Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Black

Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Berichtdoor Black » 06 feb 2020, 09:27

Hoi,

Ik ben Black en ben 20 jaar. Eind juni 2020 ben ik klaar met mijn opleiding.

Ik ben van plan om naar het buitenland te gaan vanaf eind juli 2020/ begin augustus 2020. Ik zou het leuk vinden om zo veel mogelijk in de natuur te trekken en te overleven. Mijn idee is om in Europa te blijven, zodat je geen gedoe heb met het regelen van visums en dergelijke. Verder is mijn idee nu om vanuit Nederland te voet te vertrekken en dan langzaam naar het zuiden te trekken (zodat de wintermaanden niet al te koud zijn).
Ik weet nog niet hoe lang ik weg wil blijven, maar dacht aan minimaal een jaar. Ik heb in Nederland ook niet echt iets dat me bindt, dus ik kan altijd langer wegblijven.

Ik zou het leuk vinden om deze reis samen met iemand te doen, of in ieder geval samen met iemand te beginnen.
Ik ben op zoek naar iemand met een soortgelijk idee die ergens rond mijn leeftijd is. Het liefst iemand die zich identificeert als man.
Ik ben zelf FtM transgender, maar nog niet in transitie.
Zelf ben ik christelijk en is zou het fijn vinden als die persoon het ook is.
Ook zou ik het fijn vinden als diegene ervaring heeft met survivallen/bushcraften. Ik zelf heb nog niet zo veel ervaring namelijk.

Mijn plan is nog best flexibel, dus als je tips of ideeën hebt, zijn ze welkom!
En als je mogelijk m'n maatje zou kunnen zijn, is je reactie natuurlijk ook welkom!

Groetjes Black

Update 26-02-2020: Ik moet in de eerste week van september in Nederland zijn voor een bruiloft, dus moet dan even terug. Ik ben nog steeds op zoek naar een reismaatje, maar met deze nieuwe info kunnen dat er ook 2 zijn. Vanaf eind juli 2020 tot eind augustus 2020 en dan vanaf de 2e week van september voor een lange tijd.
Laatst gewijzigd door Black op 26 feb 2020, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Passie voor natuur en avontuur!

ger010
Contacteer:

Re: Mannelijk reismaatje gezocht, te voet Europa

Berichtdoor ger010 » 06 feb 2020, 13:07

Veel succes alvast met je onderneming !

Afbeelding

michiel

Berichtdoor michiel » 06 feb 2020, 13:08

Hey Black,

welkom!

Ik hoop dat je een geschikt maatje vind.

Je hebt al eea verteld, maar misschien wil je je nog voorstellen in het 'Even voorstellen' topic?

Cheers!

Michiel

Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.

Rowan

Berichtdoor Rowan » 11 feb 2020, 12:11

Hey Black,

Ik ga dit jaar niet maar ik raad je aan: neem een poncho mee.
Voor mij gold toen ik naar het zuiden trok: hoe herfstiger hoe natter! Dagenlang in de stortregen mogen lopen. ;D

Verder wel heel gaaf idee. Ik hoop dat je iemand vind. En anders: ga toch.
Onderweg kom je hele interessante mensen tegen.

Flecktarnmann

Berichtdoor Flecktarnmann » 11 feb 2020, 12:18

Rowan schreef:Hey Black,

Ik ga dit jaar niet maar ik raad je aan: neem een poncho mee.
Voor mij gold toen ik naar het zuiden trok: hoe herfstiger hoe natter! Dagenlang in de stortregen mogen lopen. ;D

Verder wel heel gaaf idee. Ik hoop dat je iemand vind. En anders: ga toch.
Onderweg kom je hele interessante mensen tegen.

Is een goede regenjas dan niet fijner? Ponchos zijn echt van die *** dingen.

Rowan

Berichtdoor Rowan » 11 feb 2020, 13:22

In mijn ervaring niet. De regen van een regenjas druipt zo over je broek heen. Of je moet ook een regenbroek aandoen, en dan zweten.
Een goeie backpackponcho gaat over je backpack en jou heen, ongeveer tot aan je knieeen. De rest word toch wel nat, of je nu wilt of niet, van binnenuit of van buitenuit :P