Ben op zoek naar een zware 35-38 mm messing riem gesp met "roller"

Alles op het gebied van werken met leer. Snijden, naaien, slagijzers, bewerken.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bagheera
Berichten: 357
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:24
Locatie: Bij Nijmegen

Ben op zoek naar een zware 35-38 mm messing riem gesp met "roller"

Bericht door Bagheera »

Hallo,

Ik ga volgende week donderdag naar madeira en daar heb ik vorig jaar een ouderwets schoenmakertje gevonden die stevige tuigleren riemen die hij zelf gemaakt had te koop had voor 15 Euro of zo.

De riem was echter 5 cm breed en dat is te breed voor mijn normale broeken, ik wil het leifste een 35 mm brede riem  maar zoek daarvoor een stevige messing riemgesp liefst met zo'n "rol-buisje".

Er was ergens een handel in Breda?  maar de minimum order was 25 Euro terwijl geloof ik zo'm mooie gegoten? messing riemgesp nog geen 4 Euro koste.

Wie weet ergens een adres waar ik 1 of 2 van bovenstaande riem gespen  kan kopen.

Alvast bedankt,

Bagheera 


EnKi
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 dec 2011, 09:26

Re: Ben op zoek naar een zware 35-38 mm messing riem gesp met "roller"

Bericht door EnKi »

http://www.boomsma.nl/nl/webshop/14/gespen-en-buckles/50/ceintuurgespen-eenvoudig

Er staan meerdere gespen die aan jou omschrijving voldoen op Boomsma, maar ik denk dat deze pagina de door jou gezochte heeft:)


Gebruikersavatar
Bagheera
Berichten: 357
Lid geworden op: 11 dec 2011, 12:24
Locatie: Bij Nijmegen

Re: Ben op zoek naar een zware 35-38 mm messing riem gesp met "roller"

Bericht door Bagheera »

[quote="EnKi"]
http://www.boomsma.nl/nl/webshop/14/gespen-en-buckles/50/ceintuurgespen-eenvoudig

Er staan meerdere gespen die aan jou omschrijving voldoen op Boomsma, maar ik denk dat deze pagina de door jou gezochte heeft:)
[/quote]

Bedankt EnKi,

Ik had Boomsma al gevonden maar online bestellen was minimaal  Euro 25,-

Ik was vandaag echter in de buurt en heb ze een belletje gegeven en kon langs komen, heb nu een mooie zware gegoten messing roller gesp in 32 mm en 38 mm en 10 9mm messing "schroeven"    voor net 10 Euro.

Gewoon een fijne zaak, met enorm veel materiaal ook heel veel leer.

Bagheera


EnKi
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 dec 2011, 09:26

Re: Ben op zoek naar een zware 35-38 mm messing riem gesp met "roller"

Bericht door EnKi »

Ahhh, ik had niet door dat dit de winkel was met een minimum order bedrag van 25,-
Ik ben altijd veeeel meer kwijt bij Boomsma en heb er daardoor nooit op gelet  ;D

Zeker een geweldige zaak, als ze nou ook nog eens goedkoop kydex in het assortiment opnamen..... ;-)


Plaats reactie