budget alternatief voor packraft

Plaats reactie
wimpieanoniem
Berichten: 12
Lid geworden op: 16 mei 2016, 17:08

budget alternatief voor packraft

Bericht door wimpieanoniem »

Hallo,

Een packraft, daar betaal je al gauw 500euro voor -als het niet meer is..-, wil aankomende zomer weer lekker door de natuur peddelen. Zou bijna een kruk op een stuk piepschuim zetten... Wil iets wat ik op de fiets mee kan nemen. IEts wat niet teveel weegt. Van mijn part een sub-board, surf plank, of iets wat daarop lijkt..


Gebruikersavatar
Meatloaf
Berichten: 1016
Lid geworden op: 15 feb 2012, 19:00
Locatie: Betuwe

Re: budget alternatief voor packraft

Bericht door Meatloaf »

Ik weet niet hoe sterk een packraft moet zijn, maar eerste waar ik aan denk zijn opblaasbare zwembad artikelen, van opblaasbare zwembaden tot van die opblaasbare autobanden, of zo'n opblaasbare zwaan, of baby band ofzow.

relatief klein en zelfs met de mond op te blazen, touwtje eraan en eventueel nog een extra versteviging in de vorm van een stuk tarp eromheen?


Gebruikersavatar
ger010
Berichten: 2732
Lid geworden op: 03 dec 2009, 12:25
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: budget alternatief voor packraft

Bericht door ger010 »

Tja je kunt op een hoop dingen besparen.

Maar hierop zou ik het niet durven, best een bummer als
zo'n ding lek gaat.


Afbeelding
Gebruikersavatar
Kevski-Style
Berichten: 557
Lid geworden op: 09 jan 2017, 14:21
Locatie: Ridderkerk
Contacteer:

Re: budget alternatief voor packraft

Bericht door Kevski-Style »

waar je naar zoekt is denk ik de opblaaszak? Want dat maakt hem wat het is. Zoek op Aliepress maar naar Naturehike Colchon Inflable Camping Mat Bed Opblaasbare Lucht Matras Slapen Pad Met Pomp Tas. Die kun je op elke rubberboot of zelfs bad zetten om in te dobberen. 90 gram, klein om op te rollen en je kunt hem ook gebruiken als opblaas kussen. Volgens mij zelfs als waterdichte zak?


Plaats reactie