Ik heb altijd gekampeerd in een lichtgewicht tweepersoons tentje. Ik heb de laatste maanden genoeg gelezen over hangmatten, dat ik besloten heb om er een aan te schaffen. Het werd een DD Hammock frontline. Ook maar meteen een onderdeken gekocht, ook van DD Hammock.
De hangmat moet uiteraard droog hangen, dus ook een tarp 3x3 van DD Hammock aangeschaft.
Mooi plekje tussen twee bomen langs het water uitgekozen.
Ik was wel een beetje bang dat ik niet goed in slaap zou komen. Maar na een hele dag buiten geweest te zijn, viel ik toch vrij snel in slaap. Ondanks de geluiden die je onder de sterrennacht kunt verwachten.
Ik moet je vertellen dat het lang geleden is dat ik zo heerlijk ben wakker geworden. De eerste zonnestalen van de ochtend op mijn gezicht, wat een fantastisch ochtend was dat zeg.
Eerste nacht in een hangmat
- CommonZense
- Contacteer:
Re: Eerste nacht in een hangmat
Ja lekker. Meestal de eerste nacht weer even wennen wanneer het lang geleden was dat ik mij hangmatje lag, maar daarna... :) Doorgaans gebruiken wij ze enkel in de zomer. Ik heb dezelfde set-up als jij. Een groene en een bruine. En nog een grotere 3x4 denk ik als kamptarp. Mooie combi prijs/kwaliteit.