Reischaaf restaureren
Reischaaf restaureren
Schaaf verjongd.
Deze oude Nooitgedagt reischaaf had een uitgebroken mond, een vernaggelde zool en een botte en roestige beitel.
Nu niet meer.
Deze oude Nooitgedagt reischaaf had een uitgebroken mond, een vernaggelde zool en een botte en roestige beitel.
Nu niet meer.
Re: Reischaaf restaureren
Knap werk. Wat is het toch mooi om dergelijke oude gereedschappen weer gebruiksklaar te maken. En volgens mij heb ik een zelfde schaaf voor je liggen als ik mij niet vergis.
Nou de laatste loodjes. ingewreven met gekookte lijnzaadolie. Mooie glans en goed voor het hout.
Gaaf om te zien zeg wat een liefde zit er in.
En wat een mooie plek om te kunnen klussen !
En wat een mooie plek om te kunnen klussen !
Ja, toen we tien jaar geleden hier kwamen wonen was ik meteen helemaal dol op deze schuur. Zes bij twaalf en een even grote zolder er boven.
Daar kun je wel een paar machientjes in kwijt. Ik hoefde er niet eens een werkbank in zetten, die was er al.
Daar kun je wel een paar machientjes in kwijt. Ik hoefde er niet eens een werkbank in zetten, die was er al.
Prachtig gedaan @Roel,
En wat een fijne werkplek, wat een mogelijkheden heb je zo.
Heb je meer van die mooie projecten die je ons kan laten zien, heb je ook meubels en kastjes gemaakt?
En zijn er nog dingen die je wilt maken?
En wat een fijne werkplek, wat een mogelijkheden heb je zo.
Heb je meer van die mooie projecten die je ons kan laten zien, heb je ook meubels en kastjes gemaakt?
En zijn er nog dingen die je wilt maken?
Mocht ik het zijn vergeten,
Met een vriendelijke groet,
JJ&A
JenA
J.J
De Oude.Wilgen.
Opbouwende tip voor verbetering zijn via de PB altijd welkom, en word zeer gewaardeerd.
Met een vriendelijke groet,
JJ&A
JenA
J.J
De Oude.Wilgen.
Opbouwende tip voor verbetering zijn via de PB altijd welkom, en word zeer gewaardeerd.
Oeps.. meubeltjes en kastjes zijn geen zaken waar ik graag mee bezig ben.
Te pieterpeuterig ben ik bang. Ik ben van het grote werk. Gebinten en dergelijke.
Kozijnen mag ook nog...
Wat ik dan weer wél leuk vind is meubels opknappen. Geen foto voorradig...
Te pieterpeuterig ben ik bang. Ik ben van het grote werk. Gebinten en dergelijke.
Kozijnen mag ook nog...
Wat ik dan weer wél leuk vind is meubels opknappen. Geen foto voorradig...