mannen die koken

Water zuiveren, eetbare planten en ander voedsel uit de natuur of eigen gemaakt voedsel. Bereiden van gevangen voedsel.
Plaats reactie
Dominicus
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 sep 2019, 15:27

mannen die koken

Bericht door Dominicus »

leden
ben bij toeval? ! op een voor mij onbekende lifestyle terecht gekomen.
ziet er allemaal goed uit alleen ik versta het niet

Dominicus

https://youtu.be/cfwkla40vr8

https://youtu.be/K7hnw_w1AiI

ps ik heb met diversen bedrijven al schriftelijke communicatie gehad , maar ze versturen niet naar Nederland.
ga maar opzoek naar in Nederland levende Turks sprekende Nederlanders die kunnen misschien ff bellen


Gebruikersavatar
Dabberty
Berichten: 3026
Lid geworden op: 20 mar 2013, 13:41
Locatie: Praag
Contacteer:

Re: mannen die koken

Bericht door Dabberty »

Naar wat ben je op zoek Koen?
Die witte tent lijkt een soort van bouwzeil achtig iets, an die groene tent in het tweede filmpje is een Poolse Lavvu, gemaakt van 2 Poolse leger poncho's.
Die zijn nog best redelijk goed te krijgen al worden ze de laatste jaren al we schaarser.


Dominicus
Berichten: 119
Lid geworden op: 29 sep 2019, 15:27

Re: mannen die koken

Bericht door Dominicus »

@ Dabberty

Ik kwam via aliexpress op een Turkse website waar ik voor een goed bedrag een tentkachel met oven kon kopen
voor mijn Sibley 300 van canvas camp.

Maar je gaat altijd ff op het web naar filmpjes of gebruik recensies zoeken.
En toen kwam ik deze kerel tegen
Na wat mail verkeer in het Turks was het eind verhaal dat deze op 250 euro zou uitkomen het was alleen bestelbaar via Aliexpress
terwijl de aankoop prijs nog geen 80 euro is.

Achteraf was het geen goede aankoop voor de Sibley geweest de kachel had de helft van de tent in beslag genomen ,dit heb ik al uitgemeten met een model frontier stove
Dus ik heb een foetsie 129 paraffine kachel aangekocht en een vuurdeken die ik in de tent opspan

Nu is de pech dat het dit weekend 8 graden in de nacht wordt,dus deze gaat niet mee.

Even terugkomende op de voor mij onbekende lifestyle ,er is zelfs een outdoor programma die wordt betaalt door de Turkse overheid waar mannen weer mannen dingen doen.
Past wel bij het beleid van Recep Tayyip :<(

Dominicus


Plaats reactie