Thrunite Ti5 review

Plaats waar reviews kunnen worden geplaatst.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
maartieboy
Berichten: 1181
Lid geworden op: 26 nov 2012, 17:00
Locatie: Rijswijk, Zuid-Holland
Contacteer:

Thrunite Ti5 review

Bericht door maartieboy »

Hallo iedereen,

Hierbij mijne korte review van de Ti5.
Mijn idee met mijn kanaal is om elke donderdag een review of meer commercieel filmpje te maken. De andere dagen (bv. dinsdag en in t weekend) wil ik gebruiken voor meer persoonlijke minder commercieel videos zoals ik altijd al maakte. Wat vinden jullie van het filmpje? Ik wil verder geen reclame kanaal worden maar probeer met het evenwicht tussen commercieel en informele filmpjes mijn kanaal interessant te maken voor de gewone geïnteresseerde en voor bedrijven, partijen e.d. die het interessant vinden om via youtube reviews te laten doen. Voor mij ook erg leuk omdat ik op deze manier heel wat gear kan testen waar ik normaal niet aan toe zou komen. De eis naar mijzelf is dat ik wel altijd objectief blijf en dus ook de zaken benoem die ik minder goed vind.


Let me know!


Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: Thrunite Ti5 review

Bericht door michiel »

Hey Maarten,

je vids worden steeds beter... Je engels niet >:D Nee man, petje af. Ik kan/durf het niet beter.

Inhoud is prima, tekst/boodschap is helder, je gebruikt verschillende soorten scenes (onder water, vriezer) waardoor het interessant blijft, lengte van het filmpje is prima.

Het deel met de 'stop-motion' achtige scene (lamp in het kopje, water erbij, in vriezer, etc) laat zien wat je doen, maakt het filmpje korter, blijft informatief en ik moest erom grinnikken. Slim format.

En ik ben het eens met je boodschap; ik had een single mode Thrunite Ti aan m'n sleutelbos en nu een fenix E05 ivm 3 modes. Ik gebruik de lamp dagelijks.


Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.
Gebruikersavatar
J@siu
Berichten: 3573
Lid geworden op: 18 apr 2012, 18:47

Re: Thrunite Ti5 review

Bericht door J@siu »

Ga met me voorganger geheel mee .. niet te lang , mooi gefilmd en onderhoudend ...leuke review 8-)


Gebruikersavatar
maartieboy
Berichten: 1181
Lid geworden op: 26 nov 2012, 17:00
Locatie: Rijswijk, Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Thrunite Ti5 review

Bericht door maartieboy »

Bedankt mannen! Ik vind feedback erg belangrijk. Dan weet ik tenminste of ik op het juiste pad zit/blijf.
Ja ach, in een andere taal is het toch lastiger op bepaalde woorden komen en soms vergeet je wat. Maar zolang het niet al Jo bonte klinkt is het goed haha.


Gebruikersavatar
michiel
Berichten: 1582
Lid geworden op: 20 jan 2011, 09:34
Locatie: Noord-Brabant

Re: Thrunite Ti5 review

Bericht door michiel »

Dié vergelijking wilde ik nou net niet maken ::)

Jo is tha man! Ik weet al veel beter hoe ik jonge en ervaren terroristen kan herkennen. Zelfs als ze aan social blending doen.


Brousse - handgemaakt, voor outdoor

You are free to choose, but you're not free from the consequence of your choice.
Plaats reactie