Bell tent

Bespreek hier hoe je je verblijf inricht. Tent: groot, klein, lichtgewicht of zwaar met een hout kachel. Je tarp: een ideale tool, maar welke heb jij en waarom? Of zoek je er eentje? Alles wat je altijd al wilde weten over tarps. Of ga je liever low profile met je bivakzak op pad?
Plaats reactie
Tibi
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 feb 2012, 11:41

Bell tent

Bericht door Tibi »

Heeft iemand ervaring met de Hyperkamp Sahara 400 bell tent van Obelink?

Ik will met mijn vrouw en de kinderen kamperen. Ik dacht eerst aan zo'n dakzeil tipi met kachel, maar toen heb ik op de website van Obelink deze tent gezien voor een mooie prijs.

http://www.obelink.nl/tenten/groepstenten/sahara-safari-400.html

Alleen ik heb geen ervaring met katoene tenten. Is dit een aanrader? Kan het met een kachel erin?
Katoen tenten zijn wel gevoellig voor regen dus het kan schimmelen...
Is dat voldoende voor 2+2? Klein vrouw en kinderen :)


Gebruikersavatar
CommonZense
Berichten: 806
Lid geworden op: 18 aug 2014, 10:25
Locatie: Aalst (BE)
Contacteer:

Re: Bell tent

Bericht door CommonZense »

Hoi Tibi,

Ziet er qua prijs erg interessant uit. Komt nog wel €139 - €79 bij voor de binnentent als je geen klamboe's wilt gebruiken. Maar goed, dan nog... Volgens de specificaties is ze voor 6-8p bedoelt. Dan moet lijkt me 4p geen probleem zijn.

Ik ga het volgen, mss ook iets voor ons...

Gr.
Bas


Kennis wordt overgedragen, niet gedicteerd.
Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Bell tent

Bericht door ger010 »

He dat is een bekende tent :)

AfbeeldingIMG_3094 by Ger-010, on Flickr

AfbeeldingIMG_3096 by Ger-010, on Flickr

Deze deel ik een week per jaar met mijn maatje.
Voor ons samen is hij groot genoeg we gebruiken
hem zonder een binnen tent

In basis moet je er met familie ook wel in passen
maar dan moet je redelijk avontuurlijk zijn hahaha.

Mijn vrouw weigert pertinent door een gebrek aan