Wolfswinkel Hoenderloo

Hier kan alles over webshops gepost worden. Alleen door particulieren.
Plaats reactie
Salmo Trutta
Berichten: 353
Lid geworden op: 24 jun 2014, 19:45
Locatie: Ugchelen
Contacteer:

Wolfswinkel Hoenderloo

Bericht door Salmo Trutta »

Al heel lang kom ik bij verschillende buitensport zaken. Ben over het algemeen best tevreden....

Bever had de bijlen niet meer op voorraad en het zou ook nog wel enige tijd duren voor ze weer aanwezig zouden zijn. Door toeval kwam ik tijdens mijn zoektocht naar een Gransfors bijl terecht bij Wolfswinkel uit Hoenderloo. Alles gewoon op voorraad en anders binnen 2 dagen in Nederland.

Blijkt er dus in mijn achtertuin een winkel te zijn waar ze zeer veel zaken op gebied van buitensport, bushcraft en bosbouw verkopen. En ook nog eens tegen zeer aantrekkelijke prijzen. (Een Gransfors Wildlife hatched kost bij Bever € 74,95 en bij Wolfswinkel € 66,95, toch best een groot verschil. Sommige dingen zullen wellicht ook wat duurder zijn ???? )

Bovendien weten de mensen die er werken ook nog eens verstand van zaken. Ik heb het geluk er zo even naar toe te kunnen fietsen, maar gelukkig hebben ze ook een webwinkel....

http://shop.wolfswinkel.nl/home


Afbeelding

Sieger
Gebruikersavatar
Sander2000
Berichten: 2727
Lid geworden op: 06 apr 2012, 15:42

Re: Wolfswinkel Hoenderloo

Bericht door Sander2000 »

Thanks voor de tip, kende hem nog niet.


Gebruikersavatar
oldiesfool1
Berichten: 497
Lid geworden op: 24 dec 2010, 19:57
Locatie: Rosmeer België

Re: Wolfswinkel Hoenderloo

Bericht door oldiesfool1 »

Prima winkel, ik heb er laatst een kettingzaag gekocht na al meerdere positieve ervaringen.
Er was een probleempje met de zaag maar dit kwam op 2 dagen tijd volledig op hun kosten in orde, 2 dagen lijkt misschien lang maar ik woon in België.    Tovenaars die mensen!!!!!
Ik wil trouwens ook nog een warme douche geven aan Celtic Merchant:  http://www.celticwebmerchant.com/nl/
na aankoop van 3 vuurslagen bleken deze alleen maar te slaan (ze vonkte voor geen meter) geen probleem voor deze shop:
een telefoontje ``We sturen U geen 3 maar 4 nieuwe meneer, en de vonkloze kunt u behouden misschien leuk voor een demonstratie met de naam ``Wat werkt wel en wat werkt niet``. Top service toch!!!!! Geen gezeik, gewoon nieuw.
Nog een warme douche voor een van mijn favoriete shops:
De goeie steken er met kop en schouders tussenuit, neem nou Erik van de Bushcraftshop.nl die man is het voorbeeld van hoe ze allemaal zouden moeten zijn.

see you in the woods, mostly in Belgium, Leo.


see you in the woods, mostly in Belgium, Leo.
"Elke wijze uil begon als uilskuiken"
http://www.facebook.com/BushcraftLimburg
Afbeelding
https://mail.google.com/mail/u/0/?ui=2& ... 92812ed660
goedegebruikersnaam
Berichten: 131
Lid geworden op: 26 jan 2012, 14:20

Re: Wolfswinkel Hoenderloo

Bericht door goedegebruikersnaam »

het is ook nog is een prachtige winkel!
ze verkopen ook meerdere mora's en de laplander zaag, en zeer veel fjallraven kleding
perfect voor bushcraft allemaal dus


groeten Lars
Coburn
Berichten: 36
Lid geworden op: 12 apr 2013, 17:44

Re: Wolfswinkel Hoenderloo

Bericht door Coburn »

Grappig om de naam van deze winkel hier tegen te komen. Ik doe al jaren zaken met deze winkel, en heb alleen maar goede ervaringen.
Van de meeste producten hebben ze zelf grote voorraden, en de service is altijd zeer goed.

Zo kreeg ik eens een paar Meindl's geleverd, maar bleken er twee verschillende maten in de doos te zitten. (foutje van Meindl zelf) Diezelfde dag nog verstuurden ze een ander paar, inclusief een envelop met geld voor de retourzending van het foutieve paar. Zo had ik de dag erna dus 2 paar schoenen van bijna 300 euro in huis, en vertrouwden ze er op dat ik het verkeerde paar terug zou sturen. Dat werkt bij andere (web)shops soms wel anders.
Ook heb ik wel eens iets op locatie kunnen laten bezorgen als ik iets nodig had maar niet thuis was, 1 telefoontje en het was geregeld: erg flexibel!

Qua prijs zijn ze inderdaad ook aantrekkelijk, en ik kan onderschrijven dat de mensen daar ook verstand van hun producten hebben.
Niet voor niets dat ik hier al jaren klant ben!


Vrijbuitert

Re: Wolfswinkel Hoenderloo

Bericht door Vrijbuitert »

Prima winkel, haal er ook al jaren mijn spullen!


Waidmann
Berichten: 1171
Lid geworden op: 21 feb 2013, 23:08
Locatie: Gelderland

Re: Wolfswinkel Hoenderloo

Bericht door Waidmann »

Sinds kort bestel ik mijn bijlstelen er ook, prima service en beantwoording van vragen online.


Mors

Re: Wolfswinkel Hoenderloo

Bericht door Mors »

prima winkel
prima Gransfors prijzen
ook al bijlstelen gekocht zoals Waidmann, weer goede prijs


Gebruikersavatar
Pipo
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 mei 2012, 15:46
Locatie: Pijnacker

Re: Wolfswinkel Hoenderloo

Bericht door Pipo »

Hier ook

fijne mensen met idd verstand van zaken. Je wordt er snel en met plezier geholpen
ik kom er graag.


Gebruikersavatar
fireflo
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 dec 2015, 00:03
Locatie: Zuid Holland

Re: Wolfswinkel Hoenderloo

Bericht door fireflo »

Hier ook goede ervaringen. Via de webshop maar ook na enkele bezoeken aan de winkel.


Plaats reactie