Geen Bushcraftweekend in Nederland dit jaar!!

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jandar
Berichten: 836
Lid geworden op: 25 sep 2010, 05:58
Locatie: hilversum

Geen Bushcraftweekend in Nederland dit jaar!!

Bericht door Jandar »

Wat jammer,

Ik kan de beweeg redenen begrijpen, maar toch JAMMER.. ik kom er graag en vind het altijd leuk om kennis te delen..
Misschien een idee voor stichting bushcraft om weer een winterweekend te organiseren.
Nou maar hopen dat belgie in october wel doorgaat..

hier de link naar de uitleg van stichting bushcraft uitleg:

https://stichtingbushcraft.nl/bushcraft ... d-in-2020/


Gebruikersavatar
Flecktarnmann
Berichten: 190
Lid geworden op: 27 jan 2020, 00:21

Re: Geen Bushcraftweekend in Nederland dit jaar!!

Bericht door Flecktarnmann »

Ik ben niet bekend met het bushcraftweekend dus ik weet niet hoe veel organisatie er achter steekt (al denk ik dat het niet veel tijd en moeite kost), maar waarom word het niet gewoon verplaatst naar bijv. september?


Waidmann
Berichten: 1171
Lid geworden op: 21 feb 2013, 23:08
Locatie: Gelderland

Re: Geen Bushcraftweekend in Nederland dit jaar!!

Bericht door Waidmann »

Inderdaad erg jammer, kijk er toch ieder jaar weer naar uit! Maar wel heel begrijpelijk, als organisatie moet je verantwoording nemen.
Flecktarnmann schreef:(al denk ik dat het niet veel tijd en moeite kost), maar waarom word het niet gewoon verplaatst naar bijv. september?
Denk daar nog maar eens over na dan ;-) Er komen een paar honderd mensen en een tiental workshops verdeeld over 3 dagen, daar gaat behoorlijk wat organisatie achter schuil. Probleem met uitstellen is dat je nu geen zekerheid hebt m.b.t. evenementen en je wel een hoop investeringen en moeite moet doen, stel dat de corona maatregelen voorgezet worden en je moet afzeggen dan kans zo'n kleine club die kosten niet dragen. Los daarvan is het ook de vraag of het verstandig is :)


Gebruikersavatar
Flecktarnmann
Berichten: 190
Lid geworden op: 27 jan 2020, 00:21

Re: Geen Bushcraftweekend in Nederland dit jaar!!

Bericht door Flecktarnmann »

Oke dat is nou net wat ik niet wist :D

Ik dacht dat het gewoon een samenkomst van misschien 50 tot 100 bushcrafters was en dan gewoon een weekend samen op een kamp doorbrengen.


Dominicus
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 sep 2019, 15:27

Re: Geen Bushcraftweekend in Nederland dit jaar!!

Bericht door Dominicus »

Geen bushcraft weekend ,betekent ook dat er een ondernemer grond en camping eigenaar heel omzet mis loopt

We kunnen als bc gemeenschap ook via de stichting kunnnen compenseren.

Dominicus


Plaats reactie