2019 €10 aliexpress uitdaging !

Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Roely »

Dat Chinees Nieuwjaar begint wel akelig lang te duren zeg.! Het is intussen al bijna lente en zit nog op mijn pakketjes te wachten ;D ;D
Serieus toch al drie weken geen pakketje mogen ontvangen.


Gebruikersavatar
janvanloon
Berichten: 3334
Lid geworden op: 20 feb 2012, 22:09

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door janvanloon »

Ik heb ze binnen maar wacht nog even met de challenge ( afspraakje neuroloog eerst :) ) .


Quote: "In the school of the woods, there is no graduation day. " Horace Kephart

bushcraftexperience.be
Olmo
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 feb 2019, 18:49

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Olmo »

Hey hey
Vandaag voor het eerst actief op het forum vanwege deze challenge gevonden te hebben op google
Helaas ga ik van deze even afzien omdat het bestellen en ontvangen waarschijnlijk iets te lang gaat duren

Ik zag op een ander topic dat deelnemers van de 2019 challenge in een lijst staan moet ik me opgeven voor volgende challenges of gewoon wachten tot dat deze gepubliceerd worden?


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Roely »

Olmo je kunt gewoon nog mee doen.. Qua tijd moet dat makkelijk kunnen nog. We zouden pas in april de boel insturen eventueel.

De lijst.. Is gewoon een inventarislijst.. Om te zien wie er meedoet ongeveer.
Bij andere challenges kan het wel eens zijn dat je vooraf in moet schrijven, of dat er een prijs valt te winnen.
Dat is hier niet het geval. Bestel wat bij ali maak een filmpje en plaats het erbij, en je bent deelnemer.

Lach om- of bewonder anderen inzenders en je bent jurylid.

Is het 2020 en ben je benieuwd wat anderen van jouw vergelijkbaar avontuur vinden en wil je je vergelijken met de rest.. Plaats je alsnog je filmpje in deze topic.


Olmo
Berichten: 17
Lid geworden op: 14 feb 2019, 18:49

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Olmo »

Aa top roely
Gaan we met de vrienden is een balletje opgooien dit weekend en gaan we hem proberen uit te voeren we hadden het laatst al over een minimale uitstap en daar sluit dit goed op aan O0


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Dabberty »

Heren van het goede leven, zullen we langzamerhand de uitdaging gaan uitvoeren? Ik heb de mijne gepland voor het laatste weekend van Maart.


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Roely »

Klinkt perfect.
Ik ben nog bezig met Ali.. Heb nog niet alles grrrrr


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Roely »

Ik bestel voor de zekerheid datgene even opnieuw. Hoewel de verleiding groot is om wat anders te bestellen >:D

Voor de nieuwe instromers, ze verkopen weer firesteels.


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Dabberty »

Hoe lang is je laatste item onderweg al?


RikSchouwenberg
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 jan 2019, 20:33

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door RikSchouwenberg »

Hoi , Ik wacht ook nog op 2 items. De uiterste datum dat alle bestellingen in huis zouden zijn was 25 februari. Hopelijk vallen ze de komende dagen op de mat . Anders zal ik deze ook opnieuw moeten bestellen of dat ik ze vervang voor een identiek item alleen dan van een andere winkel. Sta trouwens te popelen om aan deze uitdaging te beginnen. Denk dat het begin april gaat worden daar ik de komende 2 weken nog even maximaal mijn andere hobby vissen wil doen voor het geslotenseizoen voor de meeste soorten aanbreekt. Cheers!


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Roely »

Besteld 5 jan
Er staat dat het bezorgd is in mijn account . Maar ik heb niks.
Dan zou het op het postkantoor kunnen liggen.. Maar bij mij op het plein zijn intussen 3 winkels die postkantoortje spelen....


Tja bekend probleem als je echt de allergoedkoopste optie kiest bij Ali.x. Maar ja voor de challenge was de goedkoopste aanbieder weer 30 cnt extra voor een ander artikel :D


Gebruikersavatar
arjuna
Berichten: 538
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:46

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door arjuna »

Ik wens alle heren een goede uitdaging en mag de (beste )winnen ^-^

Koen


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Dabberty »

Er zou toch bij moeten staan waar die bezorgd is? Eventueel tracken via 17track, die geeft meestal meer info


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Roely »

Daar staat alleen tot 20 januari een update op 17 track. Verder ook niets helaas. Naja het gaat ook maar om een ding van 1.50.. Ik ga vandaag nog even voor de zekerheid bij een ander post winkeltje langs. En, Ik heb ook een nieuwe besteld. Dus uiteindelijk komt het wel goed.

Anderzijds wordt het nu wel makkelijker of anders iig. Als ik zo eens naar het weer kijk. Mijn eerste fantasie was om de challenge in de sneeuw te doen, dat zal nu niet meer meevallen ;D

Ow en nog even grappig.. Ik ben ook niet 1000 procent zeker dat het dit item betreft ;D de pakketjes die aangekomen zijn heb ik natuurlijk nog niet opengemaakt ;D lol hoe geweldig zou het zijn als ik straks bij het openen in het bos ontdek dat ik dat ding toch al wel had O0


Roely
Berichten: 1471
Lid geworden op: 26 aug 2012, 12:40

Re: 2019 €10 aliexpress uitdaging !

Bericht door Roely »

Jawel..... Er is wat overheen gegaan, maar ik heb eindelijk alles binnen. (sinds afgelopen vrijdag)
Dus de challenge kan beginnen. Voor mij.
Wel jammer van het weer.

Pfff nu aan het proberen opnieuw enthousiast te worden.
Eergisteren weer in een gebied geweest, waar ze ineens ook flink uitgedund en gerooid hebben. Daar ligt nu zoveel zooi dat je in een half uur een mega dikke natural shelter kunt bouwen. Daar ga ik dan sowieso niet heen voor deze uitdaging. Even terzijde. Er lag ook veel kikkerdril in een ven daar, zou je dat kunnen eten ;D misschien nieuwe trend kikkerkaviaar >:D

Edit... Heb het al gevonden dat het inderdaad eetbaar is


Plaats reactie

Terug naar “Uitdaging 2019 : €10 aliexpress uitdaging !”