »

Ok, ziet er naar uit dat je niks ben veranderd, behalve dan wat je jezelf toeschrijft in je nieuwe voorstel topic.
Succes, ik reageer niet meer op je brabbels.


Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 dec 2018, 12:26
Locatie: Uden

Re: Knieen

Bericht door DennisV »

ik snap hem ook even niet :o


Mismieter
Berichten: 96
Lid geworden op: 25 mar 2019, 17:30
Locatie: Geleen

Re: Knieen

Bericht door Mismieter »

Ja. Knieën, rug, oud... Ik ben niet oud maar ben een jaar of wat geleden aan een zware hernia geopereerd. Hernia is weg maar verder geen kraakbeen meer dus daar. Alleen littekenweefsel tussen die twee wervels waar ik zuinig op moet zijn. Binnen tien jaar zou ik wel terugkomen zei die neuroloog.
Dit om even aan te geven dat ik best een probleem heb en daarop het volgende.
Ik sjouw dus ook best wel een flinke rugzak mee, ik moet hem eens wegen maar ik schat inclusief eten en drinken, iets meer dan 20 kilo. Wat mij dus enorm helpt is hiking poles! Ik had ze gekocht om vooral ook mijn tarpje op te zetten en met het idee ik probeer het eens.
Nul, maar dan ook echt nul last van mijn rug gehad wat ik normaal dus wel had. Het ziet er natuurlijk een beetje achterlijk uit maar het interesseert me helemaal niks. Volgens mij waren die 2 net geen 26 euro bij de bekende shop waar je tarps kan kopen. Gewoon van DD. Niks speciaals. En natuurlijk niet gebruiken als nordic walking stokken maar echt ondersteunen. Voel je wel wat in je schouders maar dat zijn gewoon spieren die moeten wennen.
Misschien een idee voor de versleten oudjes hier. Ik ga niet meer zonder ^-^


Je moet niks, je wilt het. Of niet...
Gebruikersavatar
Tim
Berichten: 1159
Lid geworden op: 14 jul 2015, 16:34

Re: Knieen

Bericht door Tim »

Hey,

Ik heb ze ook, maar gebruik ze in NL niet of nauwelijks. Voor de lange trip, zeker op en neer heuvelen, merk ik ook echt verschil. Ik heb een trekkingpole van de decutlon omgebouwd tot paraplu, die in NL wel eens meegaat.

Maar wat je meesjouwt kun je nog veel aan doen, zonder teveel uit te geven. Die 20 kan vrij eenvoudig naar 15kg. Ook goed gebruik maken van je heupgordel kan je rug en schouders 80% ontlasten.

Tim


If you are not willing to be a fool, you can't become a master.
Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: Knieen en gewrichten (gestel)

Bericht door Oude.Wilg »

Mismieter schreef:Ja. Knieën, rug, oud... Ik ben niet oud maar ben een jaar of wat geleden aan een zware hernia geopereerd. Hernia is weg maar verder geen kraakbeen meer dus daar. Alleen littekenweefsel tussen die twee wervels waar ik zuinig op moet zijn. Binnen tien jaar zou ik wel terugkomen zei die neuroloog.
Dit om even aan te geven dat ik best een probleem heb en daarop het volgende.
Ik sjouw dus ook best wel een flinke rugzak mee, ik moet hem eens wegen maar ik schat inclusief eten en drinken, iets meer dan 20 kilo. Wat mij dus enorm helpt is hiking poles! Ik had ze gekocht om vooral ook mijn tarpje op te zetten en met het idee ik probeer het eens.
Nul, maar dan ook echt nul last van mijn rug gehad wat ik normaal dus wel had. Het ziet er natuurlijk een beetje achterlijk uit maar het interesseert me helemaal niks. Volgens mij waren die 2 net geen 26 euro bij de bekende shop waar je tarps kan kopen. Gewoon van DD. Niks speciaals. En natuurlijk niet gebruiken als nordic walking stokken maar echt ondersteunen. Voel je wel wat in je schouders maar dat zijn gewoon spieren die moeten wennen.
Misschien een idee voor de versleten oudjes hier. Ik ga niet meer zonder ^-^
Het zou toch mooi zijn als de kraakbeen weer hersteld zou worden, maak er een studie van om je herstel weer te verkrijgen, op het internet staat veel info.
Hier wat ik in een korte tijd heb gevonden:
https://www.ad.nl/wetenschap/kraakbeen- ... google.nl/

Volwaardig voedsel uit de natuur kan veel mankementen voorkomen of herstellen, of dat ook zo is bij kraakbeen weet ik nog niet.
Onvolwaardig voedsel van uitgeputte bouwgrond wat je in de winkels koopt lijd tot gebrekziekten, het micro organisme is daar groten deels vernietigt, en minetalen en andere belangrijke stoffen zijn niet meer in de grond aanwezig, de gewassen zijn verzwakt en meer bestand tegen schimmels en andere schadelijke invoelden moeten daarom bespoten worden dan weer genetisch gemanipuleerd om het te beschermen tegen de zware bestrijding middelen en dat krijgen wij weer binnen.

Ik heb eens gelezen dat voedsel uit de natuur je DNA cellen kan repareren en sterk maken, je zou zeggen dat moet dan ook voor kraakbeen moeten gelden.

Hoop dat mijn schrijven nog binnen de topic Knieën valt, en dat het wat oplevert.


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Plaats reactie