Opzoek naar bergwandel maatje

Ben je zelf het bos in geweest of heb je zelf iets op touw gezet voor en met anderen?
Thomaskrop
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 apr 2017, 17:00

Opzoek naar bergwandel maatje

Bericht door Thomaskrop »

Beste forumleden,

Na veel in de natuur bezig zijn geweest en veel gekeken naar de bergen afgelopen zomervakantie een huttentocht gelopen met m'n pa.
Hiervan teruggekomen eigenlijk gelijk gekeken om zomervakantie 2022 een eigen huttentocht te gaan lopen.
Heb er nu al eentje uitgestippeld van ongeveer een week +/-, eerste en laatste dag in een hotel.
De tocht zelf heeft 5hutten er in zitten met elke dag zo'n 6 tot 8uur lopen over middelzwaar pad.
De tocht ligt op de grens van oostenrijk/zwitserland bij het dal van montafon, de plek is ook te bereiken met het ov (heb zelf nog geen rijbewijs)

Wil zelf graag een van de hutten misschien inwisselen naar een nacht buiten door te brengen op de 'cowboy camping' manier.
slaapmatje met slaapzak onder de sterren liggen, dit is toegestaan boven de boomgrens in oostenrijk.

Stukje over mijzelf, ik ben een rustige jongeman van 20 die graag in de buitenlucht is.
Zit bij defensie dus een goeie basisconditie en gewend aan een rugzak.

Heb jij zin om met mij een week de bergen in te gaan? Stuur een privebericht of reageer hieronder.
Een stuk gaan lopen in Nederland of Belgie lijkt me handig om elkaar beter te leren kennen vooraf.

Thomas out!


Plaats reactie