Messen meeting a.s. zondag Zwolle

Datums van bijeenkomsten, wandelingen, nuttige tentoonstellingen (bushcraft gerelateerd) etc. Alleen PARTICULIERE initiatieven en beurzen.
Plaats reactie
henkh
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 okt 2012, 00:25

Messen meeting a.s. zondag Zwolle

Bericht door henkh »

Maandelijks houden we als club messenmeetings in Zwolle. A.s. zondag is het weer zover, de laatste meeting van dit jaar. Dit is altijd een gezellige bedoening waar liefhebbers hun nieuwste aanwinsten laten zien, er wordt geruild, gekocht en verkocht. Van luxe vouwmes tot en met kapmes, van tactisch mes tot en met bushcraftmes. Alles draait om messen en aanverwante zaken als bijlen, slijpen (meestal is er gelegenheid om je messen te laten sijpen) , lanyards, leerwerk et cetera. Elkaar voorzien van tips et cetera. En natuurlijk een drankje, koffie en vaak een hapje. De ene keer komen er 20 mensen, een andere keer kunnen er zomaar 40 mensen komen.

Naast onze vaste leden zijn introducees altijd welkom. Wel even doorgeven als je voor de eerste keer wilt komen.

Plaats: Verenigingsgebouw Domusica te Zwolle, vlakbij afrit Zwolle Noord. We hebben een voormalige sporthal tot onze beschikking met tafels. Daarnaast een hele gezellige kantine waar de drankjes en de koffie geschonken worden.
Aanvang: 13.00 uur.
Einde: plm 17:00 uur.


Gebruikersavatar
Oude.Wilg
Berichten: 561
Lid geworden op: 09 nov 2018, 19:48

Re: Messen meeting a.s. zondag Zwolle

Bericht door Oude.Wilg »

Een mooie uitnodiging Henkh,
Wij kunnen helaas niet.


Mvg,
De Oude.Wilgen.
Gebruikersavatar
Poki Loki
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 dec 2018, 19:52

Re: Messen meeting a.s. zondag Zwolle

Bericht door Poki Loki »

Hoi,
Ik zou graag meer willen weten over jullie club. Ben zeer geïnteresseerd. Hoe kan ik in contact komen?
Groeten Raymond


Gebruikersavatar
DennisV
Berichten: 116
Lid geworden op: 11 dec 2018, 12:26
Locatie: Uden

Re: Messen meeting a.s. zondag Zwolle

Bericht door DennisV »

nu zie ik het raymond, ik had al gereageerd op je reactie op de facebook groep :-)


henkh
Berichten: 76
Lid geworden op: 25 okt 2012, 00:25

Re: Messen meeting a.s. zondag Zwolle

Bericht door henkh »

Poki Loki schreef:Hoi,
Ik zou graag meer willen weten over jullie club. Ben zeer geïnteresseerd. Hoe kan ik in contact komen?
Groeten Raymond
Hoi Raymond.

A.s. 13 januari hebben we de eerste meeting van het nieuwe jaar; tevens nieuwjaarsborrel.
Kom gerust langs als introduce (en dat geldt ook voor andere geinteresseerden). Even melden bij Henk Hakvoort of Theo Vahl. Adres: Radewijnstraat 10 te Zwolle.


Plaats reactie